Gå til innhold

Hvordan man IKKE skal bruke pcen sin


-=CH=-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke sett på minne-kjøleribber med kjølepasta/lim på et splitter nytt 3500 kroners skjermkort, for deretter å prøve å rive de av igjen når du i stedet har kjøpt vannkjøling. (PS: Ja, minnebrikken løsner faktisk)

6648241[/snapback]

Skulle det være morsomt? :S

6650519[/snapback]

Ja, det var kjempemorsomt å ødelegge et splitter nytt 3500kr skjermkort. Hva trodde du? :ohmy:

Lenke til kommentar

Ikke overklokk uten å vite noe om det.

Jeg overklokka en Pentium 4 "Prescott" fra 3GHz til 4GHz (heldig klokk), men glemte å stille ned ram hastigheten. Jeg skrudde på maskina. Den boota, og jeg kom meg inn i windows. Plutselig slo den seg av. Da fant jeg ut at rammen min sto på 550MHz hastighet, og orginalt var den 400MHz. Men etter at rammen lå ute av maskinen min i et døgn funka den som normalt. Omfg så redd jeg vart da!

Lenke til kommentar

ikke planslipe prosessorer? (huff, nå var jeg slem. Stakkars gutt som prøvde)

Vannkjøling av harddisk? Ikke putte hardisken i en bolle med vann? Uansett, har hørt at det går ann.

Ikke rote med systemfiler på datan (kan resultere i formatering av disk)

Skru opp hardisker og pirke på innholdet? (kretskortet var brent så det gjorde egentlig ingen ting)

Sparke til pc'en med et uhell (datan kortsluttet og kretskortet på hardisken brant, se over)

Generelt for mye pirking på pc'deler. De blir ødelagt.

Ikke rive ut pc'deler første gangen du skal prøve og ta fra og sette sammen en pc for første gang (to kompiser klarte og gjøre jobben for meg)

Ikke miste windows cd'er

Spise/drikke vedsiden av pc'en

Ha lan med kompiser på hyttetur (bærbar så klart) måtte kjøpe ny strømledning til 700kr

osv osv...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...