Gå til innhold

Nano nå? Eller vente?


Anbefalte innlegg

Jeg er ikke så oppdatert på hva nytt som har kommet av mp3-spillere, eller på hva som komemr de neste månedene. Det jeg da lurer på er om det vil være helt "høl i hodet" å kjøpe en iPod Nano 4gb nå.

 

Noen som vet om det eventuelt kommer noe lignende/bedre, evetuntuelt om dette da vil føre prisene drastisk endover for den nevnte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er ikke helt sikker på om det kan stemme men mener jeg har lest det en plass.. skal prøve å finne kilder

6604254[/snapback]

 

Mulig det var iPod nano med Linux du leste om. Den skal visstnok kjøre video.

Men veldig nyttig er jo ikke den funksjonen, liten skjerm å se på, og dårlig oppløsning å kjøre bildene over på stor skjerm.

 

Om iPod nano oppdateres tror jeg nok det blir 6 og 8 GB, så da blir det opp til deg om du skal vente på større minne eller klare deg med 2 eller 4 Gb.

Endret av dassen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Det snakkes om at de nye Nanoene skal komme i 4gb eller 8gb, husker ikke helt kildene, men tror egentlig at dette vil stemme da forskjellen mellom 6 og 8gb er nærmest ubetydelig....

 

Hvis du skal vente; vent 2 måneder til Apple expoen - ellers; kjøp nå.. .Har falt ganske mye i pris i det siste :)

 

Siba er et flott sted å begynne... Koster vel 1900 der nå, selv betalte jeg nærmere 2400 for 3-4-5 måneder siden.

 

MVh.

TH

Lenke til kommentar

Jeg har hørt det skal komme Ipod nano i metall, med 8 gb!

Husker heller ikke hvor jeg hørte det hen desverre, men hadde nok venta litt til. Har lyst på nano selv, den er så utrolig sexy, og jeg bruker somregel bare mp3spillern min når jeg trener, da blir 20giga ipoden min litt for klumpete!

Lenke til kommentar

Du kan jo også vente på den nye 'iPod dödaren' fra Creative, som kommer i slutten av august. Har kommet meget bra ut på tester hittil, og den virker veldig interessant! Kan ikke måle seg på design, men den har taleopptaker og radio og kommer sikkert ikke til å koste mer..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...