Gå til innhold

Avatartråden v2!Vil du bytte/få ny avatar?Post her

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det var sannelig på tide at noen gav min avater litt julestemmning... Ventet en stund på den :) Hjertelig Rivers!!

Edit: Om noen gidder å lage mer julestemmning på denne istedenfor... Liker den skriften bedre ;) Absolutt alle forslag vil bli vurdert :tease:

Legger ved Orginal størrelse og liten (Ikke 6kb)

post-94443-1165716127_thumb.jpg

post-94443-1165716247_thumb.jpg

Endret av hcnielsen
Skrevet
Noen som kan lage nisselue på min pusekatt?

7471494[/snapback]

Det kan jeg såklart!

Dessverre havnet lua på utsiden av ramma, så du ser den ikke så godt. Men det gjør sikkert ikke noe. Here you go.

av-96997.jpg

Skrevet

Hei. Er ny på forumet og tenkte å skaffe meg en avatar :)

Har kikket på forumet en stund, men ikke orket å lage meg bruker før nå :innocent:

Noen som kan lage en avatar med en "Julesokk". eller bare en tegnet sokk med nisselue på ? :p

Området rundt skal helst være gjennomsiktig, slik at det går i ett. eller med en liten border rundt :)

På forhånd takk.

Gjest medlem-105476
Skrevet (endret)

Noen som kan sette en nisselue på Bamse?

*ser litt rar ut, men blir bra når man åpner.

Endret av medlem-105476
Skrevet
Noen som kan lage nisselue på min pusekatt?

7471494[/snapback]

Det kan jeg såklart!

Dessverre havnet lua på utsiden av ramma, så du ser den ikke så godt. Men det gjør sikkert ikke noe. Here you go.

av-96997.jpg

7472212[/snapback]

Hadde vært bedre med en lue som man kunne se...

Noen som klarer?

Skrevet (endret)
Hei. Er ny på forumet og tenkte å skaffe meg en avatar :)

Har kikket på forumet en stund, men ikke orket å lage meg bruker før nå :innocent:

Noen som kan lage en avatar med en "Julesokk". eller bare en tegnet sokk med nisselue på ? :p

Området rundt skal helst være gjennomsiktig, slik at det går i ett. eller med en liten border rundt :)

På forhånd takk.

7473427[/snapback]

Hva med denne?

post-73476-1165836788_thumb.gif

Redigert: Legger med to som er 80x80 piksler (den over er 65x80), med og uten sharpen:

post-73476-1165837146_thumb.gif post-73476-1165837159_thumb.gif

Endret av Cutthroat Bill
Skrevet
Noen som kan lage nisselue på min pusekatt? Hadde vært bedre med en lue som man kunne se...

Hvordan ser du for deg at dette skal gå til? Det må da være tydelig at det ikke er plass til noen nisselue på ditt avatarbilde?

Skrevet
Noen som kan lage nisselue på min pusekatt? Hadde vært bedre med en lue som man kunne se...

Hvordan ser du for deg at dette skal gå til? Det må da være tydelig at det ikke er plass til noen nisselue på ditt avatarbilde?

7477205[/snapback]

Dam :hrm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...