Gå til innhold

Kyle XY - en uventet bra serie


Anbefalte innlegg

For noen måneder siden leste jeg om ny serie som skulle premiere i sommer på ABC i USA.

Som vi vet, er det nå noe som heter "mid-season" i USA. Det vil si at alle de gode showene har 'pause' til høsten, og TV-kanalene fyller sendeskjemaet med all slags skrap. Da jeg leste at Kyle XL skulle premiere i juli, slo jeg det kjapt fra meg som søppel.

 

Igår tok jeg uansett ned en episode, for å se hva dette er. Etter å ha sett den første episoden var jeg veldig imponert.

 

HANDLING:

1. episode begynner ute i en skog. En ca 16-17 år gammel gutt ligger naken i skogen, og våkner til. Han skjønner ingen verdens ting. Alt er nytt. Det virker som om han nettop er blitt født.

Det er vanskelig å fortelle mer uten å røpe alt for mye. Og det korte jeg kan si høres mest sannsynlig veldig dumt ut.

 

Men serien har bra humor, og glimter til tider til med bra vitser. Serien er en veldig frisk pust! Jeg vil anbefale alle andre å se de to episodene som er kommet ut. Det kommer ny på tirsdag.

 

Noen andre som har sett de og har noen meninger?

Endret av dark by design
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg sett både episode 1 og 2. Den var uventet bra ja. Dog noen amerikanske ting som jeg ikke er så fan av, men dette en definitivt en serie jeg kommer til å følge med på vidre! :)

Jeg vil si denne er bedre enn The 4400, spesielt etter de 5 første episodene av 4400 hvor det bare tapte seg helt.

Jeg lol'et på ordentlig da han spurte om han kunne få noe å drikke ved middagsbordet, og da han fortalte dem at "The time has come to conquer the dragon." :wee:

 

Takker til dark by design for serietipset.

Endret av skag1
Lenke til kommentar

Må si at jeg er meget fornøyd med serien til nå. Men 3. eppisode virket litt daffere enn de to første. Men den reddet seg med at man blir kastet inn i et mysterium.

 

Forsåvidt kan det virke som serien er en slags hybrid mellom lost og smallville. På en bra måte faktisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...