Gå til innhold

Den beste classen......


Anbefalte innlegg

Du er ikke medlem av Nether en gang så vidt jeg kan se. Også kom jeg først til å legge merke til at du og en level 48 kompis av deg kalt Sarxarex har laget en glimrende video som dere har postet på Filefront, der dere to på 48 og 18 duoer WC (OMG OMG OMG). Denne Sarxarex er tilfeldigvis en level 60 hunter nå, og medlem av Nether.

 

Noe slår meg at du skryter kompisen din litt opp i skyene, gitt :)

 

Nether har for øvrig ikke gjort en dritt progress siden mars 06. Vil ikke påstå at det er en jævlig bra guild. De har også mistet alle de tidligere core-medlemmene til andre guilds, og omtrent 80% av alle i nåværende Nether er random skrap fra Sylvanas' dypeste avløp. Inkludert Sarxarex.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du er ikke medlem av Nether en gang så vidt jeg kan se. Også kom jeg først til å legge merke til at du og en level 48 kompis av deg kalt Sarxarex har laget en glimrende video som dere har postet på Filefront, der dere to på 48 og 18 duoer WC (OMG OMG OMG). Denne Sarxarex er tilfeldigvis en level 60 hunter nå, og medlem av Nether.

 

Noe slår meg at du skryter kompisen din litt opp i skyene, gitt :)

 

Nether har for øvrig ikke gjort en dritt progress siden mars 06. Vil ikke påstå at det er en jævlig bra guild. De har også mistet alle de tidligere core-medlemmene til andre guilds, og omtrent 80% av alle i nåværende Nether er random skrap fra Sylvanas' dypeste avløp. Inkludert Sarxarex.

6476567[/snapback]

 

han har nesten fullt giantstalker han mangler bare 2 ting så har han også full epic :D

Da burde du også se SFK filmen våres da :D

Endret av andrenilsen
Lenke til kommentar
Paladin over druid i healing?!?!?!?! *grine*

Og btw det er o poeng i å lage ei sånn liste før du er 60! Du kan ikkje bedømme sånt frå 35.

Det finst ingenting som heiter "den beste classen"

6471706[/snapback]

Paladin over shaman... :( Rogue på 2.plass... Mage, veldig langt ned. Grøss!

Lenke til kommentar
Healing done sier bare hvor mye healing alle totalt har fått av én player, ikke hvor godt jobben har blitt gjort. Druids har for det meste store, stygge og trege heals som sjeldent ender opp i annet enn overhealing, derfor vil de naturlig nok komme høyt opp. Paladins, derimot, har et par veldig kjappe og effektive healing spells som er lette å time, og de vil derfor greit kunne holde seg på langt mindre OH%.

6476484[/snapback]

 

Eh.. Telller overheal på healingmeteret? Er du så sikker på det?

Lenke til kommentar

Det finnes nå forskjellige slike statsmetere, noen har visst funksjonen til å regne overhealing. Men selv om vi dropper all overheal, er paladins bedre healere enn druids. 1000 heal er ikke nødvendigvis like effektivt som 1000 heal et annet sted. Lemme explain:

 

En rogue som har mista 3000 av 6000 buffa HP er ikke nødvendigvis i fare (f.eks. Razor), men om du topper han opp får du 3000 "godkjent" healing. Roguen havner altså ganske langt ned på lista. (Så ja, selv om dere whiner om heal, vet healerene faktisk om dere, men dere er ikke prioritert)

De som derimot er langt oppe på prioritetslista hele tiden, er "choosable targets". En rouge som poppa vanish og har 200HP er ikke en choosable target, og er dermed ikke prioritert. Disengage, og vent på din tur. Vi har jo det tilfeldige fenomenet RST, men på grunn av randomheten virker ikke dette inn på prioritetslisten.

De med høy threat, tanks, warlocks, mages er choosable targets. De som er i fare for å miste mer helse i nærmeste fremtid. Disse trenger heal.

Det krever ferdigheter å lese situasjonene hele tiden, konstant lage din egen prio liste over de du skal heale. Du må konstant justere deg til nye endringer, og som druid er dette desverre vanskelig. Selv med lave ranks og syke mengder +healing går ting for treigt. Det tar rett og slett for lang tid, du kan ikke time når det tar 2-2,5 sekunder. Det som trengs er kjappe heals.

 

Klassifiserer meg selv som en meget erfaren druid. Mine påstander om at paladins er bedre healere enn druids i både PvE og PvP er basert på erfaring og kunnskaper. Har tidligere(sammen med andre) satt opp mange scenarioer for å se effektiviteten mellom druid og paladin som healer, og resultater viser at det er en stor myte at druids er bedre enn paladins til healing.

 

Har mye mer å si i denne saken, men det får vi ta i en annen tråd ;)

 

Note: Aldri døm etter statsmeter. Spesielt healing done. Det lyver så hardt at jeg vil grine hver gang noen skryter av det.

En rogue med 200 healing done med bandage kan ha vært mer effektiv for raidet enn en prest med 100.000 healing done, uten overheal.

Lenke til kommentar
Jeg sier bare Emergency Monitor og lar det være med det...

 

 

Pazm - level 60 undead priest - Haomarush

6477953[/snapback]

Så tanken som har full helse, men veldig snart blir truffet for 2-3K gjentatte ganger er mindre verdifulle på din liste enn hunters som har tatt mye aoe skade men har FD'et?

 

Skills!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...