Gå til innhold

Den beste classen......


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hah, "En mage ligger alltid på toppen av dmg-meter, derfor er mage den beste dps-klassen."  keke.

6471861[/snapback]

 

nei i guilden Nether på Sylvanas der er det alltid den hunter som ligger på toppen ALLTID!

6471871[/snapback]

 

Nether som har drept Ragnaros to ganger siden de kom dit for 2-3 måneder siden? =)

6473546[/snapback]

 

nether er en jævlig bra guild, de tar ragnaros LEEETT på under 3min, de raider MC 1 gang i uka de tar ragnaros hvergang, og det med at mages er alltid først på dmg meters er bare bullshit, en hunter med rohk and lohk delar EIER mager i dmg...

Lenke til kommentar
gutten skjønner ikke ironi, dere kan like godt slutte å flame

6473910[/snapback]

 

Ja, bare legg dette dødt. Trådstarter er jo samme person som mener Outland ligger i Azeroth, så la han være.

6474009[/snapback]

 

Jeg mener IKKE det, se på topicen så står det at jeg har HØRT det.

Lenke til kommentar
Hah, "En mage ligger alltid på toppen av dmg-meter, derfor er mage den beste dps-klassen."  keke.

6471861[/snapback]

 

nei i guilden Nether på Sylvanas der er det alltid den hunter som ligger på toppen ALLTID!

6471871[/snapback]

 

Nether som har drept Ragnaros to ganger siden de kom dit for 2-3 måneder siden? =)

6473546[/snapback]

 

nether er en jævlig bra guild, de tar ragnaros LEEETT på under 3min, de raider MC 1 gang i uka de tar ragnaros hvergang, og det med at mages er alltid først på dmg meters er bare bullshit, en hunter med rohk and lohk delar EIER mager i dmg...

6474396[/snapback]

 

Hva er nicket ditt? Jeg spilte tilfeldigvis i Nether tidligere.

Lenke til kommentar

Det er faktisk helt korrekt. Har selv en druid med ~120 dager played, og har sett mye på akuratt dette. Kan grave opp noen tråder på druidforumet om du vil se noe av det jeg har skrevet, om de trådene fortsatt eksisterer.

Ikke døm utifra healingmeteret, da druids ofte kommer høyt akuratt der, uten å være spesielt effektive.

Lenke til kommentar

Min oppfatning

 

Dmg:

 

1. Rogue

2. Warrior (specca sint) / Shadow Priest

3. Mage

4. Warlock

5. Hunter

6. Druid (catform)

7.Warrior

8.Shaman

9. Paladin

10. Druid (bearform)

11.Druid

12. Priest

 

Healing:

 

1. Priest

2. Druid

3. Shaman / Paladin

 

 

tja.. sånn ser iallefall damagemeter ut hos oss. mage tett opp under rogue. vi har noen loladiner (burn in righteous fire, men tar den diskusjonen en annen plass) så de gjennomsnittet ligger godt under druids på healing done, noe som jeg er temmelig sikker på at kan forandre seg når vi kommer litt lenger i raidinga vår (akkurat ferdig med MC og drept razorgore).

 

Tja, ellers vet jeg ikke stort om shamaner siden jeg spiller alliance, men de skal vel være noe i samme retning som paladinene, men de kan gjøre skade.. vet ikke hvor mye men men..

Lenke til kommentar

Healing done sier bare hvor mye healing alle totalt har fått av én player, ikke hvor godt jobben har blitt gjort. Druids har for det meste store, stygge og trege heals som sjeldent ender opp i annet enn overhealing, derfor vil de naturlig nok komme høyt opp. Paladins, derimot, har et par veldig kjappe og effektive healing spells som er lette å time, og de vil derfor greit kunne holde seg på langt mindre OH%.

Lenke til kommentar
Healing done sier bare hvor mye healing alle totalt har fått av én player, ikke hvor godt jobben har blitt gjort. Druids har for det meste store, stygge og trege heals som sjeldent ender opp i annet enn overhealing, derfor vil de naturlig nok komme høyt opp. Paladins, derimot, har et par veldig kjappe og effektive healing spells som er lette å time, og de vil derfor greit kunne holde seg på langt mindre OH%.

6476484[/snapback]

 

....

 

Jeg er en druid som bruker HT rank 4 nesten hele tiden. Den healer for ca 850-900 m/ +healing gear, og koster 166 mana. Det betyr at jeg kan spamme en relativt ok heal i evigheter uten å gå tom for mana. Man MÅ ikke bruke høyeste rank heal hele tiden vettu..

Lenke til kommentar
Hah, "En mage ligger alltid på toppen av dmg-meter, derfor er mage den beste dps-klassen."  keke.

6471861[/snapback]

 

nei i guilden Nether på Sylvanas der er det alltid den hunter som ligger på toppen ALLTID!

6471871[/snapback]

 

Nether som har drept Ragnaros to ganger siden de kom dit for 2-3 måneder siden? =)

6473546[/snapback]

 

nether er en jævlig bra guild, de tar ragnaros LEEETT på under 3min, de raider MC 1 gang i uka de tar ragnaros hvergang, og det med at mages er alltid først på dmg meters er bare bullshit, en hunter med rohk and lohk delar EIER mager i dmg...

6474396[/snapback]

 

Hva er nicket ditt? Jeg spilte tilfeldigvis i Nether tidligere.

6474434[/snapback]

 

Nicket mitt er Sarcoex.

Og da veit sikkert også hvem i Nether som pleier å ligge på toppen av Dmg Lista :D

Endret av andrenilsen
Lenke til kommentar

Å basere beste klasse kun etter dps blir jo helt feil. Klasser med lav dps kan fint kakke en klasse med høy dps. Gear har mye å si, samt personen som spiller.

 

For å bruke en klisje, den beste klassen er den du liker best å spille. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...