Kontorstol Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Jeg har oppdaget en "BUG" i simens C65 Når du har på tastesperren og trykker på noe så kommer det opp "Trykk oh hold inne "#" lenge for å opne" Haham han som har programert har skreve feil, han har truffet H tasten i steden for G tasten
Jaffe Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Dette er en velkjent bug i tidlige versjoner av R65-operativsystemet til Siemens. Men den skal da være borte i nyere firmware-versjoner... Hvilken versjon er det du har? (Du finner det ut ved å skrive *#06# og trykke "Mer"). Men at du laget en hel tråd, bare for å fortelle dette, er da å overdrive. Men mest av alt: who cares? :/
Kontorstol Skrevet 12. august 2006 Forfatter Skrevet 12. august 2006 Dette er en velkjent bug i tidlige versjoner av R65-operativsystemet til Siemens. Men den skal da være borte i nyere firmware-versjoner... Hvilken versjon er det du har? (Du finner det ut ved å skrive *#06# og trykke "Mer"). Men at du laget en hel tråd, bare for å fortelle dette, er da å overdrive. Men mest av alt: who cares? :/ 6658854[/snapback] Hehe..nei jeg bare sitter her og har litt hobbyproblamer jeg..og da tenkte jeg at dere ville vite det
Jaffe Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 (endret) 1. Folk som har Siemens-telefoner som dette angår, har sikkert sett dette allerede 2. Folk som ikke har det _driter i det_ Ta deg en kake. EDIT: Og det er ikke programmereren/ene som har gjort en feil, det er oversetteren. Endret 12. august 2006 av Johan123321
pOOf Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 1. Folk som har Siemens-telefoner som dette angår, har sikkert sett dette allerede2. Folk som ikke har det _driter i det_ Ta deg en kake. EDIT: Og det er ikke programmereren/ene som har gjort en feil, det er oversetteren. 6658918[/snapback] Du driter i det så mye at du måtte bare kommentere det. Foreslår og stenge denne tråden.
Jaffe Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Ja, steng i vei. Og det skrives Siemens, ikke Simens. KEKEKE.
Complexity Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 (endret) Står akkurat det samme på min Har oppdaget flere skrivefeiler på min siemens ettellerannet Nyere enn din siemens iværtfall, den med blinkende lys oppe edit: jeg har SW 25 Endret 12. august 2006 av complexity
Digilars Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Jeg har oppdaget en "BUG" i simens C65 Når du har på tastesperren og trykker på noe så kommer det opp "Trykk oh hold inne "#" lenge for å opne" Haham han som har programert har skreve feil, han har truffet H tasten i steden for G tasten 6658837[/snapback] Siden tråden ikke ble stengt, kunne jeg ikke la være å kommentere. Du klager på skrivefeil i operativsystemet på din Siemens, hva om du ryddet opp i dine egne? Til og med sitatet av skrivefeilen til Siemens ble feil.... 'simens' i stedet for 'Siemens' 'opne' i stedet for 'åpne' 'programert' i stedet for 'programmert' 'skreve' i stedet for 'skrevet' 'i steden' i stedet for 'i stedet'.... Ha en fin dag!
Kontorstol Skrevet 12. august 2006 Forfatter Skrevet 12. august 2006 Jeg har oppdaget en "BUG" i simens C65 Når du har på tastesperren og trykker på noe så kommer det opp "Trykk oh hold inne "#" lenge for å opne" Haham han som har programert har skreve feil, han har truffet H tasten i steden for G tasten 6658837[/snapback] Siden tråden ikke ble stengt, kunne jeg ikke la være å kommentere. Du klager på skrivefeil i operativsystemet på din Siemens, hva om du ryddet opp i dine egne? Til og med sitatet av skrivefeilen til Siemens ble feil.... 'simens' i stedet for 'Siemens' 'opne' i stedet for 'åpne' 'programert' i stedet for 'programmert' 'skreve' i stedet for 'skrevet' 'i steden' i stedet for 'i stedet'.... Ha en fin dag! 6659417[/snapback] Hehe, jeg er nynorsk så bokmålen min er ikke på topp, og jeg var veldig trøtt og neddopet på Cola
Jaffe Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Jeg har oppdaget en "BUG" i simens C65 Når du har på tastesperren og trykker på noe så kommer det opp "Trykk oh hold inne "#" lenge for å opne" Haham han som har programert har skreve feil, han har truffet H tasten i steden for G tasten 6658837[/snapback] Siden tråden ikke ble stengt, kunne jeg ikke la være å kommentere. Du klager på skrivefeil i operativsystemet på din Siemens, hva om du ryddet opp i dine egne? Til og med sitatet av skrivefeilen til Siemens ble feil.... 'simens' i stedet for 'Siemens' 'opne' i stedet for 'åpne' 'programert' i stedet for 'programmert' 'skreve' i stedet for 'skrevet' 'i steden' i stedet for 'i stedet'.... Ha en fin dag! 6659417[/snapback] Hehe, jeg er nynorsk så bokmålen min er ikke på topp, og jeg var veldig trøtt og neddopet på Cola 6661046[/snapback] 'simens': ingenting med nynorsk å gjøre 'programert': ingenting med nynorsk å gjøre 'i steden': ingenting med nynorsk å gjøre.
