Gå til innhold

Ditt syn på innvandringen?


Anbefalte innlegg

Gjest Yoshi
Og er egentlig det at det er politisk ukorekt et argument for at invandrere bedriver mer vold en nordmenn?

Nei, og det har det ikke blitt brukt til heller.

 

Det er ikke fakte, men det er rasistisk...

Det ér fakta, og det er ingenting annet du kan gjøre enn å innse det og lære å leve med det. Husk at statistikk ikke angriper andre enn gjennomsnittspersonene og at gjennomsnittspersonene ikke finnes.

 

Vennen din Muktar kan være verdens snilleste gutt, men noen som dessverre går under samme mioiritet som ham (innvandrere) ødelegger volsomt.

 

 

Har selv bodd hele livet på Holmlia (66% innvandrere på skolen) og må dessverre si meg enig. Innvandrere er generelt mer tyvaktige og voldelige enn nordmennene, selv om jeg har kjempegode venner som er innvandrere og kjenner noen jævlige etniske nordmenn som slår og hyler.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor driver alle her og snakker om teoriene sine som fakta?

6465564[/snapback]

Hvorfor gjør du det? :)

kilde opplysning...

Og til de som maatte tro at invandrere bedriver mer vold en etniske nordmen kan spise sin egen legg!

6465564[/snapback]

Innvandrere er overrepresentert på voldsstatstikken i forhold til antallet. Politisk ukorrekt' date=' men sant.

[right']6465580[/snapback][/right]

Jeg har vokst opp paa grunerloekka, jeg gikk i grynerhagen barnehage, min foerste ordentlige venn het muktar, jeg gikk paa lilleborg skole og bjolsen skole (gaar paa steinerskolen naa) dette er alle steder som er kjent for aa ha "invandrer miljoeer" og jeg og jeg kan forsikre deg om at innvandrere bedri som etniske nordmenn (for de er like som oss paa innsiden selvom mange av dem er brune i huden!).

Og hvis du ikke tror paa meg saa kan du, som sagt, spoerre min mor som jobber med aa informere ignorante boenner om intigrering og invandrere!

 

PS. Jeg var faktisk ikke klar over denne syke og rasistiske teorien foer jeg ble gammel nokk til aa se paa tv2 nyhetene, og da ble jeg ganske sjokka!

Og er egentlig det at det er politisk ukorekt et argument for at invandrere bedriver mer vold en nordmenn?

 

PSPS. maatte alle engelske tastaturer brenne i haelvete til evig tid og foele syndens flamme slikke opp over foettene dems!!

 

EDIT:

Og til de som maatte tro at invandrere bedriver mer vold en etniske nordmen kan spise sin egen legg!

6465564[/snapback]

Innvandrere er overrepresentert på voldsstatstikken i forhold til antallet. Politisk ukorrekt, men sant.

6465580[/snapback]

Word. Alltid vanskelig å legge fram slike fakta. Blir alltid stempla som rasist.

6465746[/snapback]

Det er ikke fakte, men det er rasistisk...

 

Hvorfor driver alle her og snakker om
Kilde: min mor som jobber med aa reise rundt omkring og snakke om intigrering i barnehager.

Jeg vil heller tro at moren din jobber å fortelle barnehagebarna som ikke vet bedre et bilde som ikke stemmer med virkeligheten.

6465845[/snapback]

Du formulerte deg litt rart, men det gjorde vel jeg og....

moren min jobber med aa reiser rundt i barnehager og forteller personalet (ofte folk som dere) om intigrering!

6477177[/snapback]

 

Hvorfor driver alle her og snakker om teoriene sine som fakta?

Invandrere flest jobber, eventuelt saa er grunnen til at de ikke jobber at de ikke faar jobb grunnet at de ikke er etnisk norske (finnes selvfoelgekig ikke-norske skattesnyltere og, men ikke fler en etniske nordmen).

Kilde: min mor som jobber med aa reise rundt omkring og snakke om intigrering i barnehager.

