Gå til innhold

Peter Molyneux klarer aldri å holde kjeft

Anbefalte innlegg

Skrevet
Står Peter Molyneux for The Sims 2? Trodde det var han Will Wright jeg.

6540548[/snapback]

Will som styrer der i gården ja!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sammenliknet med andre spillutviklere som sitter med en PR-mann ved sida si som sier "We can't comment on that yet" og "We're not ready to reveal anything about that yet" til annethvert spørsmål, er det en fryd å intervju Peter Molyneux som virkelig brenner for det han gjør og er villig til å dele ambisjonene sine i intervjuer. Så får det heller være at ambisjonene ikke alltid blir realitet.

6520237[/snapback]

Du kan virkelig ikke mene det? Synes du virkelig det er mye bedre å se på et intervju som serverer løgn etter løgn, og heller et dårligere spill, enn å få "we cannot give any certain answers at this time", og et bedre spill?

Jo, selvsagt mener jeg det. Mye bedre med en utvikler som tør å fortelle hva han tenker, tror og håper enn en utvikler som har pugga et word-dokument med ferdige svar som han ramser opp for deg når du spør om noe.

Skrevet (endret)

Jo, sånn sett er jeg jo selvfølgelig enig. Poenget mitt er at det hjelper lite når han ALDRI klarer å holde det han lover.

EDIT:

Står Peter Molyneux for The Sims 2? Trodde det var han Will Wright jeg.

6540548[/snapback]

Will som styrer der i gården ja!

6540924[/snapback]

Ja, det var en liten glipp fra min side. Blandet litt der.

Endret av Hr. Jenssen
Skrevet

uffuff, denne tråden minner meg om hvor mye jeg savner bullfrog. spillene deres var så ikke-pretansiøse og morsomme.

theme park, dungeon keeper og theme hospital. det var spill det.

Skrevet
uffuff, denne tråden minner meg om hvor mye jeg savner bullfrog. spillene deres var så ikke-pretansiøse og morsomme.

theme park, dungeon keeper og theme hospital. det var spill det.

6543016[/snapback]

Det er de sanneste ordene jeg har hørt\lest i dag!

Skrevet

Molyneux hadde en forelesning på gdc05 der han forklarte litt om hva som gikk rett og galt under utviklingen av fable. Måten han lager spill på er at de finner på en haug med features de har lyst å ha med, og som de tror er realistiske å få til. Etterhvert som spillet utvikles oppdager de at ikke alle featurene er like realistiske å ha med, og noe må kuttes bort eller høvles ned. Så han lover egentlig ikke mer enn han tror han kan få med til en hver tid under utviklingen.

Over-hyping eller ikke, molyneux er en utrolig karismatisk person, og et friskt pust i den ellers så kjedelig horden av utviklere. Så lenge en vet å ta utsagnene hans med en klype salt. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...