Gå til innhold

Avatartråden v2!Vil du bytte/få ny avatar?Post her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når en bruker får skryt for sitt arbeid, skal du alltid komme med noe som stjeler oppmerksomheten. Men når du selv får skryt, er det ikke en kjeft som sier noe, og du promoterer deg selv som selveste kongen.

Gi meg 5 eksempler så skal jeg være enig med deg.

 

Nå er det bare du som virker misunnelig. Jeg har sagt at jeg er "avatar-konge" ja. Grunnen til det er fordi jeg har laget veldig mange avatarer og hjulpet veldig mange brukere, frivillig, med avatarne dems. I tillegg har jeg flest svar i denne tråden, og vært med på å forme førsteposten sammen med TSP. Jeg tror ikke det er mange som bryr seg når jeg sier jeg er avatar-konge. Men det virker jo som om du gjør det.

 

Jeg syns bare det er flott at andre enn meg kan lage avatarer. Fordi før var det nesten bare jeg, men nå har du også begynnt å ordne en del Zevz. Som jeg syns er bra :thumbup:

7120377[/snapback]

Nei, jeg gidder ikke bla gjennom hele tråden for å bevise noe for deg. Tenker du deg om, vet du hva jeg mener. Eller, du bør i allefall det.

 

Og ja, det irriterer meg hvordan du dyrker ditt ego. Å si at du har mest innlegg i denne tråden er vell ganske uinterresant? Jeg kunne hatt like mange innlegg, og vell så det, problemet er bare at jeg ikke hadde like mye fritid som deg til å sitte på forumet hele dagen. Dessuten, jeg kunne godt vært med å forme førsteposten, med glede faktisk! Jeg har bare ikke hatt noen innvending, ei heller noe å tilføye førstesiden, siden jeg ikke har vært med i tråden fra begynnelsen av. Den var allerede ganske bra utformet når jeg startet å poste her.

 

Og for å forklare hvorfor dette irriterer meg; På måten du dyrker ditt ego, fører du til en favorisering av deg som avatarskaper. Ikke på grunn av kvaliteten på avatarene dine, men på grunn av at du omtrent var den eneste som postet i denne tråden.

 

Et eksemplet på dette er når brukere dukker opp i tråden og spør: "Newt32, kan ikke du lage en avatar til meg?"

Det finnes garantert brukere der ute, som lager bedre avatarer en deg (og jeg sier ikke det er meg!) men det gjør bare at andre ikke får lyst, fordi de spør nettopp deg pga. din egodyrkning.

 

Jeg har flere ganger selv ikke hatt lyst til å lage avatarer til brukere, nettopp fordi de spør deg, og ikke brukerene av forumet som denne tråden faktisk er beregnet for. Hvis du trenger en egen tråd for såkalte "Newtarer" synes jeg du kan lage en, slik at vi andre slipper å blande oss.

 

Takk :)

Lenke til kommentar
*snip*

Har vel ikke sagt her at jeg er avatar-konge. Dessuten er det bare noe jeg sier. Men ja, jeg har hengt mye i denne tråden. Og ja, det finnes folk der ute som er flinkere enn meg å lage avatarer. Men da burde jo de komme å si noe som: "Fuck off! Jeg er bedre enn deg, se her:" Men det er det jo ingen som gjør, så, hva skal jeg gjøre da? Det med Newtar var ikke min idè. Folk liker tydeligvis at man lager avatar til dem.

 

Jeg liker å føle meg populær, og det tror jeg mange liker. Så hvorfor ikke smøre det litt mer inn? Hvis andre hadde vært i min situasjon tror jeg ikke dem hadde oppført seg så VELDIG forskjellig.

Lenke til kommentar
Jeg har sagt at jeg er "avatar-konge" ja.

7120377[/snapback]

 

Har vel ikke sagt her at jeg er avatar-konge.

7120505[/snapback]

 

Sorry, ser ikke helt sammenhengen.

 

Jeg liker å føle meg populær

7120505[/snapback]

Ja, jeg vet om noen andre som også liker å føle seg populær

 

 

paris-hilton-003.jpg

 

Sorry. Måtte bare :!:

 

Lenke til kommentar
Noen som kunne fikse meg en avatar noe som har noet med navnet mitt å gjøre eller WoW realtert?

7114849[/snapback]

Vel. Når man ikke har mer spesifikke ønsker enn det er det ikke alltid så lett å hjelpe. (Men forøvrig, til dere andre: han var ikke så dårlig til å spesifisere, han ga dere hvertfall et emne, og det er jo bra bare det) Så da kan du eventuellt først se gjennom førsteinnlegget for deretter å poste mer spesifikt hva du ønsker om du ikke fant noe som falt i smak.

 

Greit. Sorry!

Men det er det samma for meg, bare det er kos.

men okok:

Jeg vil ha noe med sjokolade eller cupcake...

 

greier ikke være mer spesifikk.

7119766[/snapback]

Det er greit, jeg synes faktisk demille var ganske spesifikk her jeg. Selvfølgelig er det fint med mer info, men det går fint ann å lage en god avatar utifra den informasjonen der.

 

Yey, ny avatar.

7119858[/snapback]

Den var ganske stilig, likte den der. Falt virkerlig i smak. Godt valg!

 

Ok; jeg gidder ikke mer krangling mellom dere to, Newt32 og Zevs, la oss nå heller si at begge tar like mye feil og like mye rett også lar vi det være med det. :) Og i stedet for å bruke unyttig tid på å argumentere mot den andre, kunne dere heller benyttet tiden på å lage bedre gratisavatarer enn den andre :wee:

 

Skal oppdatere førstepost med gratisvatarer fra de siste 10 sidene nå.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Sorry, ser ikke helt sammenhengen.

Tror ikke jeg har sagt at jeg er avatar-konge her, i denne tråden. Dermed kan ingen føle at de ikke orker å lage avatarer pga. det. Newtar var heller ikke min ide, men hvorfor ikke bruke det liksom?

 

Ja, jeg vet om noen andre som også liker å føle seg populær

 

*Paris*

 

Sorry. Måtte bare

Det eneste du MÅ er å dø :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...