 

Og til de som maatte tro at invandrere bedriver mer vold en etniske nordmen kan spise sin egen legg!

 

Skulle skrevet mer utfyldende men sitter paa en internett kafe i london og har liten tid igjen

6465564[/snapback]

 

Og du dine fakta er fakta? Over halvparten av innvandrerne går på trygd! De som er mest aktive på arbeidsmarkedet er tamilerne. Og de heter jo Hansen alle mann? (og veldig hvite) :whistle:

 

Ca. 13 av 33 drap ble i fjor utført av utlendinger. Siden de utgjør ca. 8% av befolkningen ser du jo selv at dine "fakta" er på jordet.

 

Hvordan ønsker du forresten din legg stekt? :)

6469106[/snapback]

De statestikkene sier ogsaa at muslimene kommer til aa ta over norge om ca 10 aar...

Tror du veirkelig at ali er anderledes en deg fordi han har en annen hudfarve en deg og snakker et annet spraak en degt? tror du at de som er brune i huden har mer dyriske gener eller ikke er utviklet seg like langt som oss?

Det hoeres ganske hvite manns byrde ut, bortsettfra at hvite manns byrde vil hjelpe de stakkarslige, hjelpeloese svartingene mens du vil kaste dem ut (det betyr at du er mer rasistisk en hvite manns byrde Oo).

O kan du gi meg like statistikker fra England eller andre storbyer (usa teller ikke sinen bush er en liten snoerr valp og, tipper at svarte, ifoelge statistikkene, utfoerer 70% av alle drapene der :p) som viser det samme?

Eller er det bare til norge de voldelige kommer?

 

Jeg foretrekker leggen din paa foten saa jeg kan paafoere deg mest mulig smerte :)

 

EDIT: 1min igjen paa internett kafe, ordner quoten naar jeg kommer hjem...

Endret av goliatmo
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
De statestikkene sier ogsaa at muslimene kommer til aa ta over norge om ca 10 aar...

Tror du veirkelig at ali er anderledes en deg fordi han har en annen hudfarve en deg og snakker et annet spraak en degt? tror du at de som er brune i huden har mer dyriske gener eller ikke er utviklet seg like langt som oss?

Det hoeres ganske hvite manns byrde ut, bortsettfra at hvite manns byrde vil hjelpe de stakkarslige, hjelpeloese svartingene mens du vil kaste dem ut (det betyr at du er mer rasistisk en hvite manns byrde Oo).

O kan du gi meg like statistikker fra England  eller andre storbyer (usa teller ikke sinen bush er en liten snoerr valp og, tipper at svarte, ifoelge statistikkene, utfoerer 70% av alle drapene der :p)  som viser det samme?

Eller er det bare til norge de voldelige kommer?

 

Jeg foretrekker leggen din paa foten saa jeg kan paafoere deg mest mulig smerte :)

 

EDIT: 1min igjen paa internett kafe, ordner quoten naar jeg kommer hjem...

6477274[/snapback]

Goliatmo, vær så snill!

 

Angående den saken har det ikke vært sagt noe annet enn at innvandrere statistisk sett er mer voldelige og slikt, ikke at folk her er rasistiske!

 

Mange her har også reagert på at man aldri kan framlegge den statistikken uten å bli stempla som rasist. Kan ikke du slutte med å bekrefte det, det er veldig frekt?

 

Statistikken som viser at muslimer vil få flertall i Norge om ti år, er tull. Det er forskjell på statistikk over faktiske tall og statistikk over tall som vil komme og kurven går uforandret, noe den tvilsomt gjør.

 

Og les hva jeg skriver. Jeg skriver at statistikken ikke gjenspeiler virkeligheten, men kun et gjennomsnitt. Jeg har mange venner med utenlandsk bakgrunn og alle mulige slags religioner, jeg ser ingen verdiforskjell på meg og dem, og det bør ikke være nødvendig å understreke.

 

 

Nå synes jeg du skal steke dine egne bein og bruke bjelken i øyet ditt som grillspyd.

Lenke til kommentar

Jeg har en sterk tvil på at det i det hele tatt blir flere muslimer.

