Gå til innhold

Dummeste en jente har sagt til deg ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tja eksen min sa til meg at hun hadde fått så bra snitt på skolen, det eneste som trakk ned var matten, så da spurte jeg hva hun hadde i snitt og hun da 13,5. og da var det bevist at matten trakk ned :p

7817484[/snapback]

 

Snitt på 13,5 eller karakterpoeng 13,5?

 

Med det siste så er hun i alle fall rimelig platinablond, ikke at jeg har hørtom noen med et slikt snitt. Derimot med det første som snitt er hun trolig enda mer blond? Vanskelig å få mer i snitt enn det er mulig å oppnå som enkeltkarakter med mindre hun hadde fått 50 ekstrapoeng pga hun lå med.. Kong Harald? ^^

Lenke til kommentar
En jente kan rett å slett ikke gjøre samme fysisk skade på en mann som han kan gjøre på henne. Syntes ikke man bør slå noen i det hele tatt. Men å slå en jente er et godt hakk verre enn å slå en fyr. Det er bare sånn..

7459972[/snapback]

 

Sorry for OT, mn jeg har sett mange jenter banke vettet ut av gutter som er mange ganger større å sterkere enn dem, ganske enkelt fordi de har trent litt kampsport elr vet hvordan å bevege seg...

Så sorry mn jenter kan gjør mange ganger den skade på en mann som han kan gjøre på henne;)

Lenke til kommentar

Man kan snakke om at jenter kan ha kamptrening og alt det der. Mannen kan være krøpling, og kvinnen kan ha svart belte. Seff er det mulig. Men det var jo ikke akkuratt det jeg mente med innlegget mitt. Jeg mener bare at når det kommer til to helt normale mennesker, den ene mann , den andre kvinne. Så vil nok mannen klare å gjøre mer skade på den kvinnen enn omvendt. Det at man ikke skal slå jenter er vel mer en norm i samfunnet enn noen regel. Og den normen tror jeg er der for en grunn. Nettopp fordi menn generelt sett er fysisk sterkere enn kvinner. Er det så innmari unormalt å mene? ;)

Lenke til kommentar
var sikkert en spøk fordet om det hadde vært rimelig bra me tax-free :!:

7840109[/snapback]

 

Desverre,det der føyde seg bare inn i rekken med dumme ting den jenta der har sagt. Må nesten bare synes synd på sånne mennesker.

Det er snakk om en jente som spør høyt i timen hva som kommer etter høsten og hvilket årstall det er :ermm:

Lenke til kommentar
Er det så innmari unormalt å mene?  ;)

7849656[/snapback]

Ja.

 

Det som dog er mer normalt å mene er at man ikke skal slå andre personer, uansett kjønn eller andre egenskaper, unntatt i selvforsvar. Og at ikke kvinner er unntatt å måtte få seg noen slag de heller, dersom den andre parten handler i selvforsvar.

 

"Kvinner er ofte svakere, derfor skal man ikke slå dem" er i mine øyne en meget skremmende tankerekke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...