Gå til innhold

Babethread v3.0 - LES reglene! 56k warning.


b-real

Anbefalte innlegg

Så du mener man skal lagre ett bilde bare fordi en jævel er for lat til å rezise bildet før han legger det ut?

Servicen gjøres av den som tilbyr, ikke den som mottar.

9309895[/snapback]

Greit at noen foretrekker små bilder, men det er ikke alle som gjør det. Synes heller de som foretrekker små bilder får resize (enten i Opera eller via en plug-in til Firefox).

Og du er ikke en kunde i denne situasjonen som kan kreve tjenesten tilpasset deg. Dette gjør frivillig. Du kan bare holde kjeft.

 

Ja, det visste jeg. Jeg hadde håpet det var en funskjon som fiksa bildene automatisk :)

9310303[/snapback]

CTRL+F11 virker perfekt. Husk at dette kan påvirke enkelte sider, så da må du slå det av igjen. :)

 

 

Håper ingen hører på Lakus og alle fortsetter å poste store bilder.

 

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
ElishaCuthbert7thAnnualInStyleMagazineSummerSoireeAug2007811.jpg

... og ja, det er et stort bilde.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Effektivt middel til å holde amerikanerne våkne under de nikjedelige sportene sine.

9312181[/snapback]

Skal ærlig innrømme at veltrente jenter slår modeller/kjendiser/photoshoppa jenter anytime!

 

edit; med kanskje ett unntak; alba :love:

Endret av jocke
Lenke til kommentar
Så du mener man skal lagre ett bilde bare fordi en jævel er for lat til å rezise bildet før han legger det ut?

Servicen gjøres av den som tilbyr, ikke den som mottar.

9309895[/snapback]

Greit at noen foretrekker små bilder, men det er ikke alle som gjør det. Synes heller de som foretrekker små bilder får resize (enten i Opera eller via en plug-in til Firefox).

Og du er ikke en kunde i denne situasjonen som kan kreve tjenesten tilpasset deg. Dette gjør frivillig. Du kan bare holde kjeft.

 

Ja, det visste jeg. Jeg hadde håpet det var en funskjon som fiksa bildene automatisk :)

9310303[/snapback]

CTRL+F11 virker perfekt. Husk at dette kan påvirke enkelte sider, så da må du slå det av igjen. :)

 

 

Håper ingen hører på Lakus og alle fortsetter å poste store bilder.

 

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
ElishaCuthbert7thAnnualInStyleMagazineSummerSoireeAug2007811.jpg

... og ja, det er et stort bilde.

9312280[/snapback]

Nei nei nei. Disse bildene er altfor store ja! Da bør du i alle fall legge bildene som vedlegg, og ikke rett inn slik at du sprenger rammene sånn til de grader. Har jo ikke noe glede av måtte scrolle opp og ned og fram og tilbake for å se bildene! Dette er bare irriterende! Synes moderatorene heller kan slå ned på slike ting, istedenfor at de fjerner bilder hvor det kan være en ørliten antydning til visning av en "sprekk".

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Blikket :love:

 

lena73926ri9.jpg

 

(musa sensurert med ACDsee lol, hadde isje photoshop)

9319272[/snapback]

Er det bare jeg som synes det blide ble perverst når det ikke ikke var noen mus under kjolen?

9319382[/snapback]

Du får sende klage til forumstyret om å endre reglene ;)

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Blikket :love:

 

lena73926ri9.jpg

 

(musa sensurert med ACDsee lol, hadde isje photoshop)

9319272[/snapback]

Er det bare jeg som synes det blide ble perverst når det ikke ikke var noen mus under kjolen?

9319382[/snapback]

Du får sende klage til forumstyret om å endre reglene ;)

9324949[/snapback]

 

 

Kutting av bilde hadde funket bedre enn å sensurere den nedre delen, nå ser det bare merkelig ut.

Men, likte blikket ja.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...