Gå til innhold

Premier League 2006/2007


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe er jo feil med Roeder. Ameobi ble kasta utpå halvskadd, mens Luque, såvidt jeg så, ikke engang var på benken!

 

Håper nesten at Luque er skadet eller noe, for hvis ikke kan det jo ikke sees på en annen måte enn at Roeder prøver å presse vedkommende ut av klubben..

 

Faktisk så tror jeg at Ameobi hadde spillt denne kampen selv om han hadde pådratt seg trebein og downs. Alt foran den stakkars spanjolen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Arsenal - Liverpool klokka 17  :love:  Gleder meg som en unge, tar cupfinalen som oppvarming :)

7268631[/snapback]

 

Ingenting er bedre å pleie bakrusen med enn en toppkamp med Liverpool i hovedrollen.

Lenke til kommentar
Nei i dag blir det en morsom kamp vi blir fornøyd med uansett utfall. Håper litt på uavgjort. Om Liverpool taper vil si at dem er ute av gullkampen.

7268067[/snapback]

Nja, jeg vil si Liverpool er ute av gullkampen allerede nå. Chelsea går ikke på en så stor formsvikt at Liverpool kan ta igjen alle de poengene.

Lenke til kommentar
Nei i dag blir det en morsom kamp vi blir fornøyd med uansett utfall. Håper litt på uavgjort. Om Liverpool taper vil si at dem er ute av gullkampen.

7268067[/snapback]

Nja, jeg vil si Liverpool er ute av gullkampen allerede nå. Chelsea går ikke på en så stor formsvikt at Liverpool kan ta igjen alle de poengene.

7268766[/snapback]

 

Var det der et dårlig provokasjonsforsøk eller? :) Så vidt jeg vet ligger Chelsea på andre plass, bak Man United.

Lenke til kommentar

Ikke noe provokasjonsforsøk, nei, men jeg visste noen kom til å kommentere det. :p Jeg føler meg bare sikker på at Chelsea kommer til å vinne Premier League i år når alle kampene er spilt og poengene er talt opp. Chelsea er rett og slett så gode at de ikke opplever noen lenger formsvikt, og når laget først ikke fungerer skikkelig har de enkeltspillere som avgjør kampene. Man Utd har imponert i år, men jeg tror ikke det varer helt ut.

Lenke til kommentar

Tihi. 3 annulerte mål hittil i kampen :!:

 

Men ja, hva skal vi si. Liverpool supporterne hadde vel kanskje rett når dem sa i starten av sessongen at United ikke hadde noe sjanse og at det var Liverpool som kom til å være Chelseas utfordrer til gullet :!:

 

Men Liverpool, neste sessong vet dere, neste sessong så skjer det! For det skjer jo alltid neste sessong... :tease:

Lenke til kommentar

To tapte kamper er "en lenger formsvikt"? Hører for øvrig med til historien at alt annet enn rettferdighet sørget for at Tottenham vant over Chelsea i det ene av de to tapene. Sesongen er lang, og jeg tror Chelsea er sterkere enn alle andre lag når alt er slutt. Dessverre.

 

Edit:

Til Matsini. Banan sitt innlegg gidder jeg ikke kommentere engang.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...