Gå til innhold

Kyle XY - en uventet bra serie


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 6 måneder senere...

Da har jeg hatt et slags maraton denne uka og sett hele greia. Dommen; digger denne serien. Var til tider litt mye familiekliss, men det gikk greit. Kliss mellom Kyle og Amanda er bare kos, tror jeg er minst like forelska i Amanda som Kyle er. Greit nok hun kan være litt klomsete og overreagerer fra tid til annen, men jeg husker da Kyle gikk inn i Bloomhuset for første gang og Amanda satt der og spillte piano; denne jenta må vi få se mer til!

 

:)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
har endelig somla meg til å se John Doe; og gud hjelpe meg hvor mye bedre denne serien er sammenlignet med KyleXY.

 

Kan ikke skjønne hvorfor John Doe ikke hadde livets rett når KyleXY har det.

 

Kyle XY er mye bedre enn John Doe. ei John Doe episode er som ei dårlig CSI episode i forhold, heile tingen med at han "hjelper" politiet er totalt urealistisk, og plotet går alt for sent i tilegg til at det er kjedlig. :no:

Endret av semivec
Lenke til kommentar
har endelig somla meg til å se John Doe; og gud hjelpe meg hvor mye bedre denne serien er sammenlignet med KyleXY.

 

Kan ikke skjønne hvorfor John Doe ikke hadde livets rett når KyleXY har det.

 

Kyle XY er mye bedre enn John Doe. ei John Doe episode er som ei dårlig CSI episode i forhold, heile tingen med at han "hjelper" politiet er totalt urealistisk, og plotet går alt for sent i tilegg til at det er kjedlig. :no:

 

Da er vi uenige om det :)

 

Kyle XY har blitt en dårlig såpe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...