Gå til innhold

Premier League 2006/2007


Anbefalte innlegg

Frustrerende at Arsenal endte opp med uavgjort. De fortjente så mye mer, men slik er fotball. Det var noen svake avslutninger til tider, og dessuten ble målet til Eboué (husker ikke helt om det var han) ble annulert. Henry imponerte ikke akkurat, litt mye surr med ballen, men jeg håper at han kommer sterkt tilbake senere. Det så ut som forsvaret hadde roen, med noen unntak, men jeg tror ikke at de er sterke nok for lag som Man Utd og Chelsea.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Straffa til pool er det LATTERLIGSTE jeg har sett... Dere forsvarer den har ikke peiling; det var aldri i verden straffe..

Nå blei jeg sur!

6706535[/snapback]

 

Du har ikke peiling. Du besitter tydeligvis null kunnskap om spillet fotball og dets regler om du mener vi som forsvarer straffen, dommeren som dømte straffen og Lars Tjernås ikke har peiling. Nå ble jeg sur.

Lenke til kommentar
Straffa til pool er det LATTERLIGSTE jeg har sett... Dere forsvarer den har ikke peiling; det var aldri i verden straffe..

Nå blei jeg sur!

6706535[/snapback]

 

Du har ikke peiling. Du besitter tydeligvis null kunnskap om spillet fotball og dets regler om du mener vi som forsvarer straffen, dommeren som dømte straffen og Lars Tjernås ikke har peiling. Nå ble jeg sur.

6707362[/snapback]

 

Finn fram den regelen om at man ikke trenger å være når ball eller spiller for å lage straffe da?

 

Dere maser jo så jævelig om det, så finn den fram!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Finn fram den regelen om at man ikke trenger å være når ball eller spiller for å lage straffe da?

 

Dere maser jo så jævelig om det, så finn den fram!

6707447[/snapback]

 

A direct free kick is awarded to the opposing team if a player commits any of the following six offences in a manner considered by the referee to be careless, reckless or using excessive force:

 


  •  
     
  • kicks or attempts to kick an opponent
     
     
  • trips or attempts to trip an opponent
     
     
  • jumps at an opponent
     
     
  • charges an opponent
     
     
  • strikes or attempts to strike an opponent
     
     
  • pushes an opponent
     
     

 

Fornøyd? Bare innrøm at du ikke har peiling på reglene.

 

Kilden er forresten Wikipedia.

Lenke til kommentar
Finn fram den regelen om at man ikke trenger å være når ball eller spiller for å lage straffe da?

 

Dere maser jo så jævelig om det, så finn den fram!

6707447[/snapback]

 

A direct free kick is awarded to the opposing team if a player commits any of the following six offences in a manner considered by the referee to be careless, reckless or using excessive force:

 


  •  
     
     
  • kicks or attempts to kick an opponent
     
     
     
  • trips or attempts to trip an opponent
     
     
     
  • jumps at an opponent
     
     
     
  • charges an opponent
     
     
     
  • strikes or attempts to strike an opponent
     
     
     
  • pushes an opponent
     
     
     

 

Fornøyd? Bare innrøm at du ikke har peiling på reglene.

 

Kilden er forresten Wikipedia.

6707492[/snapback]

 

Selvom du hørte på tven at det er en regel som er slik må du ikke leke smart og si du alltid har visst det.

 

Skal laste ned klippet nå og se hva jeg mener nå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Selvom du hørte på tven at det er en regel som er slik må du ikke leke smart og si du alltid har visst det.

 

Skal laste ned klippet nå og se hva jeg mener nå.

6707566[/snapback]

 

Haha, ro i vei du. Jeg har spilt fotball siden du tygde på morkake, så jo, jeg har visst det siden jeg begynte å følge med på fotball.

Lenke til kommentar

Bare for at ingen andre skal begynne å klage på Wikipedia som kilde, her har dere the official shait:

 

A direct free kick is awarded to the opposing team if a player commits any of the following six offences in a manner considered by the referee to be careless, reckless or using excessive force:

 

kicks or attempts to kick an opponent

trips or attempts to trip an opponent

jumps at an opponent

charges an opponent

strikes or attempts to strike an opponent

pushes an opponent

 

A penalty kick is awarded against a team that commits one of the ten offences for which a direct free kick is awarded, inside its own penalty area and while the ball is in play.

