Gå til innhold

Dummeste en jente har sagt til deg ?


Anbefalte innlegg

Jenta: Er USA en del av Amerika eller Amerika en del av USA?

(Den samme jenta mente jo og at Mexico, Canada og Island var stater i USA så...)

7689221[/snapback]

 

Enda et eksempel på at det norske skolesystemet har feilet.

 

Møtte en jeg kjenner på bussen hin dagen. Snakket om skole og nye historie da.

Hun går tredje året, allmenn påbygg og hadde ikke hørt om Hiroshima før hun fikk om det på prøven.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Venninne: 2sec, jeg skal bare gjøre noe kjapt på pcen

Venninne2: Du får ikke gjort så mye siden nettet er borte da

Venninne: Gjør vell ikke noe det vell... jeg skal bare på msn liksom

 

Jeg lo så ille at jeg datt av stolen og ble liggende på gulvet i klasserommet å le i 5min :D

7690596[/snapback]

Den var god :wee:

Lenke til kommentar
Jo, men SÅ hysterisk var det pokker meg ikke at man legger seg på gulvet og ler i 5 minutter i krampelatter..da har man større problemer enn hun jenta, mener nå jeg.

7690615[/snapback]

 

 

Helt enig.

 

 

Skjønner ikke helt noen folk her. De ler seg ihjel av noe som bare kan trekke på smilebåndet eller virker tragisk. :hmm:

Lenke til kommentar
Jenta: Er USA en del av Amerika eller Amerika en del av USA?

(Den samme jenta mente jo og at Mexico, Canada og Island var stater i USA så...)

7689221[/snapback]

 

Moro at veldig mange forumbrukere skal definere alle amerikanere som dumme. Dette på bakgrunn av at de ikke har særlig mye kunnskap om Norge som land, og beliggenhet. Her graver vi vår egen grav! :love:

Jeg vil i så fall være det hviteste viskelæret i penalet!

 

Har opplevd det noen ganger at kvinnfolk spør "om man skal være sammen" ..Altså etter at vi har hatt sex...Da sier jeg som regel bare...eh er ikke ute etter noe forhold nå...

 

Har man kommet over tenåringstadiet som jeg har gjort for mange år siden så spør ikke kvinner på rundt om samme alder om sånt..Det skjer liksom bare det..

7512806[/snapback]

Hørt om et seksuelt forhold? :no: Du har tydeligvis lite erfaring med annet enn fast følge. Synes ikke det er så særlig dumt sagt av jenten. Kan jo t.o.m. ha regelmessig sex uten å være i noe fast forhold.. hehe.

 

Haha, lurer på hva som må foregå inni hjernen hennes.

 

"Du er så kald og følelsesløs. Din jævla drittsekk. Bare forsvinn. Vil ikke ha kontakt med deg mer.... Men skal vi finne på noe i morgen?"

 

Den må jeg prøve på noen kompiser. :p

6611899[/snapback]

Jeg har møtt en annen variant av den der. Har gjort det slutt med jenter før, så ender de opp med å si "Men vi kan fortsatt ha sex sammens? En gang i blant i alle fall? Sånn.. ?"

 

DETTE!  :!:  :!:

http://www.youtube.com/watch?v=EvjdzfV2iFQ

 

jawdrop.gif

7662585[/snapback]

Fy faen! For en selvopptatt tøs. Videon der karakteriserer noe av det mest irriterende du kan møte hos noe menneske - Trangsynt??

 

----

Beklager om dette ble langt. Ninja! :ph34r:

Lenke til kommentar
Jenta: Er USA en del av Amerika eller Amerika en del av USA?

(Den samme jenta mente jo og at Mexico, Canada og Island var stater i USA så...)

7689221[/snapback]

 

Moro at veldig mange forumbrukere skal definere alle amerikanere som dumme.

7703568[/snapback]

 

 

Det var en NORSK som sa dette! Duuh!

Lenke til kommentar

Må bare nevne noe som nettop skjedde hær hjemme!

familien min har besøk av en 35 år gammel dame som er nyutdannt lege, kjæresten til onkelen min. etter å ha vert på besøk oss oss en time, kommer hun inn på romme mitt helt alene.

 

Ser seg rundt, ser på senga, diverse plakater og sier konstant humm, humm. veldi irriterende!

så snur hun seg mot pulten min, ser på skjermen, også ser hun pc'n som står rett atme skjermen min,

 

åsså sier hun: å-å-åhh før en en utruli tøff harddisk du har! stor den var,

 

-ser på dn-

 

åh! den har jo glassvindu i sia! åsså lyse den jo! -leds- også sier hun tøft! og tar på pc'n.

 

så sier jeg: dt e selve pc'n det der du!

Hun: åja, pc'n, men det va en steike tøff harddisk det der!

Lenke til kommentar

kan fortelle da tanta mi kom inn på rommet mitt her om dagen..

 

Hva er det der? sier hun og peker på pc'en min..

Sier at det er pc'en, så sier hun: Jaha? er ikke det pc'en? Og peker på skjermen..

 

har da en flatskjerm, og hun bruker pc til daglig på jobben så syns det var litt merkelig..

 

Sa at det var den boksen som var selve pc'en og at det hun mente var pc'en var skjermen..

 

Da begynte hun å stirre inn i sidevinduet mitt..

 

Hva er poenget med alt lyset inni? må den ha lys for å fungere?

 

syns bare det var litt morsomt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...