Gå til innhold

Kyle XY - en uventet bra serie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Jeg liker dette showet veldig godt! Kommer definitivt til å følge med på dette videre!

Kommer ny episode hver mandag.

6460884[/snapback]

Faktisk er det fredag/lørdag. Bra show, følger med videre.

Edit: Hm, det var jo mandag jo... tok feil jeg da :hrm:

Endret av lago
  • 3 måneder senere...
Skrevet (endret)

Noen som vet om det kommer en sesong 2?

Ikke at jeg følte det var nødvendig, handlingsmessig, etter siste episode... Men kan jo være at det er planlagt en ny sesong?!

Edit:

ABC Family is giving its freshman drama "Kyle XY" a second season as the cable channel has ordered at least 13 new episodes of the series.
Endret av azzman
  • 2 uker senere...
Skrevet

Skuespillet er blant annet dårlig hos noen av og til. Man ser jo også at det er en "low budget"-serie, så med mer ressurser kunne det blitt bedre gjennomført.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Da jeg hørte om dette trodde jeg det var en flopp av en "fjortisserie", men ting skulle vise seg å bli annderledes. Serien var gjennomført, god og mye bedre enn forventet. Tommel opp for sesong 2.

• 2 uker senere...
Skrevet
june 4: Endgame AND SEASON 2 PREMIERE!

Så da er det bare og vente ;D

8194656[/snapback]

Nok en god grunn til å vente på sommeren, blir rimelig deilig å dra på med litt ferske Kyle XY episoder etter en lang dag på stranda :cool:

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg er så enig så enig med det mange sier her. Fulgte sesong 1 episode etter episode, så blir en fryd å se igjen Kyle XY :)

Bare tipse dere om en norsk side for serieelskere, hvor du blandt annet kan se når det kommer kyle xy episoder, diskutere med andre om netopp denne serien.

Link: http://www.tvtid.com/serier/kyle-xy/

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...