Gamlemor Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Jeg gidder ikke A kjOpe BC, jAEvla crap. Burde vAEre en dArlig spOk.
Kenny™ Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 neeeeeiiiii! er det mulig? hvordan kan blizz ta så feil? de ødeleger jo hele WoW!
Keylar Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 I'm seeing a great deal of positive feedback given the controversial nature of this change. - Eyonix 19:27:15 lol 6532829[/snapback] Ja er latterlig, tror han bare ser det han vil se. Så og si alle posts på general forums er "omg blizz this sucks" etc. Dette er noe av det mest idiotiske blizzard har gjort. Horde paladins og alliance shamans er jo idiotisk. Det som var så morro med å være en paladin at bare alliance hadde de. Man følte seg litt spesiell. Bah, late blizzard tok den lette veien for å slippe arbeid med klassene igjen ja >_<
Frohman Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 EDIT: Til dem som ikke har merket det ennå er det faktisk en spøk. 6532513[/snapback] Spøk? Trodde Blizz bare lagde spøker 1 april jeg? 6532689[/snapback] han mente sikkert at det han sa var en spøk da. Ellers: Det blir jo fett, sikkert eneste måten til å folk til å joine de nye rasene.
OscarWoHA Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 De to spillene jeg har skrevet ned i min signatur kommer til å tjene på dette.
John Keats Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Blir jo kos å bruke enda lenger tid på å skaffe tier1/2 nå som det kan droppe både earthfury/lawbringer og ten storms/judgement i bwl og mc.
Amon Amarth Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Maken til talentløst oppspinn skal man faen meg lete lenge etter! Dette er det styggeste mest inkompotente jeg noengang har lest! Forbanna IQløse ignoranter må man til helvete ut på landet for å hente! Dette gjør meg så jævlig sinna! Jeg hadde håpet at det skulle komme noen positive ting med BC, men neida! Bare en hau med crap... Nye klasse, nei... Nye raser, JA! Gi shamans til alliance og paladin's til horde, ja! Flygende mounts som krever quest / rep / beggedeler for å få! JA! Spillet kan pule seg i rævva rett og slett...
Kultom Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Herregud så idiotisk av Blizzard. Skulle heller likt å sett enda mer skille mellom Horde og Alliance.
Reached Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 (endret) Dette fikk meg til å revurdere å kjøpe Bc ... Endret 21. juli 2006 av Adey
Speik Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Herregud slutt å whine, du MÅ ikke kjøpe BC, finn ett annet spill hvis du ikke liker det!
WarpX Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Jeg bare sitter og rister på hue...er det mulig. 3 elendige ting kom altså ganske kjapt etter hverandre: - World pvp for pve buff - WF totem nerf - Horde pallys & alli shamans Hva blir det neste?
Alvion Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Dette er kjipt, synes det ødelegger unikheten mellom de to faksjonene. Spiller alliance, og har ikke lyst til å drasse rundt med, eller dele raidspots med en shaman...
Uderzo Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Tragisk, grusomt tragisk dev folka har gjort mye tåpelig, men dette tar kaka.
WarpX Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 WF totem blir ikke nerfed. 6533721[/snapback] Excuse me? Windfury Totem: The weapon enchantment from this totem will now only trigger off normal melee swings. This means abilities such as Sinister Strike, Mortal Strike, and Hamstring will no longer trigger the Windfury Totem.
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Jeg skjønner ikke hvorfor alle her er så hinsides sure? Om du ikke liker det, finn dere et annet spill å spille. (Don't you try flame me, I got 300 fire ress unbuffed)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå