Gå til innhold

Blitt banna av Valve!...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er det vel egentlig bare noen punkter som er viktige:

- Har noen lånt accounten?

- Har du brukt program som kan registreres som cheat?

- Har du cheata? (Nytter ikke at du påstår du er uskyldig i håp om å få hjelp til å fikse problemet at du cheata.)

- Kontakte valve og forklar problemet. Men det er sikkert nok av personer som klager etter å ha jukset. Finner du HL til 99,- så burde du kjøpe det. Ettersom at sjangsen for at problemet går "i orden" er rimelig liten

Skrevet
Hvis du har brukt x-spectate så er det blitt vac-ban grunn nå. idiotisk synes jeg.

6537526[/snapback]

hva vil det si? :ermm:

Du skal heller satse på bf2 :thumbup:

6553877[/snapback]

næææ der funker ikke cd'keyen min og surr

Skrevet
hva vil det si?

X-spectate, eller X-spec...er et lite "wallhack"-program (+ et par andre funksjoner), som gir deg muligheten til å bruker wallhack som spectator. Alle funksjonene virker bare som spectator, og ikke når du spiller. Programmet ble vel laget for å kunne fange opp cheatere (wh).

Det er riktig som nevnt tidligere her, at X-spec visstonk skal bli tatt av VAC2. Litt teit igrunn, da programmet faktisk ikke kan brukes til å cheate mens man spiller. Bruker det kun på HLTV på servern som jeg er admin på.

mvh

Pantera

Skrevet
hva vil det si?

X-spectate, eller X-spec...er et lite "wallhack"-program (+ et par andre funksjoner), som gir deg muligheten til å bruker wallhack som spectator. Alle funksjonene virker bare som spectator, og ikke når du spiller. Programmet ble vel laget for å kunne fange opp cheatere (wh).

Det er riktig som nevnt tidligere her, at X-spec visstonk skal bli tatt av VAC2. Litt teit igrunn, da programmet faktisk ikke kan brukes til å cheate mens man spiller. Bruker det kun på HLTV på servern som jeg er admin på.

mvh

Pantera

6587811[/snapback]

Vel, siden man kan ha det på og specce når man dør. Så kan det misbrukes under kamper. Så er ikke så teit i grunn.

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...