Gå til innhold

fawlty tower verdens beste tv-serie


Anbefalte innlegg

Noen som funnet gode priser på Fawlty tower disc 1,2 &3? helst norske nettsider( CDON.NO er utsolgt)

6513864[/snapback]

 

Jeg kjøpte min på platekompaniet for ca. ett år siden, regner med at det har den enda (3-disc versjonen)

Endret av PoL-E
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Gjest Bruker-95147
Halllo ingen som trigger? Pink Panther ...ingen som ønsker å le seg ihjel?

6534004[/snapback]

 

fawlty towers er no et par ganger så bra da..... :tease:

6628484[/snapback]

Ser du er født i 91, vet du hva jeg mener? Fimene er fra tidlig 70 tallet. Humoren/skuespilleren er like unik som Cleese/Fawlty-stilen. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Hvis dere liker denne serien bør dere sjekke ut Monthy Python serien datert 1969...

 

"This is an ex-parrot. It has ceased to be. It has gone to meet it's maker. This parrot is no more!"

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
John Cleese er vel av de morsomste komikerne ever!

 

Men har nylig sett nyinnspillingen av Pink Panther (den med beyonce), og den var også knallbra!

Har ikke sett originalen, though...

6628900[/snapback]

 

Javel, da har vi begge noe som må gjøres, jeg har ikke sett nyinnspillingen, og du bør absolutt få med deg de tre Pink filmene fra 70 tallet.

 

Om John Cleese er den "største" komikeren noensinne blir en subjektiv vurdering.

Det jeg synes er genialt med både Fawlty Towers, og Blackadder er at alle skuespillerne som medvirker er meget dyktige, hvor samspillet dem imellom løfter poengene opp i skyene.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
John Cleese er vel av de morsomste komikerne ever!

 

Men har nylig sett nyinnspillingen av Pink Panther (den med beyonce), og den var også knallbra!

Har ikke sett originalen, though...

6628900[/snapback]

 

Javel, da har vi begge noe som må gjøres, jeg har ikke sett nyinnspillingen, og du bør absolutt få med deg de tre Pink filmene fra 70 tallet.

 

Om John Cleese er den "største" komikeren noensinne blir en subjektiv vurdering.

Det jeg synes er genialt med både Fawlty Towers, og Blackadder er at alle skuespillerne som medvirker er meget dyktige, hvor samspillet dem imellom løfter poengene opp i skyene.

6630586[/snapback]

 

lack adder er også bra, dt skal vere vist, men slår ikkje fawlty towers :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

lack adder er også bra, dt skal vere vist, men slår ikkje fawlty towers :thumbup:

6931640[/snapback]

 

Mulig at du synes det, men avstemninger i opphavslandet viser at Blackadder er numero uno :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...