oddis89 Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 (endret) har tatt noen kjappe søk her på forumet og fant ut at dette ikke var postet at det faktisk går ann å få skeleton key så tidlig som level 6 eller tidligere. jeg vet ikke om det er samme belønningene uansett level. det man altså må gjøre er å joine mage's guild. så må man gå til bravil å få et oppdrag i fra Kud-Ei. hvis man snakker litt med henne om diverse ting så får man et annet oppdrag som heter noe med "dreamworld". oppdraget går ut på at en person har laget en amulet som gjør at man kan bruke sine egne drømmer som en treningsplass eneste er at dør man i drømmen så er man død i virkeligheten. også klarer han ikke å komme seg ut i fra den drømmen igjen. når man har tatt på seg amuleten og lagt seg til å sove så kommer man inn i en verden sammen med han som ikke kommer seg ut. det er det 4 dører med forskjellige "oppdrag" bravery, courage og litt sånn. når man har fått til alle sammen da våkner man og snakker du med an typen da så får man en skeleton key i belløning for å ha reddet ham. skulle gjerne ha forklart bedre men viste ikke at skeleton key var belløningen så jeg fulgte ikke mer an akkuratt godt nok med . nå vil jeg legge til at jeg mistet nesten 40timer spilling en gang så jeg gadd ikke å kødde med lockpicks på nytt så jeg har cheatet meg til skeleton key på level 1. EDIT: ser ut som mange forskjellige typer leif er ute en tur men folk skjønner vel hehe orker ikk å redigere nå EDIT 2: hele oppdraget står beskrevet her men står ikke noe om skeleton key. hmm weird. se på oppdraget som heter Through a Nightmare, Darkly. Through a Nightmare, Darkly Endret 15. juli 2006 av oddis89 Lenke til kommentar
Satans_Claw Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 har tatt noen kjappe søk her på forumet og fant ut at dette ikke var postet at det faktisk går ann å få skeleton key så tidlig som level 6 eller tidligere. jeg vet ikke om det er samme belønningene uansett level. det man altså må gjøre er å joine mage's guild. så må man gå til bravil å få et oppdrag i fra Kud-Ei. hvis man snakker litt med henne om diverse ting så får man et annet oppdrag som heter noe med "dreamworld". oppdraget går ut på at en person har laget en amulet som gjør at man kan bruke sine egne drømmer som en treningsplass eneste er at dør man i drømmen så er man død i virkeligheten. også klarer han ikke å komme seg ut i fra den drømmen igjen. når man har tatt på seg amuleten og lagt seg til å sove så kommer man inn i en verden sammen med han som ikke kommer seg ut. det er det 4 dører med forskjellige "oppdrag" bravery, courage og litt sånn. når man har fått til alle sammen da våkner man og snakker du med an typen da så får man en skeleton key i belløning for å ha reddet ham. skulle gjerne ha forklart bedre men viste ikke at skeleton key var belløningen så jeg fulgte ikke mer an akkuratt godt nok med . nå vil jeg legge til at jeg mistet nesten 40timer spilling en gang så jeg gadd ikke å kødde med lockpicks på nytt så jeg har cheatet meg til skeleton key på level 1. EDIT: ser ut som mange forskjellige typer leif er ute en tur men folk skjønner vel hehe orker ikk å redigere nå EDIT 2: hele oppdraget står beskrevet her men står ikke noe om skeleton key. hmm weird. se på oppdraget som heter Through a Nightmare, Darkly. Through a Nightmare, Darkly 6497964[/snapback] Jeg har gjort den questen men jeg fikk ikke noen skeleton key i belønning Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2006 sikkert bare en bug siden jeg cheatet litt. måtte cheate fordi jeg ikke orker å drive med vanelige lockpicks en gang til. hehe. så mye strev da når man gikk tom mitt inni ei grotte ... Lenke til kommentar
Pazman Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Artig, du lagde en post der du forklarte hva som skjedde i en quest, og etter et svar konkluderer du med at det ikke var det som skjedde allikevel. Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2006 (endret) regner med at alle spill er like og da trenger jeg jo bare et svar og siden han ikke fikk den i belløning så må det jo være n bug fordi jeg cheatet... har jo bare tatt det oppdraget en gang og gidder ikke så spille på nytt med en annen character så jeg vet jo ikke om cheatingen min har noe å si. kan jo være en bug. hadde nemelig 1stk når jeg begynte og når jeg var ferdig så hadde jeg 2stk. andre forklaringer er helt fint. Endret 16. juli 2006 av oddis89 Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 hva er egentlig skeleton key? Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 "Lockpick" som ikke brekker. Lenke til kommentar
reds Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Jeg har gjort den questen men jeg fikk ikke noen skeleton key i belønning 6498313[/snapback] Samme her.... Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2006 var nok bare en bug. lage et ny char og tok questen ingen skeleton key. men cheatet meg en skeleton key og tok den en gang til. joda 2 skeleton keys .... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Skeleton key kan fåes ved å gjøre dette questet: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Nocturnal Shrine Quest Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2006 da må man være level 10 da men er nok sikkert eneste måten å få den på hvis man ikke skal jukse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå