simzERK Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Du skal heller satse på bf2 6553877[/snapback] Hold deg heller på Bf formet, hva gjØr du her egentlig? Loker? Bf suger.
Rampage Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Da er det vel egentlig bare noen punkter som er viktige: - Har noen lånt accounten? - Har du brukt program som kan registreres som cheat? - Har du cheata? (Nytter ikke at du påstår du er uskyldig i håp om å få hjelp til å fikse problemet at du cheata.) - Kontakte valve og forklar problemet. Men det er sikkert nok av personer som klager etter å ha jukset. Finner du HL til 99,- så burde du kjøpe det. Ettersom at sjangsen for at problemet går "i orden" er rimelig liten
Zeph Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Å låne vekk kontoen er aldri ein god idè, med mindre du er 110% sikker på at vedkommande ikkje vil låne den vidare.
Engen_2k Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Hvis du har brukt x-spectate så er det blitt vac-ban grunn nå. idiotisk synes jeg. 6537526[/snapback] hva vil det si? Du skal heller satse på bf2 6553877[/snapback] næææ der funker ikke cd'keyen min og surr
Pantera Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 hva vil det si? X-spectate, eller X-spec...er et lite "wallhack"-program (+ et par andre funksjoner), som gir deg muligheten til å bruker wallhack som spectator. Alle funksjonene virker bare som spectator, og ikke når du spiller. Programmet ble vel laget for å kunne fange opp cheatere (wh). Det er riktig som nevnt tidligere her, at X-spec visstonk skal bli tatt av VAC2. Litt teit igrunn, da programmet faktisk ikke kan brukes til å cheate mens man spiller. Bruker det kun på HLTV på servern som jeg er admin på. mvh Pantera
Rampage Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 hva vil det si? X-spectate, eller X-spec...er et lite "wallhack"-program (+ et par andre funksjoner), som gir deg muligheten til å bruker wallhack som spectator. Alle funksjonene virker bare som spectator, og ikke når du spiller. Programmet ble vel laget for å kunne fange opp cheatere (wh). Det er riktig som nevnt tidligere her, at X-spec visstonk skal bli tatt av VAC2. Litt teit igrunn, da programmet faktisk ikke kan brukes til å cheate mens man spiller. Bruker det kun på HLTV på servern som jeg er admin på. mvh Pantera 6587811[/snapback] Vel, siden man kan ha det på og specce når man dør. Så kan det misbrukes under kamper. Så er ikke så teit i grunn.
Mrs Hatta Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Jeg ville i det minste sendt klage på at du ble bannet... Også forklare situajonen, så bare håpe på det beste.. Dakar
Cr0aton Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 VAC søker gjennom steam mappa etter "tvilsomme" filer. Finner de noen er du banna for evig og alltid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå