Tåkefyrste Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Jeg synes det var ille nok at draenei kunne være paladins, dere kan jo tro hvordan jeg føler meg akkurat nå
Killerquo Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Skjønner faen ikke en døyt av hva blizz driver med...faen de kunne laget nye klasser! Hva i hælvete har alliance med shamanistisk kultur å gjøre? Og horde med ren krigerdyrking av The Light? Blood Elves skal jo ikke ha en døyt av The Light, men være avhengige av the Arcane og Nether...Blizz driter seg ut...skulle absolutt ikke forundre meg at de originale devsa slutta. Dette her går jo bare nedenom og hjem. Eneste som kan like dette nå er de som ikke har prøvd RTS Warcraft-spillene! Hor og hælvete, Blizz! Jeg vil ikke ha den skiten dere pakker på oss! Gi oss private servere, eller forskjellige offentlige servere med forskjellige regler og setups! Draenei+Bloodelves...bare draenei synes jeg er litt tåpelig, selv om de ser rå ut. Kølla mi i øret til Blizz nå
different Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 (endret) Og jeg som hadde et lite håp om at Blizzard kunne "fikse" spillet, og så skyter de seg selv i foten. Håper dette er en spøk, eller vet jeg ikke om jeg gidder å spille favorittspillet mitt lenger. Blizzard . A. I don't think that paladins and shamans are supposed to explicitly balance each other out. They are supposed to be different, and frankly at some perverse level I think it's good that there's this animosity. It adds to the immersiveness because the Horde are supposed to have a special hatred for paladins and the Alliance is supposed to really hate shamans. The paladin was always supposed to be this holy warrior in plate armor, very much a support class, though one that could tank in a pinch, and they most certainly can. The shaman is a more offensive caster who wears chain armor, centered around his totems. But when I play Horde I hate paladins. It's like I could never kill them and it seems so futile. -Jeff Kaplol, E3. Endret 22. juli 2006 av different
Bad_Byte Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Jeg ser positivt mot denne forandringen. Nå gleder jeg meg bare enda mer til BC. Hvis man slutter pga denne forandringen, da er det på tide å slutte uansett. 6534542[/snapback] Samme her, ser nå virkelig fram til TBC. Det er en slepphendt fiks det kan nokk de fleste være enige om men det er en løsning. De som syter og bærer seg over dette liker nokk ikke tanken på å møte bubble boys som motsandere i BG/PvP. Det fikser PvE balanse problemet Horde har hatt lenge.
Tåkefyrste Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Pussig hvordan horde klager over at de har det så fælt i PvE, men allikevel gjør de det like bra som alliance.
Bad_Byte Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 (endret) Pussig hvordan horde klager over at de har det så fælt i PvE, men allikevel gjør de det like bra som alliance. 6535081[/snapback] Um ja vell og hvor har du det ifra?. Paladin forumet på wow-euorpe ? Edit: D'oh! Typos & more typos Endret 22. juli 2006 av Bad_Byte
genetex Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Enig der du, er jo ikke slik alle horde guilds ennå sliter på 1 boss i AQ 40 mens alli har naxx på farm. Uansett, alliance er mere PvE "specced" så horde er vell bare bedre spillere eller hva? ;p
Licht Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Enig der du, er jo ikke slik alle horde guilds ennå sliter på 1 boss i AQ 40 mens alli har naxx på farm. Uansett, alliance er mere PvE "specced" så horde er vell bare bedre spillere eller hva? ;p 6535100[/snapback] Ja, for all del - overbevis dem om det, sånn at de ombestemmer seg og ikke smeller den siste spikeren i kisten for universet de har bygget opp, fordi horde-raidere gråter over blessings.