 

Jeg selv har vært en utrolig sterk troende muslim, men dette har endra seg, og jeg er faktisk stor motstander av Islam nå. Og hva jeg legger merke til, er at stadig mindre og mindre innvandrere bryr seg om religion. Legg merke til at jeg mener dette fordi jeg (som kjenner mange innvandrere) har lagt merke til at folk bryr seg mindre og mindre om religion og sin etnisitet ettersom tiden går.

 

Har selv merket at det fantes foreldre før som på ingen måter aksepterte norske klær eller språk i sitt hus, men som nå selv prater norsk med barna sine.

 

De fleste muslimer vil bli ikke-troende, dette er fakta dere snart kommer til se snart selv.

Tenker da særlig på ungdommer. Som en på forumet sa en gang tidligere: "de bryr seg mer om å pule den deiligste jenta i klassen enn å følge muslimske lover og regler".

 

Jeg har sagt det lenge, og jeg sier det igjen, muslimer i Norge er ingenting å frykte. Hvis noen prøver å fremme muslimske regler og lover, vil dere se at det blir muslimer selv som står i kampen mot disse lovene/reglene og vil kjempe for friheten og demokratiet. Nå som vi har opplevd hvor godt det er med frihet, vil vi aldri gi slipp på det.

 

Et problem som kan oppstå er at grupper samler seg, både norske og utenlandske. Holder man seg til sine egne, står religion mye sterkere enn om man er blanda med nordmenn. (Og ja, jeg vil ha religion utrydda blant nordmenn også). Nok en gang kommer vi til nøkkelen igjen: integrering.

Endret av pavlion
Lenke til kommentar

Innvandring har jeg ingen problemer med, såfremt dem som kommer hit klarer å oppføre seg skikkelig. Velkommen, velkommen skal alle være, snik på trikken og du kan hute deg hjem. Det gjelder svensker og dansker også for den saks skyld. Jeg mener, er man på besøk hos naboen driter man ikke på stuebordet.

 

La meg prøve å gi et eksempel. Sett at jeg hadde fått tilbud om Drømmejobben med stor D i Sverige, Danmark, England, Tsjekkia, Sveits eller hvor det måtte være . Landet jeg fikk jobben i hadde rimelig streng innvandringspolitikk, bla. at dersom du begikk et mer eller mindre alvorlig regelbrudd i løpet av de første 10-15 åra så ble du sendt ut. Jeg kan ikke snakke for andre, men jeg hadde da ihvertfall passa på.

 

Dessverre så er det ikke slik i Norge. Mullah Krekar har blir utsendt hvor mange ganger nå? Og hvor er han hen idag? Jeg bare spør... Derimot leser jeg at familier blir splitta og småbarn blir sendt tilbake til hjemlandet sitt. Minner meg dessverre alt for mye om politiet i byen her hvor jeg bor, det eneste dem klarer å gjøre er å ta mopedister med trimsett. Samme prinsippet her og... storfiskene lar vi i fred.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Jeg har en sterk tvil på at det i det hele tatt blir flere muslimer.

 

Jeg selv har vært en utrolig sterk troende muslim, men dette har endra seg, og jeg er faktisk stor motstander av Islam nå. Og hva jeg legger merke til, er at stadig mindre og mindre innvandrere bryr seg om religion. Legg merke til at jeg mener dette fordi jeg (som kjenner mange innvandrere) har lagt merke til at folk bryr seg mindre og mindre om religion og sin etnisitet ettersom tiden går.

 

Har selv merket at det fantes foreldre før som på ingen måter aksepterte norske klær eller språk i sitt hus, men som nå selv prater norsk med barna sine.

 

De fleste muslimer vil bli ikke-troende, dette er fakta dere snart kommer til se snart selv.

Tenker da særlig på ungdommer. Som en på forumet sa en gang tidligere: "de bryr seg mer om å pule den deiligste jenta i klassen enn å følge muslimske lover og regler".

 

Jeg har sagt det lenge, og jeg sier det igjen, muslimer i Norge er ingenting å frykte. Hvis noen prøver å fremme muslimske regler og lover, vil dere se at det blir muslimer selv som står i kampen mot disse lovene/reglene og vil kjempe for friheten og demokratiet. Nå som vi har opplevd hvor godt det er med frihet, vil vi aldri gi slipp på det.

6477532[/snapback]

Nettopp slike faktorer er det Carl I. Hagen klemmer å regne med. ;)

 

Men man er vel ganske integrert om religion mest er en kulturell greie, hvilket er tilfelle hos mange annen- og tredjegenerasjons muslimer i Norge, i hvert fall de jeg kjenner.

 

De banner, ber, slår og spiser halalkjøtt. Religion står ikke høyt i Norge.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Jeg har en sterk tvil på at det i det hele tatt blir flere muslimer.

 

Jeg selv har vært en utrolig sterk troende muslim, men dette har endra seg, og jeg er faktisk stor motstander av Islam nå. Og hva jeg legger merke til, er at stadig mindre og mindre innvandrere bryr seg om religion. Legg merke til at jeg mener dette fordi jeg (som kjenner mange innvandrere) har lagt merke til at folk bryr seg mindre og mindre om religion og sin etnisitet ettersom tiden går.

 

Har selv merket at det fantes foreldre før som på ingen måter aksepterte norske klær eller språk i sitt hus, men som nå selv prater norsk med barna sine.

 

De fleste muslimer vil bli ikke-troende, dette er fakta dere snart kommer til se snart selv.

Tenker da særlig på ungdommer. Som en på forumet sa en gang tidligere: "de bryr seg mer om å pule den deiligste jenta i klassen enn å følge muslimske lover og regler".

 

Jeg har sagt det lenge, og jeg sier det igjen, muslimer i Norge er ingenting å frykte. Hvis noen prøver å fremme muslimske regler og lover, vil dere se at det blir muslimer selv som står i kampen mot disse lovene/reglene og vil kjempe for friheten og demokratiet. Nå som vi har opplevd hvor godt det er med frihet, vil vi aldri gi slipp på det.

6477532[/snapback]

Nettopp slike faktorer er det Carl I. Hagen klemmer å regne med. ;)

 

Men man er vel ganske integrert om religion mest er en kulturell greie, hvilket er tilfelle hos mange annen- og tredjegenerasjons muslimer i Norge, i hvert fall de jeg kjenner.

 

De banner, ber, slår og spiser halalkjøtt. Religion står ikke høyt i Norge.

6477837[/snapback]

 

Leve integrering :w00t:

Skulle det bli for jævlig at vi tar til oss noen av de mest positive holdningene som importeres, så dobbelt leve!! :love:

Lenke til kommentar
Jeg har en sterk tvil på at det i det hele tatt blir flere muslimer.

 

Jeg selv har vært en utrolig sterk troende muslim, men dette har endra seg, og jeg er faktisk stor motstander av Islam nå. .

 

 

Så nå ønsker du bare å brutalisere det norske samfunnet slik at det blir mer likt samfunnet i Pakistan?

Lenke til kommentar
Så holder vi oss til saken, ikke personer..

6481322[/snapback]

 

Saken er at han viser hva som er galt med innvandring. Nemlig at folk med andre kulturer og kanskje andre gener skaper mer brutale og autoritære samfunn enn folk av nordisk avstamning.

6481361[/snapback]

 

Din tankegang, din mening.

Jeg prøver å se alle sakene fra forskjellige perspektiver, utvide forståelsen og være åpen for nyanserte synspunkter... ;)

 

Mvh

jarmo

Lenke til kommentar

 

Din tankegang, din mening.

Jeg prøver å se alle sakene fra forskjellige perspektiver, utvide forståelsen og være åpen for nyanserte synspunkter... ;)

 

Mvh

jarmo

6481385[/snapback]

 

Jepp, han var en av dem som mente det var så ille at folk "fikk penger for ikke å gjøre noe" her i landet. Han er nok vant til at man bare tar å plaffer ned de fattige om de blir for plagsomme, man har jo lang praksis med det i India.

