Gå til innhold

Dead Rising ute i dag (04.08)


Gorthaur

Anbefalte innlegg

_EDIT: Demo ligger nå klar på marketplace iflg flere av forumets brukere._

 

'I følge Gamespot så kan vi håpe på en demo av Dead Rising om ikke så alt for lenge.

Tatt i betraktning at spillet slippes om få dager i USA, så virker dette sannsynlig.

 

"Gamers looking for precedent need only look to late last April, when a similar message promised another Capcom demo. A Lost Planet trailer stated that the game's demo would arrive on Marketplace almost two weeks later, and Capcom punctually delivered."

 

*Håpe på demo snart*

Endret av Gorthaur
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Penger har jeg nok av. Tid er det mye verre med. Dead Rising virker på meg som et spill der demoen er mer enn godt nok. Det ser gøy ut, men ikke i tolv timer.

6595129[/snapback]

 

I likhet med 99 Nights, kan dette bli litt ensformig i lengden. Håper eg tar feil :)

Lenke til kommentar

Hadde muligens tenkt å skaffe meg dette spillet, men etter jeg såg en videofeature hos IGN orker jeg ikke. Spillet virker veldig tamt og kjedelig. Men skal laste ned demoen og teste.

 

Syns bare flere og flere spill på min liste forsvinner på 360... Bare noen få spill igjen der :(

Lenke til kommentar
Dette er ikke i nærheten av Resident Evil, Devil May Cry og Onimusha serien til Capcom:)

 

Dette er nok plain hack'n slash.....Men kan hende det er moro i et par timer så det holder det....

6600347[/snapback]

 

Smaken er som kjent som baken, så du skal ikke se bort ifra at det finnes mang en person der ute som finner dette morro i langt mer enn to timer.

 

Før spillet er ute, i mine hender, og mitt inntrykk er basert på mer enn videosnutter og previews på Gamespot/Ign så gidder jeg ikke si mer enn at jeg ser frem til det.

Synd, for skuffelsen kan fort bli stor, men det kan også leve opp til mine forventninger.

Lenke til kommentar

Skal selv kjøpe det, men eneste gangene jeg kommer til å spille det etter å ha fullført det er når kompiser er på besøk. Vise dem litt dreping. Tror ikke det er så stor "replayvalue" men jeg gleder meg for det. kjøper det når det kommer ut på elkjøp og hvis det er mye dårligere enn hva jeg forventer så ender det med at jeg bytter det. Så lenge det ikke blir "helt" som Rockstars* "State of Emergency" så blir det ikke så gærent.

Lenke til kommentar
Skal selv kjøpe det, men eneste gangene jeg kommer til å spille det etter å ha fullført det er når kompiser er på besøk. Vise dem litt dreping. Tror ikke det er så stor "replayvalue" men jeg gleder meg for det. kjøper det når det kommer ut på elkjøp og hvis det er mye dårligere enn hva jeg forventer så ender det med at jeg bytter det. Så lenge det ikke blir "helt" som Rockstars* "State of Emergency" så blir det ikke så gærent.

6600515[/snapback]

 

Jeg mener nå at dette vil være spillet som kan døyve mitt sinne. Jeg mener, et helt kjøpesenter fullt av artighet til å drepe med! Gressklippere, bowlingkuler, driller, motorsager, utstillingsdukker! Det må jo bare bli bra! Og så ta bilder av det i tillegg. Kan tenke meg det skal bli veldig morro den dagen du virkelig vil knuse et eller annet.

Lenke til kommentar

Dette spillet tror jeg kan bli en liten lurker som ingen venter seg noe av. Etter å ha fulgt med på DR siden det ble annonsert ser jeg fortsatt nye og spennende ting i videoer, samt at grafikken ser ut til å ha tatt seg kraftig opp også!

 

Ble meget positivt overasket over Lost Planet, og håper det samme med DR!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...