Gå til innhold

Endelig slått meg i ro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes selv UD er stygge men liker godt orc's og deres racial. 25% resist mor stun er meget bra racial spesiellt mot warriors, rogues etc.

Skrevet
Female undead er kanskje de kuleste, som sagt er PvP racialene bra ;)

6602857[/snapback]

Female undead ftw! Beste casting illustrasjonen.

De som synes warlock gear ser bra ut på orc male har brukt litt for mye tid i Rio spør du meg..

Skrevet

Firestone

Held In Off-hand

Equip: Enchants the main hand weapon with fire, granting each attack a chance to deal 60 to 90 additional fire damage.

Equip: Increases damage done by Fire spells and effects by up to 17.

Så plukker man opp Core hound tooth eller noe sånt, slenger på litt str/agi-enchants på diverse gear, speccer SL og går melee. :)

Skrevet
Undead Warlock > Gnome Warlock.

Grunn? Undead tilhører som kjent Horde, og Horde > Alliance.

6599309[/snapback]

For all del opplys oss om hvorfor Horde > Alliansen. Du kan ikke kaste ut slike påstander uten å ha noe å backe det opp med.

Skrevet

-_-

Vært I BG noen gang? Du må bli lvl 60 før Alliance og Horde skal være jevne i WSG osv..

Høy fjortisfaktor i Alliance vettu ^^, jeg ble alliance fordi alle vennene mine var det, angrer nå :ermm:

---

Tandor, lvl 39 warlock

Balnazzar

Skrevet
Høy fjortisfaktor i Alliance vettu ^^, jeg ble alliance fordi alle vennene mine var det, angrer nå :ermm:

6617691[/snapback]

me too...

6621439[/snapback]

oooh oooh look at me, i am ud rogue, i gank gnomes!111oneoneelevene11111!11

Det er ikke bare hos alliance at fjortissfaktoren er høy :) Kan hende det er litt fler som oppfører seg slik hos alliance, men det er forskjellig fra server til server.

Selv ville jeg nok valgt humans pga diplomacy. endgame = repgain. Men for all del ta female. Male ser så..... fælt ut....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...