Gå til innhold

Hvordan man IKKE skal bruke pcen sin


-=CH=-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke prøv å frakte pc'en hjem fra lan på moped.  :ermm:

6623305[/snapback]

 

 

Hvorfor ikke? det funker fint det :D gjort det mange ganger selv over lange strekninger

6624315[/snapback]

 

Tror han mener stasjonær PC. Tror du mener laptop. Hvis ikke, hvordan greide du det!?

6624579[/snapback]

 

 

Jo stasjonær med sjerm, har sjermen i fanget og toweret bakpå

Lenke til kommentar
Ikke prøv å frakte pc'en hjem fra lan på moped.  :ermm:

6623305[/snapback]

 

 

Hvorfor ikke? det funker fint det :D gjort det mange ganger selv over lange strekninger

6624315[/snapback]

 

Tror han mener stasjonær PC. Tror du mener laptop. Hvis ikke, hvordan greide du det!?

6624579[/snapback]

 

 

Jo stasjonær med sjerm, har sjermen i fanget og toweret bakpå

6624999[/snapback]

respekt!! :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg lurer på hva han spiller  :!:

6624340[/snapback]

 

Jeg fant en oversatt versjon (det verste var egentlig ikke tysken i seg selv, mer stemmen til ungen), og den sa at han spilte Unreal Tournament. Er nesten mulig å høre.

Dette med å frakte PC på moped, hadde du en CRT, er det virkelig respekt og streetcred.

Lenke til kommentar

ikke formater før du har forsikret deg om at du har fått allt det viktige arbeidet du har jobbet med over lang tid og puttet i "backup mappa" over på en annen maskin eller hd, dvd eller liknende...

 

Vips.. trykka formater og jeg kom på at noe var glemt.. og der forsvant alle bildene, filmene, musikken og arbeidet... sånn er det...

Lenke til kommentar

Ikke vær så nerd at det første du pakker ut etter du har flyttet er pcn, provisoriske pc bord av pappesker er ikke stødige nok, bær inn et bord eller noe først...

 

Ender med 19" lcd på trynet ned i gulvet....

 

(kom ikke på noe bedre selvgjort..)

 

Ikke stikk fingertyppen inn i cpu vifta som går i 2500rpm, da blør man under neggeln etterpå...

 

Og Ja, aldri sett et colaglass MELLOM mus & tastatur, men det kan tippes begge veier da... Musa mi (den til pcn) koster dobbelt så mye som tastaturet...

(den andre musa koster astronomiske summer, kvinnfolk!)

Lenke til kommentar

Vel ikke la laptopen ligge på bakken :p Knust skjerm og 3000 fattigere :wallbash:

 

Ikke spark i toweret når du blir sint, ødla det meste inni :p

 

Ikke glem å ta på sidedekselet når du har en flaske med vann stående rett ved siden av (en kompis som gjorde, lo godt :p)

 

Ikke installer et nytt hovedkort uten å ta i p4 pluggen :p Tok meg litt tid før jeg skjønte hva jeg hadde gjorde :)

 

Og for guds skyld ikke bruk thermalpastaen som følger med amd sine sempron prossessorer, den funker ikke! ahhhh

 

Og en ting du absolutt MÅ gjøre ta med deg ekstra keyboard hvis du spiller cs :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...