Gå til innhold

Shaman og Paladin, Burning Crusade


Anbefalte innlegg

Joda, kommer jo endel godt utav dette, om de faktisk gjør det. Men å blande horde og alliance sånn som dette, vel.. "they took the easy way out"

Kan virkelig ikke se for meg horde paladins og alliance shamans :/

 

Og nei, dette er ikke den type PvE buff horden så etter tror jeg. Å ha unike klasser på hver side var en av de bedre ideene til Blizzard når de laga spillet. Og som vanlig fucker de det opp..

 

/signed

6534423[/snapback]

 

 

/signed 100% ! denne ideen må være den dummeste blizz noen sinne har funnet på. SKAM!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
- World pvp for pve buff

 

Hva mener du? Her er noe jeg har gått glipp av :p

 

Uansett, de som sier de kunne laget 2 nye klasser, heh, de er jo akkurat de de har gjort? Blir jo på en måte det.

 

Uansett, slik somd et er NÅ vil fks. shammyes bli svæært lite trengt på horde, og mye annen whining. Men, det er NÅ, ingen som har tenkt at det kan sje drastiske endringer på 6 månder?

 

Uansett, som horde vil jeg uansett bare ta en /ignore paladin :p

6534394[/snapback]

 

Liker ikke poste så mye i en tråd, men

 

 

1.12 legger dem til World PVP, sånn at du kan ta over strategiske punkter på "mappet" og holde dem IRG (In Real Game) på en måte, sånn at du ikke oppererer inne i en BattleGround.

Lenke til kommentar
Dette skjer ene og alene fordi Blizz er så inni helvetes late og ikke gidder og lage nye classes. De hadde nettopp fått orna slik at det ble noenlunde rettferdig å spille pga alle modifikasjonene underveis, også gjør de DETTE? Det er jo HELT på tryne. Det er det dummeste de kunne ha kommet på. og alt bare for å slippe eksta ARBEID. DE FÅR TOPPLØNN FOR Å UTVIKLE SPILL. OGSÅ GIDDER DE IKKE FØLGE OPP PÅ EKSTENSJONPACKEN? ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ  :mad:  :mad:  :mad:  :mad:

6533971[/snapback]

 

bare for å klarere, ekstensjon er ikke ett ord...

 

 

og får å gi en god grunn til hvorfor dette er tåpelig:

 

Det utgjør en massiv konflikt med lore...

 

Draenei fikk sin kraft igjennom holy light, så ja, dem burde få være paladins, men dem har da aldri brydd seg om elementene etc... som en shaman gjør, derfor burde dem ikke få være shamans...

 

Blood Elves er magikere... det er ene og alene grunnen til at Night Elves kastet ut highbournes, fordi dem drev med magi... vist dem var så forbanna glad i holy light, kunne dem brukt light of elune og blitt paladins igjennom det, på en eller annen tragisk måte...

 

Blood Elf Paladin... ITS JUST NOT RIGHT!

 

Ikke nok med det!

 

The Order of the Silver Hand, som er Paladin ordenen til Uther Lightbringer, den første paladinen, tok egentlig bare in Humans til å sloss for dems sak, så tillot dem dverger fordi blizzard er tåpelige... så skal dem liksom slippe inn demon lignende freaks fra outland? WTF? Blood Elves blir jo ikke direkte medlem av The Silver Hand, men å få samme blessings og healing? = Bedre å lage en ny klasse kalt Cleric som funker som en healer og som buffer... noe alà det samme som paladins istede for å stride imot lore.

6534391[/snapback]

Fprstår ikke. Er du enig eller uenig med meg?
Lenke til kommentar
Dette skjer ene og alene fordi Blizz er så inni helvetes late og ikke gidder og lage nye classes. De hadde nettopp fått orna slik at det ble noenlunde rettferdig å spille pga alle modifikasjonene underveis, også gjør de DETTE? Det er jo HELT på tryne. Det er det dummeste de kunne ha kommet på. og alt bare for å slippe eksta ARBEID. DE FÅR TOPPLØNN FOR Å UTVIKLE SPILL. OGSÅ GIDDER DE IKKE FØLGE OPP PÅ EKSTENSJONPACKEN? ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ  :mad:  :mad:  :mad:  :mad:

6533971[/snapback]

 

bare for å klarere, ekstensjon er ikke ett ord...

 

 

og får å gi en god grunn til hvorfor dette er tåpelig:

 

Det utgjør en massiv konflikt med lore...

 

Draenei fikk sin kraft igjennom holy light, så ja, dem burde få være paladins, men dem har da aldri brydd seg om elementene etc... som en shaman gjør, derfor burde dem ikke få være shamans...

 

Blood Elves er magikere... det er ene og alene grunnen til at Night Elves kastet ut highbournes, fordi dem drev med magi... vist dem var så forbanna glad i holy light, kunne dem brukt light of elune og blitt paladins igjennom det, på en eller annen tragisk måte...

 

Blood Elf Paladin... ITS JUST NOT RIGHT!

 

Ikke nok med det!

 

The Order of the Silver Hand, som er Paladin ordenen til Uther Lightbringer, den første paladinen, tok egentlig bare in Humans til å sloss for dems sak, så tillot dem dverger fordi blizzard er tåpelige... så skal dem liksom slippe inn demon lignende freaks fra outland? WTF? Blood Elves blir jo ikke direkte medlem av The Silver Hand, men å få samme blessings og healing? = Bedre å lage en ny klasse kalt Cleric som funker som en healer og som buffer... noe alà det samme som paladins istede for å stride imot lore.

