Mathiasman Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Gratulerer med dagen John Lennon. 66 år. Hvorhen du nå enn er.
Mathiasman Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Ja =/ Blir verre i begynnelsen av desember da. Forresten. Noen som knekker denne "nøtten": YOW 66IF Hint: Bilskilt, overgangsfelt. Heder og ære til den som forteller meg svaret
perottol Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Ja =/ Blir verre i begynnelsen av desember da. Forresten. Noen som knekker denne "nøtten": YOW 66IF Hint: Bilskilt, overgangsfelt. Heder og ære til den som forteller meg svaret 7039890[/snapback] Hm, trodde du hadde bomma fælt der, men tok den til slutt. Yoko Ono Weeps - Lennon would be 66 if he had lived.
Mathiasman Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Jepp. Basert på bilskiltet på Abbey Road-coveret Flere på ASR-forumet som tok den også Det er forresten et Beatles/musikk-forum. Meget å anbefale. Google Applesauce Records
Mojo Pin Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Skrevet 11. oktober 2006 Jepp. Basert på bilskiltet på Abbey Road-coveret Flere på ASR-forumet som tok den også Det er forresten et Beatles/musikk-forum. Meget å anbefale. Google Applesauce Records 7042913[/snapback] Er ikke bilskiltet "LMW 28IF" ?
d'espresso Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Jepp. Basert på bilskiltet på Abbey Road-coveret Flere på ASR-forumet som tok den også Det er forresten et Beatles/musikk-forum. Meget å anbefale. Google Applesauce Records 7042913[/snapback] Er ikke bilskiltet "LMW 28IF" ? 7049485[/snapback] Jo, men han lagde vel sin egen..
Mathiasman Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Jepp. Basert på bilskiltet på Abbey Road-coveret Flere på ASR-forumet som tok den også Det er forresten et Beatles/musikk-forum. Meget å anbefale. Google Applesauce Records 7042913[/snapback] Er ikke bilskiltet "LMW 28IF" ? 7049485[/snapback] Jo, men han lagde vel sin egen.. 7049580[/snapback] Sant det. Jeg tenkte umiddelbart på Abbey Road bildet. Så tenkte jeg på skiltet. Så fant jeg det bare opp^^ Forresten, er det noen som har kjøpt den nye The Beatles-plata? Det er flere artister som har spicet opp The Beatles. Den heter Butchering The Beatles eller noe. Må ha den, bare må ha den!
jonas27389 Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 En god guide med hovedpunktene i Beatles historie. Jeg syntes det er dumt at albumet "1! ble utgitt. Beatles er mest kjent for sine 1'ere da dette etter min mening kun er en liten del av den gode musikken de har laget. Beatles er best hvis man hører ett helt album av gangen, og aller helst på vinyl. Du er litt for subjektiv i guiden. Greit nok at du presiserer din mening, men å kalle "Yellow Submarine" for en katastrofe...?
Mojo Pin Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Skrevet 15. oktober 2006 (endret) En god guide med hovedpunktene i Beatles historie. Jeg syntes det er dumt at albumet "1! ble utgitt. Beatles er mest kjent for sine 1'ere da dette etter min mening kun er en liten del av den gode musikken de har laget. Beatles er best hvis man hører ett helt album av gangen, og aller helst på vinyl. Du er litt for subjektiv i guiden. Greit nok at du presiserer din mening, men å kalle "Yellow Submarine" for en katastrofe...? 7073644[/snapback] Hehe. Det er noe jeg fremdeles står for. Alle de instrumentale låtene har ingenting med The Beatles å gjøre. Ellers er de fleste andre tullelåter. Hey Bulldog er imidlertid et unntak Endret 15. oktober 2006 av Mojo Pin
sh- Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Fin guide dette. Syntes du kan nevne litt om den rare greia eller 'sangen' Revolution 9. noen som vet budskapet med denne sangen? ellers er Revolution 1 min favoritt på White Album.
HeHauken Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Fin guide dette. Syntes du kan nevne litt om den rare greia eller 'sangen' Revolution 9. noen som vet budskapet med denne sangen? ellers er Revolution 1 min favoritt på White Album. 7166099[/snapback] Vel, å tolke The Beatles sine tekster, da særlig Revelution, medfører bare syke mennesker som igjen medfører vold. Vi vil vel ikke ha et nytt "Helter Skelter" vil vi?
Mojo Pin Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Skrevet 27. oktober 2006 Fin guide dette. Syntes du kan nevne litt om den rare greia eller 'sangen' Revolution 9. noen som vet budskapet med denne sangen? ellers er Revolution 1 min favoritt på White Album. 7166099[/snapback] Vel, å tolke The Beatles sine tekster, da særlig Revelution, medfører bare syke mennesker som igjen medfører vold. Vi vil vel ikke ha et nytt "Helter Skelter" vil vi? 7166126[/snapback] Så kan vi høre på Revolution 9 baklengs, og lese konspirasjonene om Paul's death
sh- Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 hmm dette er intresant.. åssen spiller man en sang baklengs egentlig?
Gjest Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Mine favoritt beatles plater: Revolver Abbey road Sg. peppers lonley hearts club band
HeHauken Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Mine favoritt beatles plater:Revolver Abbey road Sg. peppers lonley hearts club band 7172884[/snapback] No shit Sherlock! Føy til White Album og Rubber Soul og du har de fem beste Endret 29. oktober 2006 av HenHau
-RivjerN- Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Flott Albumguide... Som nyforelsket Beatlesfan kan jeg ikke så mye om dem, men dette hjalp vettu.. =) Takk
Mojo Pin Skrevet 10. november 2006 Forfatter Skrevet 10. november 2006 Flott Albumguide... Som nyforelsket Beatlesfan kan jeg ikke så mye om dem, men dette hjalp vettu.. =) Takk 7257743[/snapback] Bare hyggelig
HeHauken Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Det er skuffende få som har nevnt den siste platen her. Hva syntes folk om LOVE? Jeg elsker den platen. Er artig hva G. Martin fremdeles klarer.
Mojo Pin Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Skrevet 3. desember 2006 Jeg har av prinsipp ikke kjøpt den enda. Synes det er synd at George Martin skal gi ut en "ny" modernisert, kommersiell plate med en samling av gamle slagere fra The Beatles. Mener at The Beatles skal ha LP kvalitet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå