Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har alle Song Company greiene? Har de på podcast, men hadde vært greit å hatt de som enkeltfiler, umulig å huske hvilke program de var i.

 

Gunnar har gått fra å være kun tunghørt i de første innslagene, til komplett tilbakestående i de siste. Han var muligens litt paranoid i de første også, fordi han trodde de baksnakket ham.

Lenke til kommentar
Gunnar har gått fra å være kun tunghørt i de første innslagene, til komplett tilbakestående i de siste. Han var muligens litt paranoid i de første også, fordi han trodde de baksnakket ham.

 

Jeg tenkte det samme, men han var ikke helt god i hue den gang heller. De fikk tross alt søtte fra kommunen for å ha ham med. :D

 

"Stig, jeg stod ikke bakerst i køen da de delte ut hjerne, sånn du sa den gangen." :!:

 

De fleste karakterene de har hatt, har utviklet seg over tid på en måte som kanskje har vært litt ubevisst fra RR's sin side.

 

Er det Steinar som har føkka til RSS-fila til podcasten, eller? Det ligger en haug med filer der som bare er noen få sekunder lange.

Lenke til kommentar

Ser ut som flere av de gamle sendingene er tilgjenglig gjennom RSS allerede.

 

Jeg er skuffet, men ikke overrasket, over at de skal forsette med "smakstester" -- denne gangen i form av snacks. Jeg mener det er så "gjort" og at det er en billig form for underholdning. Le-av-min-reaksjon-etter-jeg-har-spist-noe-rart, liksom.

 

Blir spennende å se hvordan nettsidene deres blir.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...