b-real Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 rib-real: Et lite spørsmål sånn på tampen, hvorfor bruker du så mange engelske ord i postene dine? Mener ikke å tråkke deg på tærne, men er dette virkelig nødvendig? Greit nok å bruke uttrykk, ord og vendinger som ikke er oversettelige til norsk, men er det nødvendig å putte inn et engelsk ord hvor det norske språket strekker til? 6552361[/snapback] Har jeg ikke peiling på egentlig, er slik jeg skriver. Men la ikke dette være diskusjonen, la det forbli en digresjon.
Inaktiv bruker 2 Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 (endret) Ja, fordi en åpen tråd som det ikke har blitt svart i på 2 dager er så utrolig farlig å ha her. Nå fikk jeg den sikkert stengt med denne kommentaren da... :/ Edit: Du skjønte det sikkert, men det var fantastisk idiotisk dumt å bumpe denne tråden for å skrive det du gjorde. Endret 27. juli 2006 av @daniel89j
Jarmo Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Foreslår vi stenger denne posten!! 6565824[/snapback] Da gjør vi det
Anbefalte innlegg