Lenke til kommentar
Har litt problemer for å forstå dette innlegget, første tanken var Ole Brum- politikk, ja takk, begge deler..

På hvilken måte gir jeg deg den tanken? :roll:

 

Du skriver også "skaden har skjedd", hvor mange uskyldige personer og familier må lide for konsekvenser for vold og krim.

når dette kan reduseres og begrenses med staffereaksjoner som står i forhold til alvorlighetsgraden ?

Read again.

 

Statistikken forteller oss noe om utvilkingen i de siste årene hvilke grupper er overrepresentert, det bør man gjøre noe med.

Ja, da er ikke svaret å gi dem én sjanse. Hvis du kaster dem ut av landet og gir dem så strenge straffer som er lovlig i landet de blir sendt tilbake til, vil kriminaliteten øke, that's exactly what the statistics show aswell. ;)

 

Norske borgere har lovfestet rett til beskyttelse mot vold og kriminalitet, ikke omvendt !

Glad we agree. :D

Lenke til kommentar
Landet jeg fikk jobben i hadde rimelig streng innvandringspolitikk, bla.  at dersom du begikk et mer eller mindre alvorlig regelbrudd i løpet av de første 10-15 åra så ble du sendt ut. Jeg kan ikke snakke for andre, men jeg hadde da ihvertfall passa på.

 

Med disse søknadbehandlingstidene her til lands skulle det bare mangle at innvandrere som er lovlig i norge blir sett på som iallefall lovmessig sett nordmenn. Altså burde vi ikke sende ut innvandrene før vi sender ut "innfødte" nordmenn, man må huske på at det er mange "innfødte" nordmenn som gjør alvorlige forbrytelser.

Slik forskjellsbehandling som det forslaget er det som skaper en større kløft mellom innvandrerne og det norske samfunn, og det gir en mindre samvittighet ovenfor det norske samfunn de ikke da blir fullverdige medlemmer av) og bedre "grunner" til kriminalitet (arbeidsledighet først og fremst).

 

 

Derimot leser jeg at familier blir splitta og småbarn blir sendt tilbake til hjemlandet sitt.

 

Når barnet ikke har et godt nok grunnlag for å bli, og har familie i hjemlandet, så kan jeg ikke se noe urettferdig i det. Og, f.eks, hvis det da hadde blitt splittet med familien imot egen vilje ville det være greit fordi foreldrene ville dette? Noe som bringer meg inn på, hvis familiene blir splittet, er det fordi noen av familiemedlemmene fikk tilbud om opphold og noen ikke, og de myndige (foreldrene) valgte enter å dra fra barna eller å sende de hjem. Altså, ingen tvangssplittet familier.

 

Minner meg dessverre alt for mye om politiet i byen her hvor jeg bor, det eneste dem klarer å gjøre er å ta mopedister med trimsett. Samme prinsippet her og... storfiskene lar vi i fred.

 

Hvis du ikke har innsyn i politiets lukkede arbeid, kan jeg ikke skjønne at du kan påstå det. Det er bare trafikkpolitiet, og de er til for å praktisere f.eks. den regelen. Om regelen er fin, er et annet spørsmål, skal man håndheve loven, må man håndheve hele.

Folk som bruker retten som et middel til å få tilfredstillt sin pr-kåthet, er mediefiskere, og har egentlig ingen annen tilknytting til vanlige asylsøkere(det snakkes bare om den type innvandrere her) , siden han (eksemplet) og resten allerede har fått asyl.

Endret av Entmaster
Lenke til kommentar
De fleste muslimer vil bli ikke-troende, dette er fakta dere snart kommer til se snart selv.

Tenker da særlig på ungdommer. Som en på forumet sa en gang tidligere: "de bryr seg mer om å pule den deiligste jenta i klassen enn å følge muslimske lover og regler".

 

Jeg kan ikke helt se at æreskodeksene forsvinner i nevneverdig grad, det er ikke mangel på muslimske gutter på fylla som prøver å sjekke opp damer, men jeg ser jaggu ikke stort til muslimske jenter på byen. Antallet ekteskap mellom etniske nordmenn og jenter med opprinnelse fra muslimske land kan du telle på begge hender, det er fremdeles mye igjen av intergreringen.

Endret av sumptrollet
Lenke til kommentar
Jeg har en sterk tvil på at det i det hele tatt blir flere muslimer.

 

Jeg selv har vært en utrolig sterk troende muslim, men dette har endra seg, og jeg er faktisk stor motstander av Islam nå. Og hva jeg legger merke til, er at stadig mindre og mindre innvandrere bryr seg om religion. Legg merke til at jeg mener dette fordi jeg (som kjenner mange innvandrere) har lagt merke til at folk bryr seg mindre og mindre om religion og sin etnisitet ettersom tiden går.

 

Har selv merket at det fantes foreldre før som på ingen måter aksepterte norske klær eller språk i sitt hus, men som nå selv prater norsk med barna sine.

 

De fleste muslimer vil bli ikke-troende, dette er fakta dere snart kommer til se snart selv.

Tenker da særlig på ungdommer. Som en på forumet sa en gang tidligere: "de bryr seg mer om å pule den deiligste jenta i klassen enn å følge muslimske lover og regler".

 

Jeg har sagt det lenge, og jeg sier det igjen, muslimer i Norge er ingenting å frykte. Hvis noen prøver å fremme muslimske regler og lover, vil dere se at det blir muslimer selv som står i kampen mot disse lovene/reglene og vil kjempe for friheten og demokratiet. Nå som vi har opplevd hvor godt det er med frihet, vil vi aldri gi slipp på det.

 

Et problem som kan oppstå er at grupper samler seg, både norske og utenlandske. Holder man seg til sine egne, står religion mye sterkere enn om man er blanda med nordmenn. (Og ja, jeg vil ha religion utrydda blant nordmenn også). Nok en gang kommer vi til nøkkelen igjen: integrering.

6477532[/snapback]

 

 

Selv lever jeg i en bydel i Oslo som er kraftig, nærmest sagt "overtatt" av innvandrere. Her er det ca 40% innvadrere, og på skolen jeg gikk var det 85% minoritetsspråkelige. (Var ca 15 norske av 60 elever i klassen) Kan si meg ganske enig og at du har veldig rett i det siste du sier her, at hvis man holder seg til egne, står religion mye sterkere enn når man er blanda med nordmenn. Innvandrerne på Stovner prater sitt eget språk, prater nedsettende om norske, danner gjenger av sine egne (ghettoer), skriker "Allah akbar" og rett og slett lever i sin egen verden.

 

Søkte meg jobb på telefonsalg her for en liten stund siden, som holdt til i Lillestrøm (som ligger i Skedsmo i Akershus). Når jeg kom dit var jo selvfølgelig det første jeg merka, at det var mindre innvandrere der, men de innvandrerene som faktisk var der, var mye mer hyggelige, vennlige og var mye flinkere i norsk. Og det første som møtte meg den første dagen på jobb, var en iraker som kom bort til meg å hilste på meg blid og hyggelig. Han solgte ekstremt bra i tillegg og norsken hans var trolig bedre enn min :p Han kom ovrens med alle og hadde fått diplom for å være "månedens sol" og "beste nykommer" på jobben.

 

Samtidig som jeg søkte der, var det også tilfeldigvis en i klassen som også ville søke den telefonsalgjobben(han var innvandrer). Og det første han gjør når han kommer inn døra på jobben er å spørre meg om "Er det ingen pakistanere eller innvadrere som jobber her?? Da gidder jeg ikke jobbe her, jeg kan jo ikke jobbe her hvis det jobber så lite innvadrere her!"

