Gå til innhold

Tilbakemeldinger på fire bilder

apwr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De første to bilden er ganske flotte, men jeg synes du har jazzet opp fargene litt i det meste laget. Det samme gjelder solnedgangen, men den er nok også ganske ordinær i tillegg.

Skrevet

Takk for svar. Men tro det eller ei, det siste bildet er så og si ubehandlet. Dessuten er det ikke en solnedgang, men solOPPgang. ;)

• 1 måned senere...
Skrevet

Bilde1: Alt for sterke farger som ødelegger hele bildet.

Bilde2: Et helt ok bilde dette, men rammen var litt i det meste laget. Greie farger, fin dybde og en god skarphet. Savner bedre kontraster.

Bilde 3:

Dette bildet tar jeg egentlig som forferdelig.. Liker ikke fargene i det hele tatt, men hver har sin smak. Du har hvertfall den smaken ikke jeg har :p

Bilde 4:

Du skulle croppet det mye nærmere fuglen. Ellers er det fine detaljer og fine farger.

Om de 3 første bildene er Kunst, så skriv det. For det har ikke jeg noe peiling på, derfor jeg heller ikke ser noe i det, for de vrenger litt for mye over til kunst.

Skrevet (endret)

Fuglebildet var veldig bra. Er ikke enig i at du skal kutte noe tettere, den merkelige effekten av vannet/skillet og alt bøsset/boblene i vannet, pluss de rare fargene gjør seg best slik det er kuttet nå, med fuglen plassert delikat midt i. Herlig.

Endret av firstperson

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...