Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!


Anbefalte innlegg

Er det vanelige sendinger for tiden? Har vært borte.

 

 

Men jeg er enig i det dere nevner her. Nå tenker de at "de har funnet formen", så prøver de å ikke komme seg ut av den. Sånt gjør det kjedelig. Sellout er det første ordet som slår meg, men det blir litt feil.

Så. Bjartemann, Fettfjes og Den Unge Trollmannen; SKJERPINGS!

(Bare håper det ikke er jeg som har vokst fra humoren)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
(Bare håper det ikke er jeg som har vokst fra humoren)

Sånt kan skje. Jeg var megafan av XL og Karate back in the days, men jeg vet ikke om jeg hadde giddet å hørt på det hvis jeg var 26 på slutten av nittitallet. Mener å huske at det var litt for mye fjoll og barnsligheter.

Lenke til kommentar

Føler også at jeg "vokser fra" RR. Har begynt å høre andre podcaster, og de finner jeg mer interessante. O-fag, Verdt å vite, Diggnation, FK Fotball... Og jeg liker det. Radioresepsjonen føler jeg etterverdt ble litt ensporig (og Hove forsterket denne følelsen mange ganger). Men tipper de kommer sterkt tilbake.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Må si meg veldig uenig i det. De var kanskje litt mer varierte i innslag før, men men de hadde jo strengt tatt også da mange karakterer som gikk igjen, og noen som også dukker opp i dag. Jeg ser på det mer som at de har funnet ut hva som funker, og bruker det mer. Vet ikke hvordan andre har det, men jeg gliser hver gang jeg hører Spencer, søstra til Tore (å herrreguuud..) eller Peter Childcock i telefonen. Og dynamikken dem tre i mellom, den kameratslige humoren og tonen, går jeg aldri lei. Mye morro.

 

(for øvrig glad for at de nå gir seg med sigarettesten. Likte i utgangspunktet at de gjorde noe slikt halv-kontroversielt, men jeg røyker ikke, så det ble kjedelig i lengden. Kryddertesten var en herlig, og humoristisk, test.)

 

Å se dem på scene syntes jeg var dritkult, selv om de riktignok var litt.. tja.. urutinerte og nervøse til å begynne med. De vokste jo fort inn i rollen, og det ble jo bare veldig kult. :)

 

Radioresepsjonen er fortsatt kongen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Får ikke radioresepsjonen-podkast til å fungère på Itunes :( Vil så gjerne ha det på Ipoden min..

 

Jeg går på NRK.no og trykker på "itunes"-ikonet ved Radioresepsjonen, inne på podkast-siden.

 

Så kommer Radioresepsjonen opp i Itunes, men der er ingen episoder å laste ned :S

Kan noen hjelpe meg? Har veldig lyst på podkasten til Radioresepsjonen etter at en venn av meg anbefalte det..

 

Er det noen måte å gjøre det manuelt på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...