Gå til innhold

Zepto Znote 6214W erfaringstråd


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Eg har ein Zepto 6214W som ligg med brukken rygg (hovudkortet). Om nokon treng reservedeler, PM meg! :)

 

Samme her, gis bort mot betaling av porto

NORSK-NORWEGIAN

Zepto Znote 6014W/6214W/6314W - BIOS hjelpe

 

Hei,

 

Jeg er en bruker av Zepto Znote 6214W laptop og jeg leste innlegget ditt.

 

Som du vet, at Zepto selskapet går konkurs, er ikke mulig å få fra dem drivere eller BIOS erstatning. Også var jeg prøver å få en BIOS kopi fra alternative site: http://www.zeptodrivers.com/ uten å lykkes.

 

Jeg vil gjerne vite om du har kopi av BIOS ROM-fil av den bærbare Zepto Znote modell 6014W eller 6214W eller 6314W.

 

Om BIOS: BIOS ROM file (liten filstørrelse ca 1Mb) er utskiftbare og kompatible for alle de bærbare modellene nevnt ovenfor. Jeg leter etter en BIOS ROM file kopi (BIOS 1.05 versjon, 1.08, 1.11, 1.12, 1.13, 1.14, 1.15, 1.16, 1.17, 1.18, eller noen annen versjon).

 

Hvis du har Zepto ZNOTE 6214W/6014W LAPTOP driver-CD (som kommer med laptop), finner du på innsiden av CD en BIOS ROM-fil (liten filstørrelse ca 1Mb) ...

 

Eller hvis du har mistet CD og du har noen av de bærbare modellene (Zepto Znote modeller 6014W/6214W/6314W) da det veldig lett å få en BIOS ROM-fil kopi av gjeldende BIOS fra din bærbare pc. (Rask og enkel måte er tilgjengelig for en kopi / backup av den nåværende BIOS på bærbar datamaskin) ...

 

Please, vil jeg være svært takknemlig om du kunne sende meg en kopi av BIOS ROM file ...

 

Eller hvis du kjenner noen som har Zepto Znote 6014W/6214W/6314W. Jeg leter etter en kopi av BIOS ovennevnte ...

 

Tusen takk for hjelpen.

Luis Iturres - [email protected] - Spania

------------------------------------------------------------

ENGELSK-ENGLISH

Zepto Znote 6014W/6214W/6314W - BIOS help

 

Hello ,

 

I am a user of Zepto Znote 6214W laptop and I read your post.

 

As you know, that the Zepto company goes bankrupt, is not possible to get from them DRIVERS or BIOS replacement. Also, I was trying to get a BIOS copy from alternative site: http://www.zeptodrivers.com/ with no success.

 

I would like to know if you have copy of the BIOS ROM file of the laptop Zepto Znote model 6014W or 6214W or 6314W.

 

About the BIOS: the BIOS ROM file (small file size about 1Mb) are interchangeable and compatible for all those laptop models above mentioned. I am looking for a BIOS ROM file copy (BIOS version 1.05, 1.08, 1.11, 1.12, 1.13, 1.14, 1.15, 1.16, 1.17, 1.18; or any other version).

 

If you have the ZEPTO ZNOTE 6214W/6014W LAPTOP DRIVERS CD (that come with the laptop), you'll find inside the CD a BIOS ROM file (small file size about 1Mb)...

 

Or if you lost the CD and you have any of those laptop models (Zepto Znote models 6014W/6214W/6314W) then, its very easy to get a BIOS ROM file copy of the current BIOS from your laptop. (Quick and easy way is available for a copy/backup of the current BIOS of your laptop)...

 

Please, I will be extremely grateful if you could send me a copy of the BIOS ROM file...

 

Or if you know someone which have Zepto Znote 6014W/6214W/6314W. I am looking for a copy of the BIOS above mentioned...

 

Thank you very much for your help.

Luis Iturres - [email protected] - Spain

Endret av liturres
Lenke til kommentar

I think i may have the newest drivers on a backup harddrive. I will try to find them in the weekend, and then mail them to you

 

THANK YOU.

 

I was waiting your reply...

 

Ok, I have some DRIVERS, but not all of them... but for me, its more important the BIOS... do you remember wich version of the BIOS do you have...??

 

again: thank you...

Luis

Endret av liturres
Lenke til kommentar
  • 8 år senere...

OK, så er det kanskje ikke god kutyme å "reeboote" en tråd som har ligget brakk i over 8 år, men det gjør antakelig ingen større skade. Om ikke annet, så kan det jo være artig for noen å få en mer eller mindre frivillig nostalgitripp.

Noen som har lyst på en 6214W, attpåtil med ekstra batteri (usikker på tilstanden til disse, dog - antakelig "sådär")? Rengjort innvendig, ny kjølepasta på CPU og GPU, og jeg bootet Ubuntu sommeren 2019. Noe SSD-trøbbel som jeg ikke fant ut av (SSD medfølger ikke) gjorde at det stoppet med rengjøringen (frustrasjonen over kjøleløsningen tok også litt knekken).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...