Gå til innhold

Dead Rising ute i dag (04.08)


Gorthaur

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Kommer en måned senere, ja, og er ikke sonefritt.

6612402[/snapback]

 

 

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOooooooooooooo

6612418[/snapback]

 

 

en kilde på at det ikke blir sonefritt?

6612421[/snapback]

 

Gamespot samt de webshoppene jeg har sjekket oppfører at det er forskjellige soner på spillet.

 

Edit: Gamespot viser bare til lansering pr region, men sider som feks Play-Asia spesifiserer NTSC og PAL på forskjellige datoer.

Endret av Gorthaur
Lenke til kommentar

 

Kommer en måned senere, ja, og er ikke sonefritt.

6612402[/snapback]

 

 

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOooooooooooooo

6612418[/snapback]

 

 

en kilde på at det ikke blir sonefritt?

6612421[/snapback]

 

Gamespot samt de webshoppene jeg har sjekket oppfører at det er forskjellige soner på spillet.

6612430[/snapback]

 

 

sikter du til www.videogamesplus.ca eller play-asia blir ikke spill katorisert som sonefritt før spillet er på lager

 

vil vel kalle det en 50/50 sjanse

Endret av kewell79
Lenke til kommentar
HAHA!! Dead rising er noe av det morsomste jeg har prøvd av spill!! Handlevogn og katana sverd er alt du trenger for å kvitte deg med ett par hundre zombier! Følelsen av å dytte tjuetalls zombier bortover gangene med handlevogn er deilig!

6613295[/snapback]

 

Arg... du gjør det ikke bedre for oss Liveløse.

 

heh... Liveløse... :wee:

Lenke til kommentar
99 Nights var tamt, Saints Row var latterlig og blei ødelagt a dårlig FPS. Håper på ein opptur denne gangen altså :)

6612583[/snapback]

 

Når du mener FPS, mener du liksom at bilde ikkje gled helt glatt men du merket at det liksom var hakking? ikkje akuratt hakking men liksom gjikk ikkje helt glatt?

Lenke til kommentar
HAHA!! Dead rising er noe av det morsomste jeg har prøvd av spill!! Handlevogn og katana sverd er alt du trenger for å kvitte deg med ett par hundre zombier! Følelsen av å dytte tjuetalls zombier bortover gangene med handlevogn er deilig!

6613295[/snapback]

 

Arg... du gjør det ikke bedre for oss Liveløse.

 

heh... Liveløse... :wee:

6613366[/snapback]

 

Hehe! Nei, det er leit og være "liveløs" i disse dager!

Lenke til kommentar
99 Nights var tamt, Saints Row var latterlig og blei ødelagt a dårlig FPS. Håper på ein opptur denne gangen altså :)

6612583[/snapback]

 

Når du mener FPS, mener du liksom at bilde ikkje gled helt glatt men du merket at det liksom var hakking? ikkje akuratt hakking men liksom gjikk ikkje helt glatt?

6613417[/snapback]

 

Ja det vare mye v-sunc problemer og hakking. Det gidder eg ikkje altså.

Lenke til kommentar
Ja det vare mye v-sunc problemer og hakking. Det gidder eg ikkje altså.

6613471[/snapback]

?

 

Jeg synes Saint's Row fløt ganske bra jeg - i forhold til GTA:SA så var det jo en drøm å spille når det gjelder flyt og bevegelser.

 

Testet Dead Rising nå - moro å bare slakte ned zombier for fote :D Men det spørs om det kanskje er noe man blir lei av etter en stund.

Lenke til kommentar

Legg merke til hvordan dead rising bruker motion blur. Vedder for at det ikke er mer enn 30fps, men det flyter fantastisk bra uansett, på samme måte som Lost Planet. Begge spill er fra Capcom, som tydeligvis har skjønt ett eller annet.

 

Får håpe resten av utviklerne skjønner det samme, for jeg synes det gjør spillopplevelsen *mye* bedre.

Lenke til kommentar

Dead Rising var faktisk umåtelig sykt.

 

Herlig å kunne bruke ALT som våpen, kaste cd`er,sett legomenn huer på zombiene,knuse skallen med gitarer og heilt villt. Herlig bruk av motion blur,og deilig grafikk på karakterene. Kraftfølelsen på å knakke til ein zombie med de ulike "våpnene" var meget gjennomført syns eg.

 

Spørs om det kan bli langtrekkelig ja, men dette ser ihvertfall ut til å bli herlig gladvold for de som liker det :)

 

EDIT: Blei angrepet av en kvinne zombie, hu bet ganske vill rundt kjønnsområdet. Om dette er ein gimick eller bare tilfeldighet veit eg ikkje. Men uansett så var det litt morsomt :!:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...