Gå til innhold

Gears of War til xbox 360 blir lansert den......

kewell79

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prisreduksjon? Sånn som ståa er nå får man jo allerede kjøpt en Xbox360 core + Riiiidge racer til prisen av 1/4 dels PS3 (ifølge prisene som er oppgitt av Sony) sånn circa.. Så tror ikke maskinen trenger bli så mye billigere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mykje fiendtlig innstilling mot ps3 her nå..konkuranse på markedet er jo sunt og viss sony sin ps3 flopper kan ikke alle dere 360 fanboys kjøpe 360 til 2900 lengre..da kontrollerer M$ markedet også i konsoll avdelinga..og kan styre priser som det vil siden det ikkje finnes noe konkurent..

Skrevet
Mykje fiendtlig innstilling mot ps3 her nå..konkuranse på markedet er jo sunt og viss sony sin ps3 flopper kan ikke alle dere 360 fanboys kjøpe 360 til 2900 lengre..da kontrollerer M$ markedet også i konsoll avdelinga..og kan styre priser som det vil siden det ikkje finnes noe konkurent..

6609449[/snapback]

Ja, men du verden så bra det blir :cool:

Skrevet

Blir mange spill jeg skal ha fremover nå.

PS3 får vente til spillene krever minimum 25gb på en disk som i blue ray formatet, men mest trolig er HD DVD ute til den tid. Ellers er det pure waste her i europa i en stund fremover, hvertfall for meg. Men Wii derimot har en prislapp som ikke går gjennom taket og har spilltittler som ser veldig spennende ut.. Ikke minst elsker jeg designet på Wii, nesten Apple style, samtidig så syntes jeg PS3 ser altfor 'space' aktig ut. Spesielt med banan kontrolleren som var vanvittig stygg. Helt horribel design!

Skrevet (endret)

Les her hvorfor det ikke kommer en GOW demo:

"Demos take a long time to create and polish and we can't afford to get derailled like that if we want to have the game in stores by Thanksgiving. Given a choice of the game this year or a demo this year and the game next year I'm sure every one of you would rather have the game this year because you're already planning to buy it. No idea if we'll do a demo or not after the game ships."

klokt valg :thumbs:

noe å tenke på angående saints row demoen av folk som klager på lav fps osv, ikkr bare bare å lage en demo + fullføre spillet samtidig.......

Endret av kewell79
Skrevet (endret)
noe å tenke på angående saints row demoen av folk som klager på lav fps osv, ikkr bare bare å lage en demo + fullføre spillet samtidig.......

6609994[/snapback]

Sant det - har et spill bra forhåndshype er det bortkastet å lage en demo. Da kan de heller lage en demo i ettertid for å overbevise eventuelle etternølere og heller komme med en gameplay-video eller to på Live samtidig med at spillet slippes.

Angående Saint's Row så er visstnok den demoen 3-4 måneder gammel, så en del finjustering har nok skjedd siden da.

Endret av Nonsens
Skrevet

Dette tror jeg funker på en del..

Jeg hadde tenkt å hente med meg en ps3 som jeg allerede har forhåndsbestilt 17. November, men er ikke så sikker nå lenger! GOW er et av de spillene jeg har sett mest fram til. Kjøper jeg Ps3 i tillegg blir det både dyrt pluss lite spilletid på enten Ps3 eller GOW.. NEI! Her må jeg ta et valg.. Sånn det ser ut nå, dropper jeg ps3 og kjøper GOW istedet!

Tiden vil vise :)

Skrevet
Og takk for latteren nok ein gang Avean. Vi elsker deg!

6610663[/snapback]

Jeg visste det kom, jeg bare visste det! :wee:

6611310[/snapback]

And you fully agree :wee:

Skrevet
Og takk for latteren nok ein gang Avean. Vi elsker deg!

6610663[/snapback]

Jeg visste det kom, jeg bare visste det! :wee:

6611310[/snapback]

And you fully agree :wee:

6611346[/snapback]

Well offcourse! :grin:

Skrevet

6609449[/snapback]

6609472[/snapback]

datt du i gølvet som liten eller?

Microsoft og monopol er ingen bra ting. Vi trenger konkuransen.

For det gir oss bedre konsoller til lavere pris. Viss du har monopol og lite å frykte så er det liten grunn til å gå head over heals for å lage en cutting edge konsoll når ingen andre gjør det. :whistle:

Skrevet

6609449[/snapback]

6609472[/snapback]

datt du i gølvet som liten eller?

Microsoft og monopol er ingen bra ting. Vi trenger konkuransen.

For det gir oss bedre konsoller til lavere pris. Viss du har monopol og lite å frykte så er det liten grunn til å gå head over heals for å lage en cutting edge konsoll når ingen andre gjør det. :whistle:

6611545[/snapback]

Tror nok dette er et scenario som kun kan skje i MS sine skitne fantasier.

Sony har nok et svært så godt fotfeste i mange land, Norge inkludert, og i Asia ser man hvordan MS sliter med å bli godtatt som en verdig motstander.

Godt å se at 360 gjør det bra i stort sett resten av verden, nok en gang Norge inkludert, og at godspillene nå ser ut til å komme på løpende bånd. Det er godt å være eier av en 360 om dagen!

Avean sitt utsagn om at han ikke har hørt om G.O.W før er forøvrig like sannsynlig som at Sven O. får jobb som vekter på vinmonopolet :)

Han fortjener creds for sin evige kamp for å provosere, dette forumets utrettelige kriger for PS3 sitt herredømme.

Skrevet

Gears of war kommer nok til å bli et herlig spill, og det står øverst på listen min for i år, sammen med Dead Rising og kanskje en Nintendo Wii hvis jeg liker den etter å ha prøvt den.

Avean må jeg jo bare takke for en godt gjennomtenkt metafor. Det å påstå at du har lest igjennom mye som har med spill å gjøre, men aldri hørt om Gears of war, som ble kåret til beste konsollspill på årets E3 av amerikanske journalister, sier vel mer om dine kilder, enn om Gears of war. Ps3forum.com er ikke kjent for å formidle for mye informasjon om Xbox 360 spill.

Men jeg tviler på at Gears og war setter spesiellt store kjepper i hjulene for PS3 sin lansering. Konsollen vil uansett være utsolgt i måneder etter lanseringen, så Sony vil nok få solgt konsollene sine uansett. Men Gears of war kan kanskje overbevise noen av de som ikke får tak i PS3 til å kjøpe seg en Xbox 360.

Skrevet

Synd at GoW kommer 17 Nov.....Da er jeg very very very busy med min Ps3 og samtlige spill som har kommet ut:) Da får det bli GoW etter nyttår.....Har allerede lagt av 10 000 til spillkjøp før jul så tenker det ikke blir så utrolig "farlig" for min del å bruke noen kroner:)

Og selv om GOW kommer samt. som Ps3 så tror jeg det bare blir en aldri så liten distrasjon i butikken helt til man kommer til Ps3 standen som viser pure joy:) Can't wait!

Skrevet

Nå kommer ikke Assassin Creed(ps3) før i Mars 2007.. Den sammen med Gears of War (360) og Heavenly Sword(ps3) som var topp 3 på E3 messen etter å ha lest gjennom endel kåringer.

Assasins Creed er den mest imponerende pre-rendra demoen jeg har sett, sinnsyk fysikk.

Forskjellen på PS3 og 360 er det samme som fordelen med å eie begge to!. 360 vil dog være et hestehode foran i lang tid pga ett års forsprang i spillutvikling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...