Gå til innhold

HW-Lan 06: NRK sender fra Hardware-LAN 06


RBW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syns dette er veldig bra for e-sporten, men syns samtidig at NRK burde få med mer CS enn BF på TV. CS er et mye mer utbredt spill, ikke bare i Norge.

6620683[/snapback]

Er forsåvidt sant at cs er mer utbredt, men BF er mye mer spennende å se på, da det skjer mer forskjellig der.

Men håper virkelig NRK får med fler ting en bare spilling jeg, slik at de som ser på kansje får et annet intrykk en at vi kun spiller..

Lenke til kommentar
Syns dette er veldig bra for e-sporten, men syns samtidig at NRK burde få med mer CS enn BF på TV. CS er et mye mer utbredt spill, ikke bare i Norge.

6620683[/snapback]

Er forsåvidt sant at cs er mer utbredt, men BF er mye mer spennende å se på, da det skjer mer forskjellig der.

Men håper virkelig NRK får med fler ting en bare spilling jeg, slik at de som ser på kansje får et annet intrykk en at vi kun spiller..

6620941[/snapback]

Du vil ikke bli gjenkjent som spillegeeken fra Hw altså?

 

Neida, men skjønner hva du mener. Det er jo mange artige konkuransser der (vil bli ;) ) som de må få med seg! Og selvfølgelig må de intervjue mange da..

Lenke til kommentar
Syns dette er veldig bra for e-sporten, men syns samtidig at NRK burde få med mer CS enn BF på TV. CS er et mye mer utbredt spill, ikke bare i Norge.

6620683[/snapback]

Er forsåvidt sant at cs er mer utbredt, men BF er mye mer spennende å se på, da det skjer mer forskjellig der.

Men håper virkelig NRK får med fler ting en bare spilling jeg, slik at de som ser på kansje får et annet intrykk en at vi kun spiller..

6620941[/snapback]

Ja, NRK burde få med mer enn bare spilling. Tilbake til CS vs BF :) Jeg er enig i at det skjer flere ting i BF, men det ser jeg bare på som negativt. I CS kan man se mer på hver persons individuelle ferdighet, men også lagets. CS foregår på en mindre "baner", hvor det er letter å forstå hvor ting foregår. Personlig syns jeg det er mye mer spennende med en intens CS match! Men så klart send ikke bare CS, husk BF og, men da for all del, ikke glem CS. Det er synd hvis det blir bare vist BF på TV enda en gang.

Lenke til kommentar

tingen er at lengre kamper gjør seg bedre på tv siden ting ikke er over før folk har fått med seg hva som skjer. kommentatore kan fokusere ned på en liten ting i ett større område uten at runden er over før dem blir ferdig med å snakke om den hendelsen.

 

i CS kan du veldig fort se hva for ett lag som vinner (det laget som står igjen med flest folk etter det største sammenstøtet. ja det er ikke garantert men likevel), i BF så kan dette vippe frem og tilbake på samme måte som en fotballkamp eller lignende.

 

husk, spillet må ikke bare være spennende for spillerne, men også dem som ser på...

Lenke til kommentar
tingen er at lengre kamper gjør seg bedre på tv siden ting ikke er over før folk har fått med seg hva som skjer. kommentatore kan fokusere ned på en liten ting i ett større område uten at runden er over før dem blir ferdig med å snakke om den hendelsen.

 

i CS kan du veldig fort se hva for ett lag som vinner (det laget som står igjen med flest folk etter det største sammenstøtet. ja det er ikke garantert men likevel), i BF så kan dette vippe frem og tilbake på samme måte som en fotballkamp eller lignende.

 

husk, spillet må ikke bare være spennende for spillerne, men også dem som ser på...

6621381[/snapback]

Skal si deg det finnes mange "snu situasjoner" i CS også :) Er ikke lenge siden det norske CS-laget Aftermath, ledet 11-1 over amerikanske Team-3D. Aftermath tapte kampen 16-14 (tror det var det). Sant det at det er enklere å fokusere på en liten ting, uten at runden er over, men folk vil vel se på der ting skjer? :)

 

En annen ting: Det skjer ikke ting fem steder i CS, det skjer ofte bare på ett sted. Det er på den måten enkelt å få med seg alt som foregår i kampen uten å skifte så mye fra spiller til spiller.

Dessuten varer en CS-match i 30-40-50 minutter, som etter min mening ville passet perfekt på TV.

Endret av Exempt
Lenke til kommentar

Man tar ikke buss fra Nord-norge til Oslo. Dvs. det KAN gjøres, men da må man først reise ørten timer med buss til Fauske, for så å ta toget videre sørover derfra. Det er nemlig ingen jernbaneforbindelse nord for Narvik. Selvsagt koster det flesk.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...