WarpX Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Jaja, man får vel bare vende seg til tanken... man kan jo ikke akkurat gå og bombe Blizz HQ som hevn =P
Jan Åge Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Den er vel blitt postet litt før i tråden, men ikke hele quoten er med: I'm seeing a great deal of positive feedback given the controversial nature of this change. A majority of the negative feedback that I'm seeing is derived from fear and speculation -- which is a normal human reaction to change. The fact of the matter is, the change affords us many more options in terms of overall game design, and equally as important allows us to preserve the distinction of the two classes without having to consider each faction as a whole every step of the way. Don't forget that we've been building the future of this game to support this decision, and that the concerns we're seeing presented on these boards were thought of long ago.
likferd Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 (endret) Blir flotte greier med både shamaner OG bubbleboys som byr på melee stæsj. flotte greier.. Don't forget that we've been building the future of this game to support this decision, and that the concerns we're seeing presented on these boards were thought of long ago. Ser ikke så lys ut den fremtiden du.. Endret 22. juli 2006 av likferd
Jørgen Sørheim Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Jeg gleder meg, jeg. Endelig får vi -30% threat, sinnsyk mana-regen, mana ved å wande, 100% uavbrutt hellfire og annet ymse. Nesten så jeg vurderer å levle en pallydan opp selv.
LarZen Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Konge synes jeg! Skal rulle alliance shaman fort som bare det! Og dere som sutrer og sier dere kommer til å slutte.....vi alle vet dere ikke kommer til å slutte. Shamans ftw!
ReXeL Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Jeg skal bare nyte den tiden som er igjen av wow som den er nå! Det nye greiene er bare no dritt spør du meg.. ble litt forvirra når jeg så en blood elf stå med judgement
StarGazer Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Faen slapp av a folkens, klarer dere aldri å respektere noe dem gjør eller? Tror dere BLizz er helt mongo i huet, med 6mill spill accounter? Det blir nok helt fint med classbytte for alliance/horde, det kommer helt sikkert til å bli ganske annerledes spillestil og sikkert morsommere også. Skjer sikkert andre ting med tilknyttning til dette også. Men nye classes burde vært ute 6534065[/snapback] Er så morro å se hvor blinde fanbois er. Blizzard kunne smørt dritt utover skjermen din og du ville sagt det bra grafikk! Blizzard devs er clueless, og siden 6 millioner halvaper har kjøpt produktet deres trenger de ikke bry seg.
Killerquo Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Og jeg som hadde et lite håp om at Blizzard kunne "fikse" spillet, og så skyter de seg selv i foten. Håper dette er en spøk, eller vet jeg ikke om jeg gidder å spille favorittspillet mitt lenger. Blizzard . A. I don't think that paladins and shamans are supposed to explicitly balance each other out. They are supposed to be different, and frankly at some perverse level I think it's good that there's this animosity. It adds to the immersiveness because the Horde are supposed to have a special hatred for paladins and the Alliance is supposed to really hate shamans. The paladin was always supposed to be this holy warrior in plate armor, very much a support class, though one that could tank in a pinch, and they most certainly can. The shaman is a more offensive caster who wears chain armor, centered around his totems. But when I play Horde I hate paladins. It's like I could never kill them and it seems so futile. -Jeff Kaplol, E3. 6534921[/snapback] Hva skjedde med dette her da? Virker jo som han var imot det som har skjedd nå. Tenk på alle rollespillerne som kommer til å få fnatt, inkludert meg. Få en helt fremmed rase vandrende rundt i Stormwind og greier? En behemoth av en demonisk-utseende rase...som i tillegg kan være shamans! Ta en forpult titt på judgement+ten storms. Hvorfor er det Alliance-ørnen + Korset som Alliance har som symbol på Judgement? Og hvorfor Horde-symboler som en Frostwolf og Lynet på Ten Storms? FORDI DET ER FACTION-SPESIFIKKE KLASSER SOM IKKE SKAL FINNES I BEGGE FACTIONS!
Thorsen Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Og hva i helvete er det som går av blizzard for tiden Og vi vet alle hva dette endre med mindre loot til shamans og paladins. Som om det ikke var lite nok fra før
likferd Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 (endret) Og hva i helvete er det som går av blizzard for tiden Og vi vet alle hva dette endre med mindre loot til shamans og paladins. Som om det ikke var lite nok fra før 6536094[/snapback] Nei, nå går det fra "neei, ikke shaman/druid/walock dritt igjenn, nexus.." til "neei, ikke payladan loot igjen.." Jeg aner faktisk ikke hvor lang tid det tar for en spiller å levle en bloodelf til 70, få akseptabelt gear og join endgame raids, men jeg tipper det blir overflod av nexus en stund.. Eller nexus og nexus, kansje det kommer noe nytt. Endret 22. juli 2006 av likferd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå