Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Skjermlyset forsvinner på min Thinkpad


Anbefalte innlegg

Når jeg starter opp pcen og har brukt den en stund forsvinner skjermlyset. Dette har gradvis blitt verre og verre. Etter den første gangen dette skjedde kunne jeg ikke lenger ha Brightness på fullt uten at lyset på skjermen forsvant. Nå forsvinner lyset selv om jeg har brightness på det laveste nivået. Det er også det rød/rosa skjær i skjermen til å begynne med rett etter oppstart. Er det noen som vet hva dette kan skyldes? Maskinen fungerer for det, jeg kan se at det er aktivitet på skjermen, men lyset er altså borte. :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 måneder senere...
Når jeg starter opp pcen og har brukt den en stund forsvinner skjermlyset. Dette har gradvis blitt verre og verre. Etter den første gangen dette skjedde kunne jeg ikke lenger ha Brightness på fullt uten at lyset på skjermen forsvant. Nå forsvinner lyset selv om jeg har brightness på det laveste nivået. Det er også det rød/rosa skjær i skjermen til å begynne med rett etter oppstart. Er det noen som vet hva dette kan skyldes? Maskinen fungerer for det, jeg kan se at det er aktivitet på skjermen, men lyset er altså borte.  :ermm:

6467062[/snapback]

jeg har akkurat det samme problemet me min thinkpad t42p, har prøvd alt!, noen som vet noe om dette?

 

BTW på min PC trykker jeg på FN knappen så F3 da går skjermen på igjen, men må ha brighnessen på laveste ellers går den av igjen.

Endret av Vegiboy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...