Jump to content
Sign in to follow this  
Mr.SS

Den store Core 2 Duo "Conroe" overklokk tråden!

Recommended Posts

Dette er tråden vi vil poste våre OC resultater for den etterlengtede cpuen fra Intel. Altså Conroe eller Core 2 Duo om du vil.

Jeg vil ikke si at det er et krav, men det er veldig fint hvis dere oppgir detaljer om deres OC. Dette kan være screenshot av stabilitetsprogram (Prime95, sp2004, o.l.) , CPU-Z, benchmarks og lignende type programmer, som er relevante til hele OC prosessen. Samt info om cpu, hovedkort (samt bios revisjon), ram (divider er fint), type kjøler, spesielle bios innstilinger, vcore, vdimm o.l.

Dette gjør lesingen mye mer interessant og nyttig!

Selv har jeg en e6600 som venter på og bli testet ut og jeg vil poste dens overklokk egenskaper snarest.

Jeg forventer noen skikkelige ytelseshopp fra standardklokk her :D

Keep'em coming! :cool:

Edited by Mr.SS

Kanskje det kan være en idé å 'kreve' referanse til screenshot el.l. for bevis for stabilitet (prime, superpi), samt et 'krav' om å skrive cpu, hovedkort (samt bios revisjon), ram (divider etc), type kjøler, vcore, osv. Altså så detaljert som mulig så andre har noen eksempler å se til når de selv skal klokke.

Det kan jeg legge til i emnet :)

Her er noen bilder fra e6600 pakken, rett fra Netshop.

edit: Innlegg 2000 :dribble:

BILDER:

post-12185-1154992918_thumb.jpg

post-12185-1154992931_thumb.jpg

post-12185-1154992943_thumb.jpg

post-12185-1154992951_thumb.jpg

post-12185-1154994304_thumb.jpg

post-12185-1154994316_thumb.jpg

Edited by Mr.SS

ja, se til å set sammen "riggen" da, og begynn med klokkinga :D

Har bestilt samme fra netshop jeg og, men den er ikke inne før den 18 så...

Skal slenge inn en klokk her jeg og ja :thumbup:

ja, se til å set sammen "riggen" da, og begynn med klokkinga :D

Har bestilt samme fra netshop jeg og, men den er ikke inne før den 18 så...

Skal slenge inn en klokk her jeg og ja :thumbup:

6631805[/snapback]

Får sannsynligvis alle delene i morra, så kanskje det kommer tall fra meg i morgen den dag. Helst om kvelden skulle man tro :hmm:

Edited by Mr.SS

Æsj, kjenner jeg er litt misunnelig da jeg ser de bildene dine Mr.SS :)

Skal nok bli nytt system på meg etter hvert også, men det blir vel ikke før etter jul en gang tenker jeg. Fysj, som jeg misunner dere Conroe-jævler egentlig, hehe :lol:

Kanskje det kan være en idé å 'kreve' referanse til screenshot el.l. for bevis for stabilitet (prime, superpi), samt et 'krav' om å skrive cpu, hovedkort (samt bios revisjon), ram (divider etc), type kjøler, vcore, osv. Altså så detaljert som mulig så andre har noen eksempler å se til når de selv skal klokke.

6631558[/snapback]

Holder da vel med cpu-z validering?

Mr.SS: det holder i massevis! :w00t:

Netshop var flinke/raske og fikk tak i et meget lite parti. Aner ikke antal men høres ut som 5 kansje 10 stykker.

Min er i oslo i dag, kommer nok hitt i morgen. Det passer bra for da kommer hovedkorte også. Har kjøpt MSi korte jeg og, så venter spent på resultatene til Mr.SS. Så får jeg komme med mine så fort jeg får opp systeme. Håper på i morgen kveld. :)

Edited by MrNielsen

Nei for nå ble jeg i hvert fall ikke misunnelig på Mr.SS. :)

Det overrasker meg at Intel og AMD ennå ikke har noen skikkelige kjøleribber og vifter i sine boxed utgaver.

Mr.SS du må se å få satt på en annen kjøler enn den boxed saken der. Ser pinglete ut! Enten en Tower 120 eller Noctua NH-U12.

Han tenker vel på den som heter: Den store Conroe overklokkingstråden!

6633534[/snapback]

Er det en slik? :hmm: da finnes det jo en fra før da...

Edit: jo det gjør det så absolutt, hvorfor startet du denne da?

Edited by Thmas

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...