 

Har også merka at de fleste andre steder, som f.eks Akershus, har innvandrere som snakker mye bedre norsk, kommer overens med folk uansett om dem er norske eller utenlandske, og der dannes det ikke særlig gjenger, rett og slett tilpasser seg mer - noe som er stikk motsatt av hva som skjer i Oslo for tiden. (Dvs. mange innvadrere på et sted, og holder seg kun til sine egne = ghettodannelser)

 

Og for å ha det klart, jeg er ikke en rasehater eller innvandrerhater, jeg kan fint bli og være venner med innvadrere, men så lenge jeg blir respektert av dem, kan komme overens med dem og kunne snakke norsk med dem (og at jeg ikke må lære språket dems for å kommunisere med dem). Noe som ikke har skjedd her jeg bor. Sånn som utviklingen holder på nå, ikke bare her jeg bor men hele Oslo generelt, tror jeg ikke jeg kommer til å tilbringe mine mange av mine framtidlige år i hovedstaden...

 

Nei det burde vært flere som deg pavlion :)

Endret av skyhawk
Lenke til kommentar

For å få mye her klart:

 

Det er ingen rasistiske meninger i denne tråden! Alt er basert på faktiske statistikker, men vi som opplyser om dette blir selvfølgelig med en gang sett på som rasistiske. Jeg startet denne tråden. Det jeg har sagt er fakta.

 

Jeg kan bruke det alle dere andre også har brukt: jeg har mange venner som ikke opprinnelig er fra Norge. De er mørke i huden, og de er snille som lam. Alikevel har det seg slik at det kriminelle bildet domineres av innvandrere. Mange tenker sikkert nå: "Men innvandrere kan jo være fra sverige. De er da ikke mørke i huden?"

 

-Nei det er de absolutt ikke, men innvandring og asyl i Norge er størst basert på den tredje verden, slik som afrika, midt-østen og sør-amerika. Disse geografiske stedene er befolket av personer som er mørke i huden, og det er herfra de aller fleste innvandrerne kommer. Dette fører igjen til at kriminalitetsstatistikken (som toppes av innvandrerne) viser mye til personer fra afrika, midt-østen og sør-amerika.

 

Ikke kall meg eller andre her rasister, vi frembringer bare fakta.

Lenke til kommentar
Landet jeg fikk jobben i hadde rimelig streng innvandringspolitikk, bla.  at dersom du begikk et mer eller mindre alvorlig regelbrudd i løpet av de første 10-15 åra så ble du sendt ut. Jeg kan ikke snakke for andre, men jeg hadde da ihvertfall passa på.

 

Med disse søknadbehandlingstidene her til lands skulle det bare mangle at innvandrere som er lovlig i norge blir sett på som iallefall lovmessig sett nordmenn. Altså burde vi ikke sende ut innvandrene før vi sender ut "innfødte" nordmenn, man må huske på at det er mange "innfødte" nordmenn som gjør alvorlige forbrytelser.

Slik forskjellsbehandling som det forslaget er det som skaper en større kløft mellom innvandrerne og det norske samfunn, og det gir en mindre samvittighet ovenfor det norske samfunn de ikke da blir fullverdige medlemmer av) og bedre "grunner" til kriminalitet (arbeidsledighet først og fremst).

 

Misforsto jeg deg helt nå, eller mente du at vi bør sende nordmenn ut av landet før innvandrere? Det finnes mange nordmenn som på langt nær er englebarn, det er jeg klar over men å landsforvise dem blir litt drøyt mener jeg.

 

Jeg er på ingen måte rasist, tvert imot, jeg har enorm respekt for innvandrere som kommer hit, lærer seg språket, finner seg jobber og tilpasser seg samfunnet. Men jeg mener likevel at innfødte nordmenn burde ha førsterett på alt av statlig støtte og hjelp. Det være seg både vanskeligstilte og kriminelle og. Alikevel vil jeg fremheve at det er respektløst av enhver innvandrer og forbryte seg på noen som helst slags måte i det landet han har flyttet til.

 

Har nevnt det i andre sammenhenger og, både traffikkalt og samfunnsmessig, Norge trenger strenger straffer rund baut. Det er altfor lett å være kriminell her til lands.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...