Gå til innhold

Premier League 2006/2007

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

vi vinner hjemmekampeer sju(vi=liverpool og jeg)

Skrevet
Og manu pissa på bolton.. Fy faan så deilig, spesielt å se Rooney tilbake i scoringsform... :)

7171721[/snapback]

Vil påstå at dette er en av de bedre kampene siste året. Holder fint bakover, og i angrep holder de trykket og skaper sjangser ihope tall. Bolton fans skal være glad de ikke fikk flere baklengs.

Skrevet

Manchester United har vært veldig solide i år, Chelsea skal få kamp om gullet. Arsenal har havna 7 poeng bak, nok av tid til å ta det inn igjen sjølvsagt, men du skal ikkje tape mange poeng før gullet glipper.

Skrevet
Manchester United har vært veldig solide i år, Chelsea skal få kamp om gullet. Arsenal har havna 7 poeng bak, nok av tid til å ta det inn igjen sjølvsagt, men du skal ikkje tape mange poeng før gullet glipper.

7190875[/snapback]

Husk på at Arsenal har spilt en kamp mindre en de andre på topp. Vinner vi den ligger vi bare 4 poeng bak ;)

Skrevet

7190875[/snapback]

Husk på at Arsenal har spilt en kamp mindre en de andre på topp. Vinner vi den ligger vi bare 4 poeng bak ;)

7210991[/snapback]

Arsenal har sløst sjansene sine for mye... Bare se på Everton kampen der det ble 1-1 og Arsenal skapte 20 sjanser og Everton 2 :)...enda et eksempel er onsdagens CL kamp der Arsenal klarte bare 0-0 mot CSKA Moskva etter å ha sløst mange sjanser.

Skrevet (endret)
Nå er United igang med overkjøringa si igjen.

7216678[/snapback]

Liverpool og!

2-0 for ManU da...

Kuyt er mannen!

1 - 0 KUYT. Gerrard løfetr inn til Crouch som vinner i lufta og legger ballen ned til Dirk Kuyt som setter den i åpent mål.

Endret av SasaB
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

liverpool vant,bolton tapte og det gjorde everton å:D

man u vant da:(

Skrevet

Du har så rett, Newcastle kan havne i 1. divisjon om dei ikkje får ein skikkeleg oppvask i klubben. Eg kjenner ikkje til situasjonen i styret, men nokon må gå.

Skrevet

Hihi, må si jeg morer meg skikkelig over det. Ikke fordi jeg har noe imot Newcastle, men fordi jeg har et par Newcastle-venner som kan være en pest og plage når det går dårlig med Liverpool. Hadde Newcastle rykket ned, tror jeg jeg hadde kommet til himmelen. :D

Nei, men ingen tvil om at Roeder må gå, og det må skje fort med hans resulater. Newcastle har en stall god nok til å ligge på øvre del av tabellen. Han har ikke supporternes tillit, og det virker ikke akkurat som om han motiverer spillerne heller.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...