Gå til innhold

Babethread v3.0 - LES reglene! 56k warning.


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Andre brukere har flere ganger tidligere forslått at vi lager en" Skurupus Asian Babe Thread", hvor det kun postes bilder av asiatiske kvinner. Jeg har ikke tidligere giddi å tatt på meg ansvaret med å lage en ny thread, men jeg har nå skiftet mening. Hvis folket vil ha en egen thread for asiatiske piker, så synes jeg vi skal gjøre det. Det er tilsynelatende mange som ikke er helt fornøyd med poster av sør-øst asiatiske skjønnheter i denne posten, men jeg veit også at det er mange som setter pris på det.

 

Tanken bak dette er at det mest sannsynlig vil bli en stor økning i asiatiske poster her på forumet hvis de får en egen tråd. Jeg vil såklart være en jevnlig bidragsyter selv.

 

Hvis nok brukere viser interesse, enten negativ eller positiv, så sender jeg en PM til en moderator så vi får satt opp en poll. Jeg gidder ikke gjøre dette hvis de fleste synes vi skal beholde nåværende oppsett.

 

:)

 

---

 

Obligatorsik bilde:

 

 

tumblr_lfbdegoiIb1qfsgkvo1_1280.jpg?AWSAccessKeyId=0RYTHV9YYQ4W5Q3HQMG2&Expires=1295601803&Signature=02gA9wT6PWjETnTz8vT5B8Wza8w%3D

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Andre brukere har flere ganger tidligere forslått at vi lager en" Skurupus Asian Babe Thread", hvor det kun postes bilder av asiatiske kvinner. Jeg har ikke tidligere giddi å tatt på meg ansvaret med å lage en ny thread, men jeg har nå skiftet mening. Hvis folket vil ha en egen thread for asiatiske piker, så synes jeg vi skal gjøre det. Det er tilsynelatende mange som ikke er helt fornøyd med poster av sør-øst asiatiske skjønnheter i denne posten, men jeg veit også at det er mange som setter pris på det.

 

Tanken bak dette er at det mest sannsynlig vil bli en stor økning i asiatiske poster her på forumet hvis de får en egen tråd. Jeg vil såklart være en jevnlig bidragsyter selv.

 

Hvis nok brukere viser interesse, enten negativ eller positiv, så sender jeg en PM til en moderator så vi får satt opp en poll. Jeg gidder ikke gjøre dette hvis de fleste synes vi skal beholde nåværende oppsett.

 

 

Jeg reagerte en stund siden på det ja, men det var også fordi bildene aldri funka. Hvis jeg skrudde av referralopplegget så fikk jeg problemer med innlogging andre steder, så det funka ikke å ha det skrudd av. Men når du putter dem i spoiler tags så er det helt ok uansett.

Det andre mer åpenbare problemet er selvfølgelig den objektive sannheten at white women > asian women

post-45630-0-16470900-1295804716_thumb.jpg

Endret av coax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...