 

http://www.fifa.com/en/regulations/regulat...,1584,3,00.html

 

Sånn, da kan vi konkludere med at straffen er grei og at saken er ferdig. :)

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Ja wh1te det er bare liverpool supportere i hele verden som har peiling og sånt da.

 

Ganske flinke er dere som søker på google etter "regler" eller "rules".

 

EDIT: hewitt: nei det gjør vi ikke. selvom du mener et av de punktene brytes betyr det ikke at hele diskusjon.no er enige.

Endret av banansplitt
Lenke til kommentar
Så du kan ikke gi noen som helst grunn nå før du har sett den igjen, men likevel uttaler du deg i sterke ordelag om episoden rett over? Hehe, javel...

6707224[/snapback]

 

Fyren som takler er ikke i nærheten av verken gerrard eller ballen. Sånn jeg ser det bør ikke gerrard miste balansen av den.

Ok, regelen sier at forsøk på takling er frispark, men en uskreven dommerregel heter "sunn fornuft". Det var aldri straffe!

 

Se annerledes på det; hadde det vært wayne rooney som gjorde det samme, hadde du vært like sikker på at det var straffe da. Det hadde ikke jeg, selvom jeg er united fan. Jeg hadde dog ikke reagert som jeg gjør nå, naturlig nok.

 

Det eneste jeg vil høre, er en pool supporter si seg enig i at det ikke var straffe. For å si at det var en klar straffe et helt på jordet! period!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Ja wh1te det er bare liverpool supportere i hele verden som har peiling og sånt da.

6707648[/snapback]

 

Det ser jo sånn ut. Dere er bare så innavla i deres hat mot oss at dere er uenige uansett hva.

Lenke til kommentar

Ikke engang reglene er nok, altså ..? Herregud.

 

banan: Nei, det er jo umulig å få Man Utd-supportere enig i som helst annet enn ting i favør Man Utd. Se på episoden, da. Presterer du å si at Sheffield-stopperen IKKE prøver å takle Gerrard og IKKE får ham ut av balanse? I så fall vil jeg kalle det årets prestasjon.

 

azzman: Er ikke Sheffield-stopperen i nærheten av Gerrard? Nei, han treffer ham ikke, men han takler ham mellom beina slik at han mister balansen og faller idet han skal skyte. Er han ikke i nærheten av Gerrard når han takler ham mellom beina, bare fordi han bommer?

 

Se her:

gerrardoi9.th.jpg

Ta av deg "Jeg hater Liverpool"-brillene dine som skinner så ufattelig gjennom her, og SE.

 

Nei, jeg hadde ikke hatt en annen mening om det om det var Rooney. Jeg hadde ikke brydd meg så mye som jeg gjør nå, funnet frem reglene osv, men jeg hadde fortstt synes at det er en helt grei straffe. Hvorfor? Fordi han bryter lovverket!

 

Du kommer nok ikke til å få høre en Pool-supporter som mener at det ikke var straffe, og jeg ser heller ingen grunn til at noen som helst andre enn rivaliserende supportere skal mene det når det er et dokumentert brudd på lovverket. Som jeg nå har sagt tjueto ganger tidligere i tråden - episoden er diskutabel, begge sider kan forsvares, men straffen er helt grei. Gerrard blir forsøkt taklet og mister balansen. Enhver fyr som sier noe annet er enten blind eller rivaliserende supporter. Period!

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
Ganske flinke er dere som søker på google etter "regler" eller "rules".

6707648[/snapback]

Denne var bare dum. Det var jo du som ba oss om å finne reglene! Hva iallverden tenker du med? Regner med at du trodde vi ikke ville greie/gidde å finne dem, så nå sitter du der uten et eneste argument for å forsvare saken din, og dermed klager du satirisk på oss?! Enkelte har ingenting på et diskusjonsforum å gjøre ...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...