Gå til innhold

Halo-filmen har fått regissør


Bydal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med tanke på track-recordet til vår nye regissør, som er kjent for å være utrolig flink med å inkorporere datagrafikk i kortfilm/reklamefilmene sine, så tviler jeg på at man trenger en større skuespiller til å spille master chief, ettersom han i all sannsynlighet vil være for det meste CGI. Jeg antar, og håper, at de vil beholde voice actoren fra spillet til å være stemmen til master chief i filmen også, og om de faktisk har en 100% animert MC, så har det jo ikke noe å si om fysikken til den originale voice actoren ikke passer.

 

Man skal derimot ikke se bortifra at de støttende skuespillerne vil ha noen større navn. Jeg hadde drept for å se Samuel L. Jackson som den hissige sersjanten.

Lenke til kommentar

Tror en protagonist som ikke snakker hadde vært vanskelig å få på skjermen. Men sist jeg hørte så er HL-filmen frosset, pga. distributørene/sponsorene ville ha en kjærlighetshistorie i filmen, og da gjetter jeg på en romanse mellom Alyx og Gordon, og dette gikk selvfølgelig ikke Valve med på. Er en stund siden jeg leste dette, og kilden er vel ikke nødvendigvis hundre prosent vanntett heller.

 

Edit: her avkreftes det visst, ja. De er ikke forpliktet til noen filmavtale for øyeblikket.

Endret av Boheme Netter
Lenke til kommentar

Spørs hvordan final fantasy-film du mener. Sprits within syntes jeg var svært bra, for den hadde absolutt ingenting med final fantasty å gjøre, bortsett fra visse referanser som gaia, og slike ting.

 

Den nyeste, derimot. Den hadde absolutt ingenting for seg annet enn at den var pen å se på, så det deler den vel forsåvidt det med alle final fantasy-spill siden FFVI

Lenke til kommentar
Spørs hvordan final fantasy-film du mener. Sprits within syntes jeg var svært bra, for den hadde absolutt ingenting med final fantasty å gjøre, bortsett fra visse referanser som gaia, og slike ting.

 

Den nyeste, derimot. Den hadde absolutt ingenting for seg annet enn at den var pen å se på, så det deler den vel forsåvidt det med alle final fantasy-spill siden FFVI

6701828[/snapback]

 

Jeg syns begge var bra jeg, men så er jo jeg en ganske stor FF7 fan også da...det å se Cloud Strife igjen var kjempe kult for meg:P litt off topic men^^

Lenke til kommentar
Hvis master chief tar av hjelmen i filmen blir jeg lei meg.

6693890[/snapback]

Der blir jeg nok nødt til å si meg enig ja..

6693995[/snapback]

Helt enig. Håper og at Masterchief aldri tar av seg masken. Håper og at han blir laget med voiceover fra han som har stemmen hans i spillet, hvis ikke bør han spilles av en totalt ukjent skuespiller som ingen har hørt om før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...