Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!


Anbefalte innlegg

Båndbredde ser ikke ut til å være Hoves sterkeste side. Ikke at det gjør noe for de som er der, verre med oss som sitter hjemme.

 

Spencer nå, herlig.

 

Edit: KristofferB, jo, satser på at det kommer på nett. Det gjorde det i alle fall etter Quarten.

Endret av Peppep
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, har nettop kommet hjem fra ferie og nå gått glipp av tre uker med RR. Er det noen som kunne vært behjelpelig med å laste opp RR for perioden 1 juni fram til 23 juni?

 

Er snakk om 12- 13 episoder eller noe der omkring, så kan jo også overføres vi msn eller skype hvis det er ønskelig.

 

Håper noen kan hjelpe meg

Lenke til kommentar
Hei, har nettop kommet hjem fra ferie og nå gått glipp av tre uker med RR. Er det noen som kunne vært behjelpelig med å laste opp RR for perioden 1 juni fram til 23 juni?

 

Er snakk om 12- 13 episoder eller noe der omkring, så kan jo også overføres vi msn eller skype hvis det er ønskelig.

 

Håper noen kan hjelpe meg

Akkurat nå har jeg ikke muligheten, men får ny lader til laptopen (hvor alle podcast-episodene ligger) om et par dager, så da kan jeg hjelpe. Men regner med at noen andre her vil hjelpe deg innen da. :)

Lenke til kommentar
Hei, har nettop kommet hjem fra ferie og nå gått glipp av tre uker med RR. Er det noen som kunne vært behjelpelig med å laste opp RR for perioden 1 juni fram til 23 juni?

 

Er snakk om 12- 13 episoder eller noe der omkring, så kan jo også overføres vi msn eller skype hvis det er ønskelig.

 

Håper noen kan hjelpe meg

Akkurat nå har jeg ikke muligheten, men får ny lader til laptopen (hvor alle podcast-episodene ligger) om et par dager, så da kan jeg hjelpe. Men regner med at noen andre her vil hjelpe deg innen da. :)

 

Høres veldig bra ut, hvis det ikke skjer noe innen en par dager kan jeg jo ta og sende deg en PM.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...