Gå til innhold

Offisielle FC Barcelona tråden

Budbringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morsomt med gull til Barcelona i år. Har svært lite til overs for Real Madrid, mens Barcelona har jeg alltid hatt sansen for, selv om jeg ikke akkurat er en barca supporter heller.

Skrevet (endret)

Det var så delig når Barca-spillerne måtte klappe inn spillerne våre i fjor :D

Nå som dere har vunnet både serien og cupen, unner jeg dere å vinne CL også. Heller dere enn ManU

Endret av Sindre :)
Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Virkelig? Jeg hadde lett prioritert Barca over Liverpool, Chelsea og Arsenal, men det kan ha noe med at jeg kjenner få Barca-supportere vs Engelske supportere.

Skrevet

Liker de spanske spilestilen mye bedre, også spiller Barca vakker fotball når de får det til, noe de ofte gjøre. Det må jeg ærlig innrømme. Har aldri likt engelske lag, ikke når jeg var liten og ikke nå.

Skrevet
Det var så delig når Barca-spillerne måtte klappe inn spillerne våre i fjor

Jeg begynner og bli rimelig pisslei av disse patetiske forsøkene på og gni inn fjorårs sesongen.

Skrevet (endret)

Jaja, gratulerer med La Liga triumfen, dere har storspilt i år. Er bare glad vi klarte å holde følge imellom El Clasico kampene.

Edit: Wow, tre ligaer vunnet på samme dag...

Endret av Gonzolaz
Skrevet

Gratulerer med ligaen! :D Da er vi to lag som møtes 27. mai som vant ligaen akkurat samtidig og får hvile spillere til neste helg begge av oss. INGEN unnskyldninger nå mtå. den siste uken før osv. og da møtes vi for reaaaaal 27.! GLEDER MEG!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...