Gå til innhold

Andremann i verden under 10 sek superpi!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe,

 

Om vi får igjennom prosjektet hos Zippy med 1300W og vi får "Go" fra kunden så skal du få leke deg med et slikt også! Eller så kan du jo alltids få prøve våre 1350W Redundant PSUene som er laget til Octal løsningene - her har du garantert nok strøm men fuckers mye støy ;)

 

Vell, stikker innom i løpet av dagen, må bare få unna litt papirarbeid!

 

(Om du er keen så får jeg 04/08 inn nye Opteron 1207 2GHz eng.samples... noe å prøve å klokke på?)

Lenke til kommentar
Bøyer meg i støvet jeg også :)

 

Ser ut til at Conroe holder hva de lover. Virker svært lovende. Gleder meg til oss dødelige kan få tak i slike CPU's ;)

 

Noen ord til en som setter opp en conroe system i løpet av sommern?

6483015[/snapback]

 

 

 

Bare å sende meg en PM eller ringe meg det Øyvind.. hjelper gjerne til...PM meg for telefonnr.

Lenke til kommentar
Dette må være noe av det mest sinnsvake jeg har sett. Kjemperesultater.

 

Jeg lurer på om du; stoolman er av en oppfatning om Intel Core 2 CPU'ene er det man bør satse på nå fremover, enten i LGA 775 eller Intels nye sokkel? -særlig md tanke på varmeutvikling, og ikke minst spill.

 

Mvh.

6482515[/snapback]

 

 

Core 2 Duo, altså Conroe er veien å gå, det er det ingen tvil om... E6600 klokker lett 1 GHz på luft på standard spenning... kald og fin...

6482613[/snapback]

 

Hva kan man forvente med litt økt spenning og vann, f.eks. Corsairs siste vannkjøling tror du?

 

Jeg må ærlig talt si meg imponert over Intels nye CPUer, stoolman.

Lenke til kommentar

Hvilken bios brukte du når du satte denne rekorden?

 

Er på 604 nå, men sliter litt med at 2 x gb settet jeg har med ram blir registert som 2 x 512. Lurer på om det er bios?

 

Har uansett fått de nye G skill brikkene av DHL i dag mulig det er de gamle brikkene det er noe feil med. De skal testes umiddelbart etter jobb.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...