Kontorstol Skrevet 12. august 2006 Forfatter Skrevet 12. august 2006 Jeg har oppdaget en "BUG" i simens C65 Når du har på tastesperren og trykker på noe så kommer det opp "Trykk oh hold inne "#" lenge for å opne" Haham han som har programert har skreve feil, han har truffet H tasten i steden for G tasten 6658837[/snapback] Siden tråden ikke ble stengt, kunne jeg ikke la være å kommentere. Du klager på skrivefeil i operativsystemet på din Siemens, hva om du ryddet opp i dine egne? Til og med sitatet av skrivefeilen til Siemens ble feil.... 'simens' i stedet for 'Siemens' 'opne' i stedet for 'åpne' 'programert' i stedet for 'programmert' 'skreve' i stedet for 'skrevet' 'i steden' i stedet for 'i stedet'.... Ha en fin dag! 6659417[/snapback] Hehe, jeg er nynorsk så bokmålen min er ikke på topp, og jeg var veldig trøtt og neddopet på Cola 6661046[/snapback] 'simens': ingenting med nynorsk å gjøre 'programert': ingenting med nynorsk å gjøre 'i steden': ingenting med nynorsk å gjøre. 6662186[/snapback] Som sagt, jeg var neddopet på Cola
Jaffe Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Jeg har oppdaget en "BUG" i simens C65 Når du har på tastesperren og trykker på noe så kommer det opp "Trykk oh hold inne "#" lenge for å opne" Haham han som har programert har skreve feil, han har truffet H tasten i steden for G tasten 6658837[/snapback] Siden tråden ikke ble stengt, kunne jeg ikke la være å kommentere. Du klager på skrivefeil i operativsystemet på din Siemens, hva om du ryddet opp i dine egne? Til og med sitatet av skrivefeilen til Siemens ble feil.... 'simens' i stedet for 'Siemens' 'opne' i stedet for 'åpne' 'programert' i stedet for 'programmert' 'skreve' i stedet for 'skrevet' 'i steden' i stedet for 'i stedet'.... Ha en fin dag! 6659417[/snapback] Hehe, jeg er nynorsk så bokmålen min er ikke på topp, og jeg var veldig trøtt og neddopet på Cola 6661046[/snapback] 'simens': ingenting med nynorsk å gjøre 'programert': ingenting med nynorsk å gjøre 'i steden': ingenting med nynorsk å gjøre. 6662186[/snapback] Som sagt, jeg var neddopet på Cola 6662675[/snapback] Det går ikke an å dope seg ned på Cola.
Kontorstol Skrevet 12. august 2006 Forfatter Skrevet 12. august 2006 Jeg har oppdaget en "BUG" i simens C65 Når du har på tastesperren og trykker på noe så kommer det opp "Trykk oh hold inne "#" lenge for å opne" Haham han som har programert har skreve feil, han har truffet H tasten i steden for G tasten 6658837[/snapback] Siden tråden ikke ble stengt, kunne jeg ikke la være å kommentere. Du klager på skrivefeil i operativsystemet på din Siemens, hva om du ryddet opp i dine egne? Til og med sitatet av skrivefeilen til Siemens ble feil.... 'simens' i stedet for 'Siemens' 'opne' i stedet for 'åpne' 'programert' i stedet for 'programmert' 'skreve' i stedet for 'skrevet' 'i steden' i stedet for 'i stedet'.... Ha en fin dag! 6659417[/snapback] Hehe, jeg er nynorsk så bokmålen min er ikke på topp, og jeg var veldig trøtt og neddopet på Cola 6661046[/snapback] 'simens': ingenting med nynorsk å gjøre 'programert': ingenting med nynorsk å gjøre 'i steden': ingenting med nynorsk å gjøre. 6662186[/snapback] Som sagt, jeg var neddopet på Cola 6662675[/snapback] Det går ikke an å dope seg ned på Cola. 6662780[/snapback] Når du drikker 3-4liter så blir du litt opphisset for å si de sånn
John-Abruzzi Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 :!: hehe underholdning og lese gjennom alt dette hehe
TMH Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Haha. Latterlig tråd. Jeg har samme Siemens-telefon, og har merket den ubetydelige "bug'en" (oversettelsesfeilen) din. Det er mer skrivefeil i den korte teksten din enn det er oversettelsesfeil i telefonen. Og jeg har heller aldri hørt om noen som kan være nynorsk eller for den saks skyld være neddopet på Cola.
Kontorstol Skrevet 12. august 2006 Forfatter Skrevet 12. august 2006 Haha. Latterlig tråd. Jeg har samme Siemens-telefon, og har merket den ubetydelige "bug'en" (oversettelsesfeilen) din. Det er mer skrivefeil i den korte teksten din enn det er oversettelsesfeil i telefonen. Og jeg har heller aldri hørt om noen som kan være nynorsk eller for den saks skyld være neddopet på Cola. 6662985[/snapback] Hehe
Tunky Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Rimelig teit tråd for å si det sånn. Den "feilen" har jo INGENTING å si. Plager den deg?
Kontorstol Skrevet 12. august 2006 Forfatter Skrevet 12. august 2006 Rimelig teit tråd for å si det sånn. Den "feilen" har jo INGENTING å si. Plager den deg? 6663284[/snapback] Ja, den plager meg sykisk. Jeg vurderer å saksøke Siemens for milliarder av kroner... $$$
rivrusk Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Rimelig teit tråd for å si det sånn. Den "feilen" har jo INGENTING å si. Plager den deg? 6663284[/snapback] Ja, den plager meg sykisk. Jeg vurderer å saksøke Siemens for milliarder av kroner... $$$ 6663339[/snapback] Dopet på Cola igjen? Sykisk?? Mener du muligens PSYKISK? psykisk ~isk a2 sjelelig, som gjelder sjelelivet være knekket, både fysisk og p- / være utsatt for et sterkt p- press / p-e lidelser / p- utviklingshemning fellesbetegnelse for det som tidligere ble kalt åndssvakhet og evneveikhet
Anbefalte innlegg