Gå til innhold

Danseband- hva syns du?


elektroboy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes det er noe dritt som aldri burde være spillt.

 

The guerilla front of Norway, called "Dænsebænd", are led by a nihilistic and mean-spirited creature whose name, whispered only in shushed awe, is Sputnik. He likes to wear cowboy-gear and is armed with a deadly audio-instrument (see Skrækkspellfæstival). The only weapon law-abiding citizens have against Sputnik is the traditional throwing of Turbojugend hats. This, however, is a controversial weapon, the deployment of which has not been sanctioned by international agreements.
Lenke til kommentar
Alle dænsefæns i Bergen og omegn må stille opp på Børs Cafe i Bergen onsdag den 23. klokka 17:00! Da spiller de smekre damene i Kinky Danielsson's opp til dans for "La Børs Cafe leve"-kampanjen. Helt gratis!

 

:dribble:

6680294[/snapback]

 

Glem det jeg sa om danseband, jeg tror jeg liker det nå :!:

Lenke til kommentar

Dænsæbænd er noe jeg finner ganske komisk. Ufrivillig komisk, selv om det kanskje er en del selvironi inne i bildet. Det er også lite innovativt og det kommer sjelden noe som høres fresht ut, for å bruke et fresht uttrykk. Nei, det finnes annen musikk som kun er laget for at man skal kunne danse til den; og jeg lener meg heller mot hardstyle. :)

Lenke til kommentar
møkkamusikk.

6669521[/snapback]

Møkkamusikk. <3

 

 

That explains it all, eh?

6669590[/snapback]

Snakker ikke bare om danseband men om all musikk generellt. Bare fordi jeg ikke synes noe om musikk betyr vel strengt tatt ikke at det er dårlig.

Endret av Øssa
Lenke til kommentar
Hva syns du om danseband musikk!?

Siden du spør....

 

Jeg synes det helt forferdelig grusomt. Noe av det værste som finnes innenfor organisert lyd. Melodiene er så kjedelige at det gjør vondt, lydbildet er det samme på alle sanger fra alle band.

 

Det er EN sang fra dem som jeg kan høre på, og det er pga. humoren. "Nei så tjukk du har blitt". Den er tidig og morsom. Men utenom det så er det pure crap.

 

Mener ikke å fornærme noen som liker dette. (Men spør du så får du svar. :p)

6662747[/snapback]

 

Om du stryker det om at en danseband sang faktiskt er bra, så støtter jeg denne!

Lenke til kommentar

For å være helt ærlig så er danseband langt i fra det verste som fins, etter min mening. Det er mye annen musikk jeg syns er verre.

Men generelt sett har jeg et godt forhold til musikk og de fleste sjangere som er. Alle typer musikk har sine gode og dårlige deler.

Helt greit at mange her inne ikke liker det, men jeg syns det vitner om en del trangsynte folk her inne når mange sier at de ikke skjønner hvorfor noen i det hele tatt liker denne musikken.

Face it, det svinger av den, kanskje ikke for DEG, men for mange gjør det det. Dere som kritiserer, har dere noen gang sett et danseband live? Har dere vært på en dansefestival noen gang? Om ikke annet så skal det hvertfall ikke stå på sjarm og utstråling hos dansebandene. De lager liv, og viser en enorm spilleglede.

 

Misforstå meg rett, danseband er ikke mitt førstevalg når det gjelder musikk å høre på. Men jeg vil gjerne påpeke at mange her er ganske trangsynte.

Det er ikke sånn at jeg absolutt må slå av når det kommer danseband på radio eller tv. Jeg hører gjerne på det. Og det er IMO bedre enn dårlig techno/trance/hiphop.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...