Gå til innhold

Filmer som er så dårlige at de blir gode?


F.Mackey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er en komedie. Alle gamle komedier er goofy sett fra den moderne filmtitters ståsted.

 

En score på 6.1/10 (4,351 votes) er heller ikke akkurat noe som tyder på at den er "dårlig". Dårlige filmer bør ligge på 4 og under, helst under 3.

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Beast of Yucca Flats er vel en film som kan nevnes her. Tor Johnson er faen et råskinn. Inneholder i tillegg tidenes mest underlige åpningsscene.

6641551[/snapback]

 

...Og sluttscene, hva er dealen med den kaninen? :hmm:

 

En annen hysterisk festelig film som nesten må nevnes, er Robot Monster! Damn den er festelig

 

Johnny: "I think you're just a big bully, picking on people smaller than you are!"

Ro-Man: "Now I will kill you."

Lenke til kommentar

OK Killer Tomatoes filemene må være noe av dummeste man kommer bort i.

 

Husker at flere tomater var fanget i et rom, så dem prøvde å komme seg ut ved å hoppe på vinduet i døra. Så ble kamikaze-tomatoes, husker jeg lo såjeg grein av den scenen.

 

Har alltid villet sett "Hercules In New York" men vil ikke leie elns og har ikke funnet den på nett.

Lenke til kommentar
Må si jeg er svak for de ufrivillig dårlige replikkene og skuespillerprestasjonene i Pelle og Proffen-filmene.

6642179[/snapback]

 

Det er jeg og, Døden på Oslo S er en av favoritt filmene mine, bedre enn det blir det nesten ikke.

 

"Freddy Got Fingered" er selve definisjonen på en slik film. :D

6641862[/snapback]

 

Du og en del andre burde nesten lest i tråden før dere poster. Freddy Got Fingered er langt ifra definisjonen på en slik film. Ei heller er filmer som politiskolen det. Slike filmer er flaue forsøk på å lage komedier, og blir ikke morsom/kjekt å se på noen slags måte.

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar
OK Killer Tomatoes filemene må være noe av dummeste man kommer bort i.

 

Husker at flere tomater var fanget i et rom, så dem prøvde å komme seg ut ved å hoppe på vinduet i døra. Så ble kamikaze-tomatoes, husker jeg lo såjeg grein av den scenen.

 

Har alltid villet sett "Hercules In New York" men vil ikke leie elns og har ikke funnet den på nett.

6642650[/snapback]

Ah, elsker Killer Tomatoes, lenge sidan eg har sett filmane no.

Lenke til kommentar
Har alltid villet sett "Hercules In New York" men vil ikke leie elns og har ikke funnet den på nett.

6642650[/snapback]

Play.com - Hercules in New York

Amazon.co.uk - Hercules in New York

DeepDiscountDVD.com - Hercules in New York

DVDpacific.com - Hercules in New York

 

Jeg ville gått for den amerikanske versjonen (fra DVDpacific, siden de har den laveste prisen - 36.16,- før frakt) på grunn av de nydelige coveret. :love:

Lenke til kommentar

Velger å holde en liten knapp på Plan 9 From Outer Space :)

 

Ser man bortifra de talentløse skuespilelrprestasjonene, spesial effektene (de-effektene?), vanvittig (dårlige/morsomme) dialoger, m.m. er det mange godbiter å kose seg med..;

 

- Ufos med tydelige waier

- Fall fra stoler o.l. som er så falske og idiotiske at man bare må le

- "Night- and day-shots" i samme scene

- Man ser puter som tar i mot fallet når en dame faller

 

I tillegg kan det også nevne at en av hovedskuspillerne døde rett før filmingen startet. I stedet for å annonsere at det ble en ny skuspiller ble han erstattet av en som var høyere og aldri viste ansiktet sitt, hvorav de fortsatt hevdet at det var han orginale.

 

Summa sumarum gjør dette faktisk til en ganske undeholdene film. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...