Gå til innhold

Vondt i magen.Hvordan bli kvitt?


T homas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan jo være at du har blindtarmbetenelse eller noe. Vet at dette vanligvis gir deg enorme smerter og at du spyr og greier og greier, men kan være at den har sprukket eller noe. Det skjedde med meg nettopp. Hadde ubehag i magen i ca 4 uker til det en natt var utrolig vondt. Gikk til legen da og ble innlagt på Haukeland der de fant ut at det mest sannsynlig var en blindtarmbetenelse som hadde sprukket og kapslet seg inn (pakket seg inn i seg selv?) Og siden dette hadde gått en stund hadde den begynt å gro fast i tykktarmen. Scary greier og lit nasty.

Lenke til kommentar
har ikke spydd noe og det er ikke sånn at det er kjempevondt eller noe men det er slik at jeg hele tiden "kjenner" magen og får vondt etter jeg har spist.Frukt-saltet kan anbefales rakk omtrent ikke drikke opp før jeg måtte løpe på do

6527207[/snapback]

Akkurat slik hadde jeg det og. Det var ikke noe vondt akkurat før den siste natten, men jeg kjente at det var noe der. Men det var vel lit mer på siden av kroppen på en måte. Men når jeg pisset og dret gjorde det vondt innimelom, og når jeg skulle nyse måtte jeg stå i fosterstilling for å i det heletatt greie å blåse ut nesen :p

Lenke til kommentar
  • 9 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...