Gå til innhold

Andremann i verden under 10 sek superpi!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kiwi eller Coolaler vet hvordan man skrur av en core, tror jeg

 

(på xs forumet)

6551522[/snapback]

Nei, Coolaler aner ikke. Venter fortsatt på svar fra Kiwi.

 

Edit: Nei, Kiwi vet heller ikke.

6551767[/snapback]

 

 

 

HEHE...men jeg vet... har nå installert XSOS, og håper det vil gi meg en liten edge.. tror det selv også.. Ekstremt lett OS kun 158MB installasjonen tok litt i underkant av 5 minutter...

 

Følg med for mer...

Lenke til kommentar
Skal hilse fra Coolaler og si at du ikke klarer å slå han. Jeg tviler imidlertid på at han har rett, så du får bevise hvem som er best. :)

6556425[/snapback]

 

 

Hehe..

 

Gikk ikke noe særlig i går kveld.. har problemer med minnet mitt, samt at kondensproblemer gjorde kvelden i går relativt intetsigende.. Gir dog ikke opp.. skal isolere igjen i kveld, men med et annet kort..

Men.. det blir ikke Conroe i kveld... I kveld skal jeg kose meg litt med Kentsfield på vann.. spennende å se hvordan den yter...

Lager en egen tråd om dette litt senere på kvelden...

Skal kjøre noen benchmarks også, Men det blir mer en generell ytelsestesting før jeg hiver den under Mouse pot'en og gir den noen seriøse minusgrader..

Lenke til kommentar
Hvor har du fått din Kentsfield fra ?

6561609[/snapback]

 

Ja... det er vel det de fleste lurer på.. og den ene tingen jeg ikke vil svare på... :no:

6561877[/snapback]

Er det to løse Conroe-kjerner som er "satt sammen" eller fire løse Presler-kjerner?

 

Edit: Kom på at Presler allerede er to løse kjerner.

Endret av endrebjorsvik
Lenke til kommentar
Hvor har du fått din Kentsfield fra ?

6561609[/snapback]

 

Ja... det er vel det de fleste lurer på.. og den ene tingen jeg ikke vil svare på... :no:

6561877[/snapback]

Er det to Conroe-kjerner som er satt sammen eller to Presler-kjerner?

6562013[/snapback]

Det er 2x Conroe, altså 4 kjerner (tror jeg).

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

NICE rett og slett nice :D min gamle pentium 4 3.2 overklokket på 3.7 gjør superpi på 37 sek :p litt dårligere enn det der :D

 

Skal skaffe meg conroe snart ;) (E6600)

 

Syntes du om den CPUen stoolman? verdt å satse på dette oppsettet? skal overklokke den en del, håper på å få den til å gå stabilt på 3.6 Ghz (400 FSB) på vann altså.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...