Gå til innhold

Demo av Dark Messiah of Might & Magic (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan får dere så høy nedlastningshastighet, jeg laster ned 280k i sekundet og har en linje på 4MB. HVor stor er linja deres?

 

Akkurat nå ligger lasten på rundt 120 Mbit/s på nedlastingsserveren, men det skal fortsatt være en del å gå på :-)

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

Fet demo. Syntes det minte om en slags blanding av Severance og Arx Fatalis. Det er imidlertid ingen tvil om at det først og fremst er et actionspill med enkelte RPG elementer. Den gode Havoc fysikk motoren til Valve og grafikken gjorde sitt til at det meste virket meget realistisk.

 

Satser på å kjøpe dette hvis jeg bare kunne få klørne i en Core2 prossessor snart siden det ble noe hakking.

Lenke til kommentar

Det var en sykt kul demo. Nærkampene er dødsbra, virker som det Oblivion prøvde på men ikke fikk til helt. Håper det er mange våpen i spillet, de som var i demoen var helt konge. Måten han bruker de forskjellige våpnene og, dritkult.

 

Minnet litt om en blanding av Oblivion og Prince of Persia, egentlig. :)

Lenke til kommentar

Har lastet det ned to ganger nå, men det klikker fremdeles under oppstarten, trenger engine.dll, noen som kan maile den til meg så jeg også får spille det?

 

EDIT: Vel, fikk engine.dll fila av Flaringo, men det hjalp desverre ikke, har fremdeles det samme problemet og får ikke til å spille spillet :(

Endret av Vrengtpolvott
Lenke til kommentar

Åhhh, dette var bra, helt utrolig bra..gleder meg sinnsykt til dette spillet kommer. Ikke så lang demo da, men grafisk veldig flott å se på, herlig fysikk og skikkelig fengende kamper... Dette komer til å knuse Oblivion, syns det var langt bedre allerede nå.. :dribble:

Lenke til kommentar

Jeg fatter ikke at folk engang sammenigner Oblivion med dette. Bare fordi de begge kom ut samme år, og begge inneholder sverdkamp, er de like?

 

De er så langt ifra like som en kan få det, omtrent. Eneste likheter, er at de begge bruker 1. persons perspektiv, og begge bruker middelaldrige våpen. Ellers er de to vidt forskjellige typer spill. Dark Messiah er et fantasy/adventure/action-spill med et snev av RPG-elementer, mens Oblivion er et rollespill.

Lenke til kommentar

Jeg fatter ikke at folk engang sammenigner Oblivion med dette.

 

 

 

Joda, jeg vet det er to forskjellige typer spill, men det må vel få være lov å sammenligne, ikke no galt i det vel? :) Det går jo an å sammenligne grafikk, fysikk, kampsystem, følelsen du får av å spille den type spill, hva som kan oppleves bedre eller verre?

Lenke til kommentar
Selvsagt, og jeg skjønner på en måte hvorfor folk sammenligner dem - men likevel, jeg vil heller sammenligne Dark Messiah med det mye eldre Severance, da det faktisk var det siste virkelig gode spillet av den typen før Dark Messiah kom(mer).

6638574[/snapback]

 

Joda, men tror det er en del folk som rett og slett ikke vet noe annet enn Oblivion de kan sammenligne med(inkludert meg). :hmm:

Lenke til kommentar

AHH. Likte denne demoen veldig godt!! Likte slåss scenene , og fysikken i spillet :dribble:

Likte at når man såg ned så kan man se resten av kroppen. Dette skal annskaffes når det komer ut!!

Likte også at man kunne kaste\sparke likene uttenfor stup, også levende da!

 

Anbefaler dere til å prøve demoen!!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...