6534391[/snapback]

 

Bare for å klarere; ekstensjon er et ord. Ikke syt på andre når du skriver dårlig selv.

 

Ontopic: Synes dette blir teit. Får selfølgelig vente å se, men nå blir det ikke noe unikt med Alliance/Horde.

Endret av deleder
Lenke til kommentar

Lore-breaking eller ikke...Tror folk tenker litt for overfladisk når de skriker som små spedbarn.

 

Hvis man ser på saken i grove trekk så er Shaman og Paladin i teorien helt like i form av oppgaver og type abilities. Hovedgrunnen til dette er at de vill bli ramaskrik fra enten horde eller alliance om de gjorde den ene klassen mer nyttig/unik enn den andre. Man kan kanskje si at dette allerede er litt tilfelle, da horde påstår at paladins er mer nyttige til raiding enn det shaman er.

 

Blizzards filosofi er at alle klasser skal være så unike som mulig, men når det gjelder shaman og paladin har de på mange måter satt seg selv i en lite felle.

 

De har insett at avgjørelser som er tatt tidligere ikke fungerer helt som planlagt og har nå altså valgt å lede Shaman og Paladin inn på lik linje med andre klasser.

 

DETTE betyr at shaman og Paladin vil i mye større grad bli utviklet til to unike klasser, de vil gå sine egne veier istedet for å praktisk talt være det samme.

 

Hva du enn gjør, sammenlign ikke dagens paladin, og dagens shaman med hva du vil finne i expansionpakken. Expansionpakken tilbyr 10 nye levler, 10 nye talentpoeng, og nye abilities til alle klasser.

 

Du skal ikke se bort i fra at Shaman i mye større grad blir en offensiv klasse mens kanskje paladin blir i enda større grad defensiv.

 

For ikke å snakke om End Game på level 70, blizzard har sagt at de vil fokusere mer på mindre raids (20 man, 30 man? hvem vet...)

 

Eyonix:

 

We don't have any plans to increase the raid size for expansion. If anything we're focused on creating smaller player capped raid dungeons for the Burning Crusade as we've stated as early as when we hosted the BlizzCon event.

 

 

og hvordan vet vi at end game level 70 instancer fungerer på samme måte som level 60? Vi har knapt hørt et ord om det de kaller "The new end game"...

 

Jeg synes det er unødvendig å skrike på kjerringa hvis ølet i kjøleskapet fortsatt ikke er kaldt.

 

La oss vente å se!

Lenke til kommentar
Jeg ser positivt mot denne forandringen. Nå gleder jeg meg bare enda mer til BC.

 

Hvis man slutter pga denne forandringen, da er det på tide å slutte uansett.

6534542[/snapback]

 

Her har vi en som iallefall ikke har spillt noe Warcraft før Wow...

 

Hvordan går det an å se positivt på dette? Blizz lager jo større og større helvete for hver patch de releaser nå.

 

//Har gått tilbake til TFT :)

Lenke til kommentar

Som zbegra sier, disse klassene kommer sikkert til å utvikle seg i forskjellige retninger i expansion, men for min del hjelper ikke det. Jeg sitter med Warcraft, og da forlanger jeg Warcraft.

 

De som ikke har spilt Warcraft strategi-spillene er nok likegyldige uansett og ser kun på de tomme polygonene uten historie. Sikkert litt moro det også, men "World of Warcraft is a Feeling" og den forsvinner den dagen Blood Elf får tilgang til Paladin eller Draenei blir Shaman. Totalt utenfor alle logiske lore-sammenhenger. De kan like gjerne legge til en expansion med aliens og fremmede planeter, for Warcraft ødelegges av Burning Crusade.

Lenke til kommentar
Jeg ser positivt mot denne forandringen. Nå gleder jeg meg bare enda mer til BC.

 

Hvis man slutter pga denne forandringen, da er det på tide å slutte uansett.

6534542[/snapback]

 

Her har vi en som iallefall ikke har spillt noe Warcraft før Wow...

 

Hvordan går det an å se positivt på dette? Blizz lager jo større og større helvete for hver patch de releaser nå.

 

//Har gått tilbake til TFT :)

6534589[/snapback]

Vel, ikke helt. Jeg har spilt en del Warcraft før WoW. Spesielt WC3/TFT, og elsker loren og alt det disse spillene har gitt oss.

 

Syns at hver patch bare blir bedre og bedre. Jeg ser store forbedreinger i hver oppdatering.

 

Det er kanskje litt lore-voldtekt ang. denne forandringen, men jeg tror det vil være med på å gjøre spillet enda bedre når BC kommer.

Lenke til kommentar

Har noen av dere som er for dette lest warcraft historien? Dette strider så mye mot historien som det går an. At Blizzard kan ødlegge en så bra historie på denne måten kan jeg ikke forstå. Etter rykte om filmen ble jeg gira og gleda meg til denne... Men etter denne utviklingen ser jeg berre langt etter den filmen vist historien fortsetter å utvlike seg sånn. Blizzard bør komme med noen nye kappitler i warcraft historien som forklarer dette eller kutte hele greie ut og late som ingen ting har skjedd... :no:

Lenke til kommentar

Altså folkens, enten vil dette bli gjennomtenkt og bra fixa av blizzard (utenom lore og feeling da) når man er level 70 som en sa ovenfor her, eller så er dette en spøk.

 

Jeg tror dette er en spøk, mye pga. den utrolige dårlige "unskyldningen" av en lore de har lagt til for at alli får shamans og horde pallys.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...