Gå til innhold

tv-out fungerer ikke!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et skjermkort (Geforce fx 5600, ultra/760 xp) som har en tv-out. men denne tv-outen passer ikke med de forskjellige tv-out kablene jeg har prøvd, den har bare en mende med hull i seg. jeg forstår ngenting, kan noen hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mange hull er det? -Om det er mange fulgte det sikkert med en overgang fra denne pluggen til svideo og compositt video.

Bilde?

Skrevet
Hvor mange hull er det? -Om det er mange fulgte det sikkert med en overgang fra denne pluggen til svideo og compositt video.

Bilde?

6486021[/snapback]

9 hull

Skrevet

Det fulgte nok med en overgang fra denne kontakten til vanlig composit og s-video da du kjøpte skjermkortet. Finner du ikke denne, tipper jeg du kan ta en vanlig s-video kabel og knekke den svarte plastsaken inne i en av kontaktene og sette denne direkte inn i skjermkortet.

Skrevet
Det fulgte nok med en overgang fra denne kontakten til vanlig composit og s-video da du kjøpte skjermkortet.  Finner du ikke denne, tipper jeg du kan ta en vanlig s-video kabel og knekke den svarte plastsaken inne i en av kontaktene og sette denne direkte inn i skjermkortet.

6486063[/snapback]

eg prøver det, eg

takker

Skrevet

Hvordan har du koblet det?

Bruker du en SCART omformer på TV'en? Isåfall, har du flere SCART innganger på TV'en? Normalt er det bare 1 av dem som støtter S-video. Prøv også å velg en annen AV kanal på TV'en din, er ikke alle kanaler som støtter S-video.

Sjekk også at skjermkortet er satt opp til å sende ut PAL signaler, og ikke NTSC (som de bruker i usa/japan).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...