Gå til innhold

Gratis dvd brenneprogram?


eriksg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lager DVD Shrink ei Video_TS-mappe? I so fall er det ikkje sikkert det vil fungere med CDBurnerXP Pro. Støtten for brenning av Video DVD er nemleg begrensa, og den eine gongen eg prøvde fungerte det ikkje (som sagt berre prøvd ein gong, kan godt vere det vil fungere for deg). Men det skader ikkje å prøve.

 

Eg veit ikkje om andre gratisprogram, men Deepburner Pro og Nero Burning Room er to alternativ som koster pengar.

Lenke til kommentar
Lager DVD Shrink ei Video_TS-mappe? I so fall er det ikkje sikkert det vil fungere med CDBurnerXP Pro. Støtten for brenning av Video DVD er nemleg begrensa, og den eine gongen eg prøvde fungerte det ikkje (som sagt berre prøvd ein gong, kan godt vere det vil fungere for deg). Men det skader ikkje å prøve.

 

Eg veit ikkje om andre gratisprogram, men Deepburner Pro og Nero Burning Room er to alternativ som koster pengar.

6539926[/snapback]

 

 

Funka som bare det med CDBurnerXP Pro! Ingen problemer!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

cdburnerxppro krever .net innstallert for å funke og det har sine tilhengere og motstandere.

Det har endel kompabilitetsproblemer og kan være vanskelig å fjerne, det kan man lese mer om på forumet sitt.

 

Nero var bra, men de siste utgavene fra versjon 7 har vært et mareritt for mange.

Det legges inn enormt mye tilleggsprogrammer. blandt annet opprettes det en egen systemdisk som heter nero scout som ikke er så lett å fjerne.

Har også en tendens til å ta over visning og spilling av mediafiler.

Versjon 6.6 og utover hadde en lei uvane med å kopisikre omtrent alt slik at man ikke lenge fikk brenne egne bilder for eksempel på en cd fordi egne bilder ble kopibeskyttet av nero.

Tilslutt fikk man ikke brent noenting fordi alt var kopibeskyttet.

Nero fra og med 7.0 hadde også en mye mer begrenset støtte av cd og dvd brennere.

Var vel kun de nyeste modellene som ble støttet, så veldig mange opplevde at nero ikke fant noen stasjon å brenne til.

 

Kjøpte selv deepburner pro.

Betalte ca 190 kroner, og det er bilig.

Fungerer kjempebra, og er raskere